Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 2147-1037 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Ahi Evran Üniversitesi |

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 2147-1037 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Ahi Evran Üniversitesi |
Kapak Resmi

143.226

495.067
Cilt: 17 Sayı: 3 Son Sayı
Cilt 17 - Sayı 3 - Ara 2017
  1. Çocuk ve Yetişkin Prososyallik Ölçeklerinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 59 - 79
    Burcu BAĞCI, Ayşe ÖZTÜRK SAMUR
  2. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre İlkokullarda Değer Eğitimi*
    Sayfalar 317 - 339
    Ömür GÜRDOĞAN BAYIR, Tuba ÇENGELCİ KÖSE, Handan DEVECİ
  3. Arabalar Filminin İçerdiği Değerlere İlişkin Bir İnceleme
    Sayfalar 487 - 499
    Adem BELDAĞ, Seher YARAR KAPTAN
  4. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimsel İçerik ve Süreç Becerileri Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
    Sayfalar 261 - 279
    Gü ÜNAL ÇOBAN, Merve KOCAGÜL SAĞLAM
  5. Etkili/Başarılı Sınıf Öğretmenleri Üzerine Nitel Bir Analiz
    Sayfalar 135 - 155
    Nail YILDIRIM, Selami ÖNER
  6. Sınıf Öğretmenlerinin Süreç Odaklı Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 661 - 678
    Işıl SÖNMEZ EKTEM, Saime ERBEN KEÇİCİ, Gülhiz PİLTEN
  7. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına Yönelik Görüşleri
    Sayfalar 81 - 100
    Damla TAŞAN, Oktay BEKTAŞ
  8. Matematik Okuryazarlığı ile Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanım Becerileri Arasındaki İlişki: PISA 2012
    Sayfalar 39 - 58
    Münevver İLGÜN DİBEK, Seher YALÇIN, Hatice Çiğdem YAVUZ
  9. Öğretmen Adaylarının 2014 KPSS Puanlarının Fakülte ve Öğretmenlik Alanlarına Göre Karşılaştırılması
    Sayfalar 599 - 619
    Mutlu Tahsin ÜSTÜNDAĞ, Haydar YALÇIN, Togay Seçkin BİRBUDAK, Erhan GÜNEŞ, Mustafa SAFRAN
  10. Çocuklar için Bakış Açısı Alma Testi (ÇBT)’nin Geliştirilmesi
    Sayfalar 207 - 221
    Durmuş ASLAN, Aysel KÖKSAL AKYOL
  11. Özdenetim, Dışadönüklük ve Olumsuz Duygulanımın Çocukların Sosyal Yeterliğine Etkisinin İncelenmesi
    Sayfalar 681 - 698
    Ibrahim Hakkı ACAR
  12. Matematiksel Problem Çözme Etkinliklerinde Küçük Çocukların Üstbilişsel Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 193 - 211
    Fahretdin Hasan Adagideli, Engin ADER
  13. Ânı Yaşama Ölçeğinin Geliştirilmesi
    Sayfalar 177 - 192
    Özlem HASKAN AVCI
  14. Adaptation of the Performance Failure Appraisal Inventory (PFAI) into Turkish
    Sayfalar 223 - 239
    Nurcan KAHRAMAN, Sema SUNGUR
  15. Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus+ Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi
    Sayfalar 581 - 598
    Menderes ÜNAL
  16. Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği'nin Geliştirilmesi (MEVBÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 397 - 411
    Cahit AYTEKİN, Serdal BALTACI, Bülent ALTUNKAYA, Yasemin KIYMAZ, Avni YILDIZ
  17. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin İspat Becerileri ve Tercihlerinin İncelenmesi*
    Sayfalar 559 - 579
    Ebru AYLAR, Yeter ŞAHİNER
  18. Öğretmen Yetiştirme Yaklaşım ve Modelleri
    Sayfalar 413 - 435
    Firdevs GÜNEŞ
  19. Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Düzeylerinin İncelenmesi*
    Sayfalar 497 - 515
    Ensar AYDIN, Galip ÖNER
  20. İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde Öğrencilerin Matematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi*
    Sayfalar 785 - 809
    Adem TAŞDEMİR, Selahattin SALMAN
  21. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygılarının İncelenmesi (Gaziosmanpaşa Üniversitesi Örneği)
    Sayfalar 193 - 206
    Adem İŞCAN, Beytullah KARAGÖZ
  22. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 437 - 456
