Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 2619-9718 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2003 | Yayıncı Akdeniz Üniversitesi | http://iletisim.akdeniz.edu.tr/akademik-dergi/

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, iletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik, “hakemli” bir dergidir. Dergimiz iletişim alanının disiplinler arası niteliğini önemseyen, çeşitli kapsam ve yönelimlerdeki tüm akademik çalışma anlayışlarının değerli olduğunu kabul eden, ülkemizdeki iletişim alanındaki literatürün gelişmesine katkıda bulunmayı öncelikli bir görev olarak benimseyen bir süreli yayın olarak 2003 yılından bu yana Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından yayımlanmaktadır.


Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ULAKBİM SBVT, EBSCO, RESEARCHBİB, SciLit, SOBIAD ve Türk Eğitim İndeksi   veri tabanı tarafından taranmaktadır. Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki kez e-dergi olarak yayımlanan dergimizin yazım dili Türkçe ve İngilizcedir.     

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 2619-9718 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2003 | Yayıncı Akdeniz Üniversitesi | http://iletisim.akdeniz.edu.tr/akademik-dergi/
Kapak Resmi

10.484

25.755

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, iletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik, “hakemli” bir dergidir. Dergimiz iletişim alanının disiplinler arası niteliğini önemseyen, çeşitli kapsam ve yönelimlerdeki tüm akademik çalışma anlayışlarının değerli olduğunu kabul eden, ülkemizdeki iletişim alanındaki literatürün gelişmesine katkıda bulunmayı öncelikli bir görev olarak benimseyen bir süreli yayın olarak 2003 yılından bu yana Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından yayımlanmaktadır.


Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ULAKBİM SBVT, EBSCO, RESEARCHBİB, SciLit, SOBIAD ve Türk Eğitim İndeksi   veri tabanı tarafından taranmaktadır. Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki kez e-dergi olarak yayımlanan dergimizin yazım dili Türkçe ve İngilizcedir.     

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Son Sayı
Sayı 30 - Ara 2018
  1. Bir Savaş Alanı Olarak Beden: Bedenin Moda ve Fotoğraf Kavramları Dolayımı İle Metalaştırılmasına Eleştirel Bir Bakış
    Sayfalar 9 - 30
    Alahattin Kanlıoğlu
  2. Popüler Kültür ve Kültür Endüstrisi Bağlamında ‘Yetenek Sizsiniz Türkiye’ Program Formatına Yönelik Eleştirel Bir Analiz
    Sayfalar 31 - 50
    Ali Murat Kırık
  3. İletişim Teknolojilerinin Sinema Alanına Yansıması: Sinemanın Dijitalleşmesinde Sinema Öğrencilerinin Tepki ve Beklentileri
    Sayfalar 51 - 74
    Arzu Ertaylan
  4. Kriz Dönemi İletişim Stratejisi Olarak Yıkıcı Reklam; Kfc Örneği
    Sayfalar 75 - 118
    Aylin Göztaş, Neval Tuna Sevingül
  5. The Role of Digital Influencers in the Diffusion of New Products
    Sayfalar 119 - 141
    Deniz Maden
  6. Feminizm ve Görsel Tasarım: Birinci Kuşak Feminizm Dönemindeki Kozmetik Reklamlarında Kadın İmgelerinin Dönüşümü
    Sayfalar 142 - 163
    Eda Er Özden, Zafer Özden
  7. “Google Gazeteciliği” mi “Empati Editörü”lüğü mü? Gazetecilikte SEO Editörlüğü ve Dönüşen Gazetecilik Pratikleri Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 164 - 190
    Elif Korap Özel, Şadiye Deniz
  8. Akademik Örgütlerde İtibar Algısı: Akdeniz Üniversitesi’nin İç ve Dış Paydaşları Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 191 - 217
    Fatma Yiğit Açıkgöz, Çiğdem Karakaya
  9. Dijital Yerli Gazetelerin Sosyal Medya Stratejileri ve Sosyal Medyanın Haber Okunurluğuna Etkisi
    Sayfalar 218 - 240
    İlke Atik Taşkıran
  10. Online Gazeteciliğe Geçişte Değişen Haber Tüketim Pratikleri: Yetişkinler Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 241 - 259
    İlknur Aydoğdu Karaaslan
  11. Modern İktisadın Öğretilmesinde Gazetelerin Rolü ve Gazetelerdeki İktisat Kitabı Tefrikaları (1860-1870 Dönemi)
    Sayfalar 260 - 280
    Kenan Demir
  12. Zekâ Yapay Ama Aşk Doğal: Bilim Kurgu Sinemasında Yapay Zekâ- İnsan Aşkının Temsili
    Sayfalar 281 - 300
    Mehmet Yılmaz, Nefise Sinem Turan
  13. Tarkovsky’nin “Ayna”sına Yansıyan Bellek: Bellek Türleri, Özellikleri ve Süreçleri Açısından “Ayna” Filminin Analizi
    Sayfalar 301 - 321
    Mustafa Aslan, Dilek Akıcı Tayanç
  14. Büyük Veri ve Gazetecilik: Veri Gazeteciliği Demokrasi, Katılım ve Gazeteciliğe Dair Anlayışımızı Nasıl Dönüştürebilir?
    Sayfalar 322 - 344
    Özlem Erkmen
  15. Sosyal Sermaye ve Armağan Ekonomisi Üzerinden Sosyal Medya ve Stalk Olgusu: Instagram Üzerinden Bir İnceleme
    Sayfalar 345 - 363
    Rabiya Saltik
  16. Profesyonel Gazetecilerin Gözünden Sosyal Medya ve Habercilik İlişkisi
    Sayfalar 364 - 384
    Rengim Sine, Gülşah Sarı
  17. Sinema Dergilerinin Ulusötesi Temalı Filmlere Yaklaşımı Bağlamında Kültürlerarası Farklılıklar: Positif (Fransa) Ve Altyazı (Türkiye) Dergileri Üzerine Bir Envanter Çalışması
    Sayfalar 385 - 409
    Serhat Yetimova, Battal Odabaş
  18. Sosyal Medya Üzerinden Kriz Yönetimi: Krize Yanıt Verme Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 410 - 428
    Zuhal Gök Demir, Çiğdem Karakaya, Fulya Erendağ Sümer