Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1307-6086 | Periyot Yıllık | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Balıkesir Üniversitesi |

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

e-ISSN 1307-6086 | Periyot Yıllık | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Balıkesir Üniversitesi |
Kapak Resmi

64.666

57.891
Cilt 11 Sayi 2 Son Sayı
Cilt 11 - Sayı 2 - Ara 2017
  1. TEOG Sınavının Matematik Dersindeki Akademik Başarıyla İlişkisinin ve Matematik Dersi Öğretim Süreci Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 1 - 18
    Fatih ÇELİKEL, Memet KARAKUŞ
  2. Ortaokul 3.Sınıf Öğrencilerinin Okuma Yarışması Problemi Üzerinde Bilişsel Modelleme Yeterlikleri
    Sayfalar 19 - 51
    Neslihan ŞAHİN, Ali ERASLAN
  3. Lise Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonlarda Grafik Çizme Becerileri
    Sayfalar 52 - 81
    Kemal ÖZGEN, Neval AYGÜN, Hatice HANAZAY
  4. İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 82 - 108
    Hüseyin ŞİMŞEK, Nihan ŞAHİNKAYA, Cahit AYTEKİN
  5. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerinin Sosyo-akademik Geçmişleri Hakkındaki Bilgisi
    Sayfalar 109 - 135
    Özlem ALBAYRAKOĞLU, Selda YILDIRIM
  6. Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
    Sayfalar 136 - 155
    Aziz İLHAN, Recep ASLANER
  7. Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması
    Sayfalar 156 - 171
    Burcu Nur BAŞTÜRK ŞAHİN, Gökhan ŞAHİN, Menekşe Seden TAPAN BROUTIN
  8. 4. Sınıf Matematik Öğretim Programının Tyler’ın Hedefe Dayalı Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
    Sayfalar 172 - 196
    Mecit ASLAN, İbrahim ÇIKAR
  9. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji ve Fizik Derslerindeki Kaynak Yönetimi Stratejilerin İncelenmesi
    Sayfalar 197 - 211
    Muhammet Mustafa ALPASLAN
  10. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisi Hakkındaki Kavram Yanılgıları
    Sayfalar 212 - 242
    Bülent KESKİN, Esra ÖZAY KÖSE
  11. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilirlik Kavramı Hakkındaki Farkındalıkları: Benim Okulum
    Sayfalar 243 - 262
    Gonca HARMAN
  12. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilgi ve Uygulama Boyutu Açısından Girişimcilik Kavramı Hakkındaki Algıları
    Sayfalar 263 - 288
    İsa Deveci
  13. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elektrik Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
    Sayfalar 289 - 306
    Salih UZUN, Günay PALİÇ ŞADOĞLU
  14. 8. Sınıf Öğrencilerinin Isı-sıcaklık Ünitesindeki Çizgi Grafiği ile İlgili Zorlukları Üzerine Disiplinlerarası Bir Çalışma
    Sayfalar 307 - 332
    Betül TEKEREK, Ümran Betül CEBESOY
  15. Fen Eğitiminde Yeni Yönelimler: Araştırmaya Dayalı Öğrenme Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin Analizi
    Sayfalar 333 - 364
    Fatma ŞAŞMAZ ÖREN, Kübranur SARI
  16. Öğretmen Adaylarının Genetiği Değiştirilmiş Gıdalar İle İlgili Algıları
    Sayfalar 365 - 382
    Süleyman AKÇAY
  17. Asitler Ve Bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin Etkisi
    Sayfalar 383 - 408
    Oylum ÇAVDAR, Seda OKUMUŞ, Mustafa ALYAR, Kemal DOYMUŞ
  18. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve Düşünme Yollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi
    Sayfalar 409 - 431
    Münevver SUBAŞI, Esra ÖZAY KÖSE
  19. “Kuvvet ve Enerji” Ünitesine Yönelik Üç Aşamalı Kavramsal Anlama Testi Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 432 - 463
    Barış ÖZDEN, Nilgün YENİCE
  20. Öğretmen Eğitiminde Bilimin Doğası: Bütünsel Bir Yaklaşım
    Sayfalar 464 - 501
    Ebru KAYA, Sibel ERDURAN, Selin AKGÜN, Büşra AKSÖZ
  21. Scratch Yazılımının Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerine Etkisi
    Sayfalar 502 - 517
    Eyup YÜNKÜL, Gürhan DURAK, Serkan ÇANKAYA, Zeynel Abidin MISIRLI
  22. Nitel Veri Analizinde Bilgisayar Kullanımı: Bir Betimsel İçerik Analizi (2011-2016)
    Sayfalar 518 - 544
    Melike YAKUT ÇAYIR, Mustafa Tuncay SARITAŞ
  23. İlkokul Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenmeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 545 - 563
    Mehmet Akif ERDENER, Özlem GÜL