    Mehmet AYDIN, Nihat ÇALIŞKAN
  23. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği 4. Sınıf Öğrencilerinin KPSS Algıları: Metaforik Bir Analiz Çalışması
    Sayfalar 729 - 746
    Oğuzhan KARADENİZ
  24. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Paraf ve E-İmza Bilgilerine Yönelik Bir Araştırma
    Sayfalar 477 - 495
    Başak UYSAL, Ülker ŞEN2
  25. Epistemik İnanç Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 767 - 783
    Erkan DİNÇ, Yusuf İNEL, Servet S. ÜZTEMUR
  26. Ergenlerde Şiddet Eğiliminin Yordayıcısı Olarak Duygusal Zekâ
    Sayfalar 121 - 134
    Seher BALCI ÇELİK, Cem GENÇOĞLU, Hatice KUMCAĞIZ
  27. Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Mekaniğe Yönelik Tutumuna Etkisi
    Sayfalar 17 - 37
    Tuğba TAŞKIN, Selma MOĞOL
  28. Fen Eğitiminde ‘Bilimsel Açıklama’ ve Önemi
    Sayfalar 101 - 120
    Emre Harun KARAASLAN, Alipaşa AYAS
  29. Türk İşaret Dili (TİD) Eğitimi ve Yüksek Öğretim Programlarında İşaret Dili Dersi
    Sayfalar 341 - 361
    Pelin PİŞTAV AKMEŞE
  30. Öğretimi Planlama Yeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 699 - 714
    Bahadır GÜLBAHAR
  31. Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Zihinden Toplama İşlemi Yapma Stratejilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 621 - 637
    Funda AYDIN-GÜÇ, Mihriban HACISALİHOĞLU-KARADENİZ
  32. Mary Wollstonecraft'ın Kadın Haklarının Gerekçelendirilmesi Kitabında Rousseau Eleştirisi
    Sayfalar 471 - 485
    Hatice KARAKUŞ ÖZTÜRK
  33. Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri
    Sayfalar 377 - 395
    Mehmet TAŞDEMİR, Figen TAŞDEMİR, Yunus GEÇER
  34. Türkiye’de Matematik Öğretiminde Öğretmenlerin Eğitim Ortamlarında Bilgisayar ve Matematik Programlarından Yararlanma Ölçütleri
    Sayfalar 457 - 475
    Hayati ÇAVUŞ, Esin İnan ESKİTAŞÇIOĞLU
  35. Çocukların Çocuk Haklarına İlişkin Metaforlarının ve Algılarının İncelenmesi
    Sayfalar 811 - 833
    Şükran UÇUŞ
  36. Ortaokul Türkçe Derslerinde İşlenilen Müstakil Dinleme Metinlerine Yönelik Öğretmen Uygulamalarının Değerlendirilmesi
    Sayfalar 517 - 535
    Ceyda ÇAYLI, Ali GÖÇER
  37. Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Toplumsallaşma Fırsatı Faktörüne Bağlı Futbol Müsabakalarına Katılım Kararları
    Sayfalar 363 - 375
    Murat ATASOY, Zafer ÇİMEN
  38. Kadın Yöneticilerle Çalışan Öğretmenlerin, Kadın Yöneticilerin Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 747 - 766
    Necmi GÖKYER, Filiz ÇİÇEK
  39. İlköğretim Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Tutumlarının ve Güdülenme Durumlarının Belirlenmesi
    Sayfalar 435 - 448
    Bilal ATASOY, Ezgi TOSİK-GÜN, Aslıhan KOCAMAN-KAROĞLU
  40. İşbirlikli Öğrenme ile Birlikte Kullanılan Problem Çözme Stratejilerinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
    Sayfalar 1 - 16
    Derya Özlem YAZLIK, Ahmet ERDOĞAN
  41. Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersine Yönelik Görüşlerinin Karşılıklı Olarak İncelenmes
    Sayfalar 641 - 660
    Davut GÜREL
  42. İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Orantısal Durumları Orantısal Olmayan Durumlardan Ayırt Edebilme Becerileri
    Sayfalar 281 - 299
    Zülbiye TOLUK UÇAR, Figen BOZKUŞ
  43. Öğretmen Adaylarının Mesleği Tercih Nedenleri ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 717 - 725
    Ahmet NALÇACI, Yavuz SÖKMEN
  44. Kadınların Yönetici Olma İsteğinde Personel Güçlendirme Uygulamalarının Etkisi
    Sayfalar 537 - 558
    Mukadder BOYDAK ÖZAN, Seda GÜNDÜZALP, Zübeyde YARAŞ, Hakan POLAT, Gönül ŞENER
  45. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir Durum Araştırması
    Sayfalar 157 - 176
    Sedat ALTINTAŞ, Hasret KABARAN, Güler GÖÇEN KABARAN