Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1308-7177 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD) (ISSN 1308-7177) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çevrimiçi yayımlanan, açık erişime sahip, ücretsiz, uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide eğitim araştırmaları topluluğu için genel anlamda önem taşıyan, eğitim araştırmaları ve ilgili disiplinlerin çok çeşitli alanlarından gelen bilimsel makaleler yayınlamaktadır. Dergi; öğrenme, öğretme ve eğitim alanlarındaki bilimsel araştırmaların yayınlanması için bir platform sağlar. İncelemedeki ve seçim sürecindeki başlıca ölçütler, öğrenme ve öğretim alanına katkının önemi ile ilgilidir. Okul öncesi eğitimden yetişkin eğitimine kadar her yaştaki bireylerle ilgili yapılan özgün nitel, nicel ve karma araştırma yöntemlerinden yayınlara yer verilmektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 yılında yayım hayatına başlamıştır. Şubat, Haziran, Ekim aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayımlamaktadır. Dergiye gönderilen makaleler bağımsız ve ön yargısız, çift - körleme hakemlik ilkeleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. Dergi 2017 Ekim sayısına kadar İngilizce veya Türkçe yazılmış makaleleri biri tam metin, diğeri ise geniş özet olacak şekilde yayımlarken, 2018 Şubat sayısı ile birlikte dergiye gönderilecek çalışmalar İngilizce ve Türkçe olarak her iki dilde de yazılmalıdır. Dergimizde yayınlanan tüm çalışmalara Digital Object Identifier (DOI) numarası atanmakta, değerlendirme ve basım süreçlerinin hiç bir aşamasında yazar(lar)dan herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

- TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı,

- Index Copernicus,

- ProQuest,

- EBSCO Host,

- ERIH PLUS,

- CiteFactor,

- Modern Language Association,

- Open Academic Journal Index (OAJI Indexing),

- Ulrich’s Periodicals Directory,

- Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD),

- Türk Eğitim İndeksi.

 

DUYURULAR

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 Mart 2018 itibariyle ERIH PLUS veritabanında endekslenmeye başlamıştır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisinin yayın ve yazım kuralları güncellenmiştir. Derginin güncel şablonuna ulaşmak için tıklayınız.

v  ORCID numarası edinilmesi hakkında ULAKBİM açıklamasına ulaşmak için tıklayınız.

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1308-7177 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2012 | Yayıncı Bartın Üniversitesi |
Kapak Resmi

132.701

203.569

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD) (ISSN 1308-7177) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından çevrimiçi yayımlanan, açık erişime sahip, ücretsiz, uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide eğitim araştırmaları topluluğu için genel anlamda önem taşıyan, eğitim araştırmaları ve ilgili disiplinlerin çok çeşitli alanlarından gelen bilimsel makaleler yayınlamaktadır. Dergi; öğrenme, öğretme ve eğitim alanlarındaki bilimsel araştırmaların yayınlanması için bir platform sağlar. İncelemedeki ve seçim sürecindeki başlıca ölçütler, öğrenme ve öğretim alanına katkının önemi ile ilgilidir. Okul öncesi eğitimden yetişkin eğitimine kadar her yaştaki bireylerle ilgili yapılan özgün nitel, nicel ve karma araştırma yöntemlerinden yayınlara yer verilmektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 yılında yayım hayatına başlamıştır. Şubat, Haziran, Ekim aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayımlamaktadır. Dergiye gönderilen makaleler bağımsız ve ön yargısız, çift - körleme hakemlik ilkeleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. Dergi 2017 Ekim sayısına kadar İngilizce veya Türkçe yazılmış makaleleri biri tam metin, diğeri ise geniş özet olacak şekilde yayımlarken, 2018 Şubat sayısı ile birlikte dergiye gönderilecek çalışmalar İngilizce ve Türkçe olarak her iki dilde de yazılmalıdır. Dergimizde yayınlanan tüm çalışmalara Digital Object Identifier (DOI) numarası atanmakta, değerlendirme ve basım süreçlerinin hiç bir aşamasında yazar(lar)dan herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

 

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi aşağıdaki indeksler tarafından taranmaktadır:

- TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı,

- Index Copernicus,

- ProQuest,

- EBSCO Host,

- ERIH PLUS,

- CiteFactor,

- Modern Language Association,

- Open Academic Journal Index (OAJI Indexing),

- Ulrich’s Periodicals Directory,

- Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD),

- Türk Eğitim İndeksi.

 

DUYURULAR

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 Mart 2018 itibariyle ERIH PLUS veritabanında endekslenmeye başlamıştır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

v  Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisinin yayın ve yazım kuralları güncellenmiştir. Derginin güncel şablonuna ulaşmak için tıklayınız.

v  ORCID numarası edinilmesi hakkında ULAKBİM açıklamasına ulaşmak için tıklayınız.

Cilt 7, Sayı 3 Ekim 2018 [tr] Son Sayı
Cilt 7 - Sayı 3 - Eki 2018
  1. BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Tercihlerine Dayalı Öğrenme Önceliklerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 745 - 764
    Muhittin ŞAHİN, Sinan KESKİN, Halil YURDUGÜL
  2. A Comparative Study on Iraqi EFL Teachers’ and Learners’ Preferences of Corrective Feedback in Oral Communication
    Sayfalar 765 - 785
    Ali Weli HASSAN, Fadime YALÇIN ARSLAN
  3. 8th Year Secondary School Pupils’ Perceptions Democratic Values: A Phenomenological Analysis
    Sayfalar 786 - 825
    Servet Üztemur, Erkan Dinç, Yusuf İnel
  4. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Kişisel Okuma Alışkanlıkları, Tutumları ve Deneyimlerinin Resimli Hikâye Kitabı Seçme Yeterliliklerini Yordama Düzeyi
    Sayfalar 826 - 852
    Dilek Altun
  5. Happiness as a Predictor of Attitude towards Teaching Profession: Pedagogical Formation Case
    Sayfalar 853 - 873
    AKİF KÖSE, Abdullah ÇEVİK
  6. Student Performance Task Assessment Using Multiple Criteria Decision Making (MCDM) Techniques: An Application for 9th Grade Chemistry Course
    Sayfalar 874 - 901
    Mehmet YÜKSEL, Ömer GEBAN
  7. The Curriculum of Preschool and Primary School: Examination of Teacher Candidates’ Views*
    Sayfalar 902 - 934
    Rengin Zembat, Hilal İlknur Tunçeli, Ezgi Akşin Yavuz, Alper Yorulmaz
  8. A Critical Look at the Physics Education Research in Turkey and in the World
    Sayfalar 935 - 957
    Dr. Derya Kaltakçı Gürel, Dr. Nilüfer Didiş Körhasan
  9. Perceptions of Trainers on a Flipped Train–the-Trainers Course for Simulation
    Sayfalar 958 - 973
    Barış Sezer, Melih Elcