Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1307-1076 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2006 | Yayıncı Bayburt Üniversitesi |
Kapak Resmi

38.233

93.209
Cilt:12 Sayı:24 Son Sayı
Cilt 12 - Sayı 24 - Ara 2017
  1. 8. Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusunda Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
    Sayfalar 467 - 486
    Elif Türnüklü, Mustafa Zeki Aydoğdu, Ayşe Simge Ergin
  2. Teknoloji Öğrenimine Karşı Motivasyon ve Öz-düzenleme Ölçeği’nin (TÖMÖD) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 487 - 514
    Ali Rıza Şekerci
  3. Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
    Sayfalar 515 - 526
    Tamer Yıldırım, Nurtaç Canpolat
  4. Aritmetik ve Cebir Kavramları ile İlgili Farkındalık
    Sayfalar 527 - 558
    Yaşar Akkan, Pınar Akkan, Bülent Güven
  5. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi
    Sayfalar 559 - 572
    Ömer Sinan Can, Tevfik İşleyen, Betül Küçük Demir
  6. Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?
    Sayfalar 573 - 592
    Gül Kaleli Yılmaz, Ali Ergün
  7. Eğitsel Şarkı ve Oyun Tekniklerinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Kalıcılığı Üzerine Etkileri
    Sayfalar 593 - 612
    Fatih Gürbüz, Ezelnur Çeker, Ufuk Töman
  8. Yetişkin Eğitiminde ‘Sekiz Süreç Elementi’ Doğrultusunda Öğretmenlerin Aldıkları Hizmet İçi Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
    Sayfalar 613 - 634
    Kevser Kara, Berna Karakoç
  9. Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Eğitim Alan Dersi Öğretim Elemanlarının Liderlik Düzeyleri
    Sayfalar 635 - 648
    Hülya Kasapoğlu
  10. Öğrenme Amaçlı Yazmanın Modern Fizik Konularını Öğrenmede ve Öğrenciler Üzerinde Etkisi
    Sayfalar 649 - 666
    Funda Yeşildağ Hasançebi, Gülşen Koçak, Asiye Pınar Köksal, Sabriye Seven
  11. 5., 6., 7., 8. Sınıfların Fen Bilimleri Dersine Ait Sınav Sorularının Soru Biçimlerine Göre Değerlendirilmesi (Muş İli Örneği)
    Sayfalar 667 - 682
    Hasan Güleryüz, İbrahim Erdoğan
  12. Görsel Sanatlar Öğretimine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 683 - 692
    Yakup Gökdaş, Derya Öztürk
  13. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Cinsiyeti ile İlgili Görüşleri
    Sayfalar 693 - 710
    Mehmet Yalçın, Fatma Ağgül Yalçın, Bilal Macun
  14. Hayat Boyu Öğrenme
    Sayfalar 711 - 722
    Osman Samancı, Ebru Ocakcı
  15. Bilimsel Bir Dergide Yayımlanan Nicel Veri Analizi Programları Kullanılmış Makalelerin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 723 - 746
    Ali İhsan Mut, Tamer Kutluca, Samet Gündüz
  16. Erteleme Eğilimi ve Baş Etme Yolları Araştırmaları Bulgularının Dini Erteleme Açısından Yorumlanması
    Sayfalar 747 - 780
    Ömer Demir
  17. Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
    Sayfalar 781 - 808
    Fatma Köybaşı, Kadir Beycioğlu, Celal Teyyar Uğurlu, Niyazi Özer
  18. Probleme Dayalı Bilgisayar Destekli Öğrenme Materyalinin Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi Algılarındaki Gelişime Etkisi
    Sayfalar 809 - 830
    Gülşah Sezen Vekli, Atilla Çimer
  19. Cumhuriyetin İlanından Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Harita ve Yön Okuryazarlığı
    Sayfalar 831 - 858
    Memet Kuzey
  20. Okulda Zorbalık ve Şiddetin Nedenleri ve Önlenmesinin Yönetimi (Muğla Merkez İlçe Örneği)
    Sayfalar 859 - 880
    Vural Hoşgörür, Asil Orhan
  21. Öğretmen Adaylarının Elektrokimya Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
    Sayfalar 881 - 906
    Adem Yılmaz, Samih Bayrakçeken
  22. Özel Yetenekli Çocukların Psikolojisi: Teoriden Uygulamaya Kitabının İncelenmesi
    Sayfalar 907 - 912
    Gülsüm Mehdiyev