Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1308-1659 | e-ISSN 1308-1659 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2008 | Yayıncı Afyon Kocatepe Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/akukeg
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 23.10.2018 tarihi itibari ile sadece "İngilizce" makale kabul edecektir. Süreci devam etmekte olan makaleler için bir sorun bulunmamaktadır. Kabul almaları durumunda Türkçe yayınlanacaktır.
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, Eğitim, Eğitim teknolojisi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Matematik Eğitimi, Fen Bilimleri Eğitimi (Fizik-Kimya-Biyoloji), Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe Eğitimi, Sosyal Bilimler Eğitimi (Tarih-Coğrafya-Felsefe Grubu), Sosyal Bilgiler Eğitimi, Güzel Sanatlar Eğitimi, Beden Eğitimi, Yabancı Diller Eğitimi, Sağlık Eğitimi ve eğitim ile ilgili alanlardaki kuramsal ve uygulamalı özgün araştırma makalelerinin, inceleme ve derlemelerin yayınlandığı hakemli, bilimsel ve erişimi ücretsiz online bir dergidir. Dergide daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış çalışmalara yer verilir. Yazar(lar) dergiye gönderdikleri makalenin herhangi bir yerde yayınlanmadığını garanti ederler.
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008-2011 yılları arasında “Hakemli Dergi” statüsüne uygun; Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak yayımlanmış, Dergi, 2012 yılından itibaren “Hakemli Dergi” statüsüne uygun; Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında olmak üzere yılda dört sayı olarak yayımlanmaktadır. Yayın Kurulu kararıyla Özel Sayı olarak da yayımlanabilmektedir. Dergimiz, 2018 yılından itibaren basıma hazır makaleleri baskıdan önce (OnlineFirst/ÖnBaskı) web sitesinde yayınlamayı planlamaktadır.
  • Bu dergi Creative Commons'ın Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası lisansı ile lisanslanan ve 12 Eylül 2012 tarihli "Budapeşte Açık Erişim Girişimi"ni kabul eden ve destekleyen açık erişimli bir dergidir. Dergimiz için herhangi bir makale işlem ve gönderim bedeli bulunmamaktadır.

Kuramsal Eğitimbilim Dergisi

ISSN 1308-1659 | e-ISSN 1308-1659 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2008 | Yayıncı Afyon Kocatepe Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/akukeg
Kapak Resmi

51.359

78.279
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 23.10.2018 tarihi itibari ile sadece "İngilizce" makale kabul edecektir. Süreci devam etmekte olan makaleler için bir sorun bulunmamaktadır. Kabul almaları durumunda Türkçe yayınlanacaktır.
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, Eğitim, Eğitim teknolojisi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Matematik Eğitimi, Fen Bilimleri Eğitimi (Fizik-Kimya-Biyoloji), Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe Eğitimi, Sosyal Bilimler Eğitimi (Tarih-Coğrafya-Felsefe Grubu), Sosyal Bilgiler Eğitimi, Güzel Sanatlar Eğitimi, Beden Eğitimi, Yabancı Diller Eğitimi, Sağlık Eğitimi ve eğitim ile ilgili alanlardaki kuramsal ve uygulamalı özgün araştırma makalelerinin, inceleme ve derlemelerin yayınlandığı hakemli, bilimsel ve erişimi ücretsiz online bir dergidir. Dergide daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış çalışmalara yer verilir. Yazar(lar) dergiye gönderdikleri makalenin herhangi bir yerde yayınlanmadığını garanti ederler.
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008-2011 yılları arasında “Hakemli Dergi” statüsüne uygun; Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak yayımlanmış, Dergi, 2012 yılından itibaren “Hakemli Dergi” statüsüne uygun; Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında olmak üzere yılda dört sayı olarak yayımlanmaktadır. Yayın Kurulu kararıyla Özel Sayı olarak da yayımlanabilmektedir. Dergimiz, 2018 yılından itibaren basıma hazır makaleleri baskıdan önce (OnlineFirst/ÖnBaskı) web sitesinde yayınlamayı planlamaktadır.
  • Bu dergi Creative Commons'ın Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası lisansı ile lisanslanan ve 12 Eylül 2012 tarihli "Budapeşte Açık Erişim Girişimi"ni kabul eden ve destekleyen açık erişimli bir dergidir. Dergimiz için herhangi bir makale işlem ve gönderim bedeli bulunmamaktadır.

Cilt:11 Sayı:4 Son Sayı
Cilt 11 - Sayı 4 - Eki 2018
  1. Ortaokul Öğrencilerinin 15 Temmuz Darbe Girişimine İlişkin Algıları
    Sayfalar 627 - 645
    Filiz ZAYİMOĞLU ÖZTÜRK
  2. Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşlerine Göre Pazarcık’ta Taşımalı Eğitim Uygulaması
    Sayfalar 646 - 675
    Durdu ÇAVUŞOĞLU, Burhanettin DÖNMEZ
  3. Öğrencilerin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Sitesine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 676 - 692
    Ferhat BAHÇECİ, Burak EFE
  4. Medya Okuryazarlığı Araştırmalarında Eğilimler: Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi
    Sayfalar 693 - 717
    Cahit ERDEM
  5. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
    Sayfalar 718 - 747
    Veysel DEMİRER, Yasemin BAKİ
  6. Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesinde Alternatif Bir Yöntem: Simülasyonlar
    Sayfalar 748 - 771
    Songül KARABATAK, Dönüş ŞENGÜR
  7. Can Podcast Provide Meaningful Input in a Listening and Pronunciation Class?
    Sayfalar 772 - 788
    Arif BAKLA
  8. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 789 - 808
    Rengin ZEMBAT, Ezgi AKŞİN YAVUZ, Hilal İlknur TUNÇELİ, Hilal YILMAZ
  9. The Relationship among Attitude, Anxiety and English Speaking Performance
    Sayfalar 809 - 821
    İbrahim KARAGÖL, Alper BAŞBAY
  10. Sinematografik Anlatıda Hersey- Blanchard Durumsal Liderlik Modelinin Eğitimde Kullanılabilirliği: Koro Filmi
    Sayfalar 822 - 837
    Sezen TOFUR
  11. Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri
    Sayfalar 838 - 859
    Çetin GÜLER, Hayati ÇAVUŞ
  12. Zorunlu İngilizce Hazırlık Programının Değerlendirilmesi: Necmettin Erbakan Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Örneği
    Sayfalar 860 - 893
    Özgül BALCI, Selma DURAK-ÜĞÜTEN, Fatih ÇOLAK
  13. Probleme Dayalı Öğrenme Süreci: Mevcut Durum, Sorunlar ve Teknoloji Destekli Çözüm Önerileri
    Sayfalar 894 - 921
    I.İrem BUDAKOĞLU, Özlem COŞKUN, Vildan ÖZEKE
  14. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri Öz-yeterlik Düzeylerinin Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi
    Sayfalar 922 - 943
    Osman Yılmaz KARTAL, Dinçer TEMELLİ, Çavuş ŞAHİN
  15. 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Beceri ve Değerlerinin Anahtar Yetkinlikler Açısından Analizi
    Sayfalar 944 - 972
    Berna OTUZ, Büşra GÖRKAŞ-KAYABAŞI, Gülay EKİCİ
  16. Ortaokul Öğretmenlerinin Müdür Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
    Sayfalar 973 - 1002
    Mehmet KORKMAZ, Mehmet Sabir ÇEVİK
  17. Bireysel Farklılıklar Kapsamında Çevrimiçi Öğrenme Araştırmalarına İlişkin Sistematik Bir Derleme
    Sayfalar 1003 - 1018
    Hale ILGAZ
  18. Lise Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Programına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
    Sayfalar 1019 - 1069
    Fatih ÇAKMAK