Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1307-6086 | Periyot Yıllık | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Balıkesir Üniversitesi |

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED) Internet üzerinden ücretsiz yayın yapan yılda bir cilt, en az her ciltte iki sayı olarak yayımlanan, uluslararası, hakemli çevrimiçi bir fen ve matematik eğitimi dergisidir. 


Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

e-ISSN 1307-6086 | Periyot Yıllık | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Balıkesir Üniversitesi |
Kapak Resmi

89.197

98.414

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED) Internet üzerinden ücretsiz yayın yapan yılda bir cilt, en az her ciltte iki sayı olarak yayımlanan, uluslararası, hakemli çevrimiçi bir fen ve matematik eğitimi dergisidir. 


Cilt 12 Sayı 2 Son Sayı
Cilt 12 - Sayı 2 - Ara 2019
  1. Erken Çocukluk Döneminde Matematiksel Deneyimlerin İncelenmesinde Kuramsal Bir Çerçeve: Sosyomatematiksel Niş
    Sayfalar 1 - 30
    Mustafa KALE, İmray NUR, Durmuş ASLAN
  2. Geogebra’nın Öğrencilerin Matematikteki Akademik Başarılarına Etkisi Üzerine Bir Meta-Analiz
    Sayfalar 31 - 59
    Ayşe KAYA, Mehmet Fatih ÖÇAL
  3. Sorgulayıcı Soruların Öğrenciler Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 60 - 80
    Fatma CUMHUR
  4. Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımının 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığına Etkisi
    Sayfalar 81 - 101
    Melda KÖYSÜREN, Devrim ÜZEL
  5. Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Yöntemine Yönelik Etkinlik Oluşturma ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 102 - 135
    Duygu SAGIROĞLU, İlhan KARATAŞ
  6. Matematik Öğretmen Adaylarının Sayılabilirlik Kavramına Yönelik İspat Şemalarının İncelenmesi
    Sayfalar 136 - 166
    Ozan PALA, Serkan NARLI
  7. Yazma Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına ve Geometriye Yönelik Öz-Yeterliklerine Etkisi
    Sayfalar 167 - 198
    Emine Gaye ÇONTAY, Asuman DUATEPE-PAKSU
  8. Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Konularındaki Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 199 - 227
    Ercan ATASOY, Demet BARAN BULUT
  9. Bilgisayar Destekli Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Etkililiği Üzerine Deneysel Bir Çalışma
    Sayfalar 228 - 253
    Kemal ALTIPARMAK, Bayram ÇİFTÇİ
  10. Ekstremum ve Dönüm Noktaları Kavramlarındaki Hataların Düzeltilmesinde GeoGebra Kullanımı
    Sayfalar 254 - 275
    Derya KARAKUŞ, Alper Cihan KONYALIOĞLU
  11. Farklı Düzeyde Sayı Duyusu Becerisine Sahip İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarına İlişkin Durum Çalışması
    Sayfalar 276 - 305
    Özge DAYI, Mehmet Ali KANDEMİR
  12. Fen Bilimleri Dersinde Dijital Hikaye Hazırlamanın Ders Başarısı Düşük ve Bilgisayarla Fazla Vakit Geçiren Öğrenciler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
    Sayfalar 306 - 335
    Emel ULUM, Feride ERCAN YALMAN
  13. Biyoloji Öğretmenlerinin Biyolojide Açık Alan Çalışmalarına İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 336 - 349
    Esra ÇAKIRLAR ALTUNTAŞ, Salih Levent TURAN
  14. Türkiye’de Fen Eğitiminde Günlük Yaşamla İlişkilendirme Konusunda Yapılan Çalışmaların Tematik Analizi
    Sayfalar 350 - 381
    Ümmühan ORMANCI, Salih ÇEPNİ
  15. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yapılandırılmış, Yarı-Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Üç Boyutlu Modelleme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 382 - 414
    Eda DEMİRHAN, Fatma ŞAHİN
  16. Fen Ders Kitaplarındaki Analojilerin İncelenmesi ve Fen Öğreticilerinin Analojilerin Etkin Kullanımına İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 415 - 453
    Mustafa HIDIR, Nilüfer DİDİŞ KÖRHASAN
  17. Ortaokul Öğretmenlerinin PISA Araştırmasına İlişkin Görüşleri: Bir Örnek Olay Çalışması
    Sayfalar 454 - 486
    Hasan ÖZCAN, Selçuk ARIK
  18. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Derslerinde STEM Odaklı Etkinlikler Gerçekleştirmek Üzere Geliştirdikleri Problem Durumlarının İncelenmesi
    Sayfalar 487 - 507
    Esra BOZKURT ALTAN, Yasemin HACIOĞLU
  19. Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Değerlendirilmesi
    Sayfalar 508 - 537
    Mecit ASLAN, Rezzan Zeliha ERDEN
  20. Dönüşümsel Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine ve Bilişötesi Farkındalıklarına Etkisi
    Sayfalar 538 - 571
    Sevda KOÇ AKRAN, Ekrem EPÇAÇAN
  21. Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Öğrenmede Zihinsel Durumlarının Belirlenmesi: Ölçek Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 572 - 593
    Aysel KOCAKÜLAH, Nalan USLU
  22. Kavram Haritaları Kullanımının Öğrencilerin Başarı, Mantıksal Düşünme Becerisi ve Fen Bilimlerine Yönelik Tutumlarına Etkisi
    Sayfalar 594 - 619
    Filiz KARA, Nilay KEFELİ
  23. Fen Öğrenme Progresyonları Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 620 - 648
    Nazlı Ruya TAŞKIN, Sami ÖZGÜR
  24. Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarının iki Kavram Haritası Puanlama Yöntemi ile İncelenmesi
    Sayfalar 649 - 672
    Şenol ŞEN, Ayhan YILMAZ
  25. 9. Sınıf Fizik-Kimya-Biyoloji Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Ders Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Bir Durum Çalışması
    Sayfalar 673 - 697
    Pelin METE
  26. Deneyimli Kimya Öğretmenlerinin Alan Eğitimi Bilgisi Temelinde Ölçme Bilgilerinin Fiziksel-Kimyasal Değişimler Konusu Kapsamında Belirlenmesi
    Sayfalar 698 - 726
    Ayşe Zeynep ŞEN, Canan NAKİBOĞLU
  27. Yaratıcı Problem Çözme Sürecini Değerlendirme Ölçeği: Türkçe’ ye Uyarlama Çalışması
    Sayfalar 727 - 738
    Jale İPEK, Gönül ALTAY, Cansu ALTUNSABAN, Mert ADSAY, Hayrünnisa ERGİN
  28. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetim Becerileri ve Teknoloji Kullanımları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 739 - 771
    Ahmet Melih GÜNEŞ, Bekir BULUÇ
  29. İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılıklarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 772 - 797
    Özlem GÜL, Mehmet Akif ERDENER