Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1302-3241 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2003 | Yayıncı Atatürk Üniversitesi |
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Alanlarında kuram ve uygulama alanlarına yönelik, eğitim alanına katkıda bulunan özgün araştırma makalelerini, denemeleri/derlemeleri ve çevirileri yayınlayan bilimsel hakemli bir dergidir. Dergi yılda iki kez (Haziran ve Aralık) yayınlanır. 

Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1302-3241 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2003 | Yayıncı Atatürk Üniversitesi |
Kapak Resmi

99.193

285.443
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Alanlarında kuram ve uygulama alanlarına yönelik, eğitim alanına katkıda bulunan özgün araştırma makalelerini, denemeleri/derlemeleri ve çevirileri yayınlayan bilimsel hakemli bir dergidir. Dergi yılda iki kez (Haziran ve Aralık) yayınlanır. 
KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ Son Sayı
Sayı 34 - Haz 2017
  1. CUMHURİYETİN İLANINDAN GÜNÜMÜZE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA HARİTA VE YÖN OKURYAZARLIĞI
    Sayfalar 1 - 18
    Memet Kuzey
  2. DEVLET VE ÖZEL OKULLARDA ÖĞRENİM GÖREN ÇOCUKLARIN ÇOCUK OYUNLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
    Sayfalar 19 - 29
    Fatih Kaya, Lokman Karakaş, Serkan Paçacı, Mustafa Said Erzeybek
  3. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA AĞIZDA NİŞASTA SİNDİRİMİNİN TGA (TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA) YÖNTEMİYLE ÖĞRETİMİ: AMİLAZ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 30 - 54
    Sema Nur Güngör, Muhlis Özkan
  4. FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİNİN ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
    Sayfalar 55 - 69
    KEVSER KARA, ERDAL BAY
  5. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI 5E MODELİNİN AŞAMALARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
    Sayfalar 70 - 89
    HAKAN SARAC, Naci BAYRAK
  6. İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİM TUTUMLARI VE DEMOKRATİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
    Sayfalar 90 - 109
    Aysel Arslan, Hilal Çalmaşur
  7. MATEMATİK DERSİNDE BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN DUYUŞSAL GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
    Sayfalar 133 - 154
    ZÜLEYHA YILDIRIM, MUSTAFA ALBAYRAK
  8. OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
    Sayfalar 155 - 172
    Fatma Köybaşı, Celal Teyyar UĞURLU, Neslihan Ceylan
  9. ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI YILDIRMA EYLEMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
    Sayfalar 173 - 187
    Mukadder Boydak OZAN, Zülküf NANTO