Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1308-7177 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD) (ISSN 1308-7177) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çevrimiçi yayımlanan, açık erişime sahip, ücretsiz, uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide eğitim araştırmaları topluluğu için genel anlamda önem taşıyan, eğitim araştırmaları ve ilgili disiplinlerin çok çeşitli alanlarından gelen bilimsel makaleler yayınlamaktadır. Dergi; öğrenme, öğretme ve eğitim alanlarındaki bilimsel araştırmaların yayınlanması için bir platform sağlar. İncelemedeki ve seçim sürecindeki başlıca ölçütler, öğrenme ve öğretim alanına katkının önemi ile ilgilidir. Okul öncesi eğitimden yetişkin eğitimine kadar her yaştaki bireylerle ilgili yapılan özgün nitel, nicel ve karma araştırma yöntemlerinden yayınlara yer verilmektedir.

Dergimiz İngilizce ve Türkçe olarak her iki dille yazılmış tam metin makaleleri kabul etmektedir. Yabancı yazarlı makalelerin Türkçe çevirisi Dergimiz uzmanları tarafından yapılmaktadır. 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 yılında yayım hayatına başlamıştır. Şubat, Haziran, Ekim aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayımlamaktadır. Dergiye gönderilen makaleler bağımsız ve ön yargısız, çift - körleme hakemlik ilkeleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. Dergi 2017 Ekim sayısına kadar İngilizce veya Türkçe yazılmış makaleleri biri tam metin, diğeri ise geniş özet olacak şekilde yayımlarken, 2018 Şubat sayısı ile birlikte dergiye gönderilecek çalışmalar İngilizce ve Türkçe olarak her iki dilde de yazılmalıdır. Dergimizde yayınlanan tüm çalışmalara Digital Object Identifier (DOI) numarası atanmakta, değerlendirme ve basım süreçlerinin hiç bir aşamasında yazar(lar)dan herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

- TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı,

- Index Copernicus,

- ProQuest,

- EBSCO Host,

- ERIH PLUS,

- CiteFactor,

- Modern Language Association,

- Open Academic Journal Index (OAJI Indexing),

- Ulrich’s Periodicals Directory,

- Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD),

- Türk Eğitim İndeksi.

 

DUYURULAR

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 Mart 2018 itibariyle ERIH PLUS veritabanında endekslenmeye başlamıştır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisinin yayın ve yazım kuralları güncellenmiştir. Derginin güncel şablonuna ulaşmak için tıklayınız.

v  ORCID numarası edinilmesi hakkında ULAKBİM açıklamasına ulaşmak için tıklayınız.

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1308-7177 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |
Kapak Resmi

147.030

258.441

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD) (ISSN 1308-7177) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çevrimiçi yayımlanan, açık erişime sahip, ücretsiz, uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide eğitim araştırmaları topluluğu için genel anlamda önem taşıyan, eğitim araştırmaları ve ilgili disiplinlerin çok çeşitli alanlarından gelen bilimsel makaleler yayınlamaktadır. Dergi; öğrenme, öğretme ve eğitim alanlarındaki bilimsel araştırmaların yayınlanması için bir platform sağlar. İncelemedeki ve seçim sürecindeki başlıca ölçütler, öğrenme ve öğretim alanına katkının önemi ile ilgilidir. Okul öncesi eğitimden yetişkin eğitimine kadar her yaştaki bireylerle ilgili yapılan özgün nitel, nicel ve karma araştırma yöntemlerinden yayınlara yer verilmektedir.

Dergimiz İngilizce ve Türkçe olarak her iki dille yazılmış tam metin makaleleri kabul etmektedir. Yabancı yazarlı makalelerin Türkçe çevirisi Dergimiz uzmanları tarafından yapılmaktadır. 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 yılında yayım hayatına başlamıştır. Şubat, Haziran, Ekim aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayımlamaktadır. Dergiye gönderilen makaleler bağımsız ve ön yargısız, çift - körleme hakemlik ilkeleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. Dergi 2017 Ekim sayısına kadar İngilizce veya Türkçe yazılmış makaleleri biri tam metin, diğeri ise geniş özet olacak şekilde yayımlarken, 2018 Şubat sayısı ile birlikte dergiye gönderilecek çalışmalar İngilizce ve Türkçe olarak her iki dilde de yazılmalıdır. Dergimizde yayınlanan tüm çalışmalara Digital Object Identifier (DOI) numarası atanmakta, değerlendirme ve basım süreçlerinin hiç bir aşamasında yazar(lar)dan herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

- TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı,

- Index Copernicus,

- ProQuest,

- EBSCO Host,

- ERIH PLUS,

- CiteFactor,

- Modern Language Association,

- Open Academic Journal Index (OAJI Indexing),

- Ulrich’s Periodicals Directory,

- Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD),

- Türk Eğitim İndeksi.

 

DUYURULAR

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 Mart 2018 itibariyle ERIH PLUS veritabanında endekslenmeye başlamıştır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisinin yayın ve yazım kuralları güncellenmiştir. Derginin güncel şablonuna ulaşmak için tıklayınız.

v  ORCID numarası edinilmesi hakkında ULAKBİM açıklamasına ulaşmak için tıklayınız.

Cilt 8, Sayı 1 - Şubat 2019 Son Sayı
Cilt 8 - Sayı 1 - Şub 2019
  1. The Relationship Between School Principals' Leadership and Teachers' Organisational Commitment: A Systematic Review
    Sayfalar 1 - 31
    Mahmut POLATCAN, Ramazan Cansoy
  2. An Examination of Pre-Service Teachers’ Metaphorical Perceptions Concerning Physics Lab Applications
    Sayfalar 32 - 53
    Işıl Aykutlu, Sevim Bezen, Celal Bayrak
  3. The Situation of Middle School Students about Probability: A Concept Map Study
    Sayfalar 54 - 81
    Sebahat Yetim
  4. Intangible Cultural Heritage Attitude Scale: Validity and Reliability Study
    Sayfalar 82 - 102
    Davut GÜREL, Turhan ÇETİN
  5. Praetorianistic Behavior Forms: An Investigation of School Principals
    Sayfalar 103 - 137
    Ali BALTACI
  6. Analysis of Teaching Styles of Teachers Regarding Various Variables
    Sayfalar 138 - 160
    Menekşe ESKİCİ, Seher ÇETİNKAYA
  7. Perfectionism, Irrational Beliefs, Need for Social Approval and Gender as Predictors of Parent Exam Anxiety
    Sayfalar 161 - 178
    Kemal Baytemir
  8. How Do Educational Researchers Utilize from Social Media?
    Sayfalar 179 - 207
    Erkan Çalışkan
  9. The Effect of Concept Learning with Embedded Instruction to the Students with Intellectual Disabilities
    Sayfalar 208 - 230
    Nilüfer Altun Könez, Ayşenur Çelik Şahin, Gamze Apaydın, Betül Yılmaz, Çığıl Aykut
  10. An Action Research Aiming to Reveal the Effects of Paired Reading on Eliminating Reading Difficulties
    Sayfalar 231 - 244
    Muamber Yılmaz, Ömer Faruk Kadan
  11. The Participation Status of Music Teachers in In-service Training Programs and Their Expectations
    Sayfalar 245 - 257
    Gökhan ÖZTÜRK, Özlem ÖZTÜRK
  12. The Effect Of Gamification Method On Students' Achievements and Attitudes Towards Mathematics
    Sayfalar 258 - 298
    Gökçe Pelin TÜRKMEN, Danyal SOYBAŞ
  13. An Examination of the Effectiveness of Various Intervention Programs in Increasing Sexual Health Knowledge and Behaviors in Adolescents: A Meta-analysis Study
    Sayfalar 299 - 321
    Serdar Körük, Ayşe AYPAY, Kadir Burak SALİMOĞLU, Safiye Yılmaz DİNÇ
  14. Descriptive Analysis of The Articles Published in The Last 10 Years Within The Context of Lifelong Learning
    Sayfalar 322 - 359
    Ahmet Emre Kılıç, Ramazan Yılmaz
  15. Looking at the Theme of Poverty in Contemporary Turkish Painting Through Rural and Urban Perspectives: Samples from Neşet Günal and Neş’e Erdok
    Sayfalar 360 - 388
    Ferhunde KÜÇÜKŞEN ÖNER, Süreyya GENÇ