Gelenekselden dijitale geçiş olarak "pazarlama 4.0" olarak bahsedilen çağda pazarlamanın dönüşümünden bahsedilmiştir..

pazarlama
  • Kotler, P., Kartajaya, H. ve Setiawan, I. (2017). Pazarlama 4.0. Çeviren: Nadir Özata. Optimist Yayınları. İstanbul: 1. Basım.
Birincil Dil tr
Konular Sosyal
Dergi Bölümü Kitap Tanıtımı
Yazarlar

Yazar: Fatma Selin Sak (Sorumlu Yazar)
Ülke: Turkey


Bibtex @kitap İncelemesi { akademikincelemeler401596, journal = {Akademik İncelemeler Dergisi (AID)}, issn = {}, eissn = {2602-3016}, address = {Sakarya Üniversitesi}, year = {}, volume = {13}, pages = {447 - 456}, doi = {}, title = {PAZARLAMA 4.0}, key = {cite}, author = {Sak, Fatma Selin} }
APA Sak, F . (). PAZARLAMA 4.0. Akademik İncelemeler Dergisi (AID), 13 (1), 447-456. Retrieved from http://dergipark.gov.tr/akademikincelemeler/issue/36801/401596
MLA Sak, F . "PAZARLAMA 4.0". Akademik İncelemeler Dergisi (AID) 13 (): 447-456 <http://dergipark.gov.tr/akademikincelemeler/issue/36801/401596>
Chicago Sak, F . "PAZARLAMA 4.0". Akademik İncelemeler Dergisi (AID) 13 (): 447-456
RIS TY - JOUR T1 - PAZARLAMA 4.0 AU - Fatma Selin Sak Y1 - 2018 PY - 2018 N1 - DO - T2 - Akademik İncelemeler Dergisi (AID) JF - Journal JO - JOR SP - 447 EP - 456 VL - 13 IS - 1 SN - -2602-3016 M3 - UR - Y2 - 2018 ER -
EndNote %0 Akademik İncelemeler Dergisi (AID) PAZARLAMA 4.0 %A Fatma Selin Sak %T PAZARLAMA 4.0 %D 2018 %J Akademik İncelemeler Dergisi (AID) %P -2602-3016 %V 13 %N 1 %R %U
ISNAD Sak, Fatma Selin . "PAZARLAMA 4.0". Akademik İncelemeler Dergisi (AID) 13 / 1 447-456.