Yıl 2018, Cilt 4, Sayı 3, Sayfalar 16 - 22 2018-07-31

Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı

Nil GÖKSEL [1]

17 39

21. yüzyıl öğrenmesinin gerekliliği, yeni eğitim teknolojilerini sürekli takip edebilen ve etkili öğrenenler olma adına mevcut bilgi birikimini arşivleyebilen öğrenenlere dönüşmektir. Kişisel Öğrenme Ortamları, bu bağlamda, kullanıcıların öğrenme gereksinimleri için etkili bir eğitim aracı olarak kullanılabilir. Öğrenme gereksinimlerine yönelik bireylerin tasarladıkları bir araç koleksiyonu olarak, Kişisel Öğrenme Ortamları, öğrencilerin öğrenme deneyimlerine ait etkinlikleri yerine getirebilecekleri ve öğrenme arşivlerini oluşturabilecekleri, yönlendirebilecekleri ve paylaşabilecekleri zenginleştirilmiş alanlar haline gelmiştir. Bu bağlamda, bu çalışmanın en çarpıcı yönü, Kişisel Öğrenme Ortamlarının açık ve uzaktan öğrenmede nasıl kullanıldığına dikkat çekmektir. Yazar ayrıca, yabancı dil olarak İngilizce öğrenme konusunu yer imlerindeki tasarımların örneklerini vererek açıklamaktadır.


Kişisel Öğrenme Ortamları, Açık ve Uzaktan Öğrenme, yer imleri, yabancı dil olarak İngilizce öğrenme
  • Göksel, N. (2018). Açık ve Uzaktan Öğrenmede Kişisel Öğrenme Ortamının Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğreniminde Kullanımı. Doktora Tezi. Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eskişehir.
  • Mutlu, M. E. (2014). Anadolu Üniversitesi açıköğretim sistemi öğrencileri için bir kişisel öğrenme ortamı çerçevesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 3(3), 119-134.
Birincil Dil tr
Konular
Dergi Bölümü Makaleler
Yazarlar

Yazar: Nil GÖKSEL (Sorumlu Yazar)

Bibtex @editöre mektup { auad476710, journal = {Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, issn = {2149-2360}, address = {Anadolu Üniversitesi}, year = {2018}, volume = {4}, pages = {16 - 22}, doi = {}, title = {Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı}, key = {cite}, author = {GÖKSEL, Nil} }
APA GÖKSEL, N . (2018). Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 4 (3), 16-22. Retrieved from http://dergipark.gov.tr/auad/issue/40068/476710
MLA GÖKSEL, N . "Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı". Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (2018): 16-22 <http://dergipark.gov.tr/auad/issue/40068/476710>
Chicago GÖKSEL, N . "Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı". Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (2018): 16-22
RIS TY - JOUR T1 - Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı AU - Nil GÖKSEL Y1 - 2018 PY - 2018 N1 - DO - T2 - Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 16 EP - 22 VL - 4 IS - 3 SN - 2149-2360- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı %A Nil GÖKSEL %T Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı %D 2018 %J Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi %P 2149-2360- %V 4 %N 3 %R %U
ISNAD GÖKSEL, Nil . "Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı". Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 / 3 (Temmuz 2018): 16-22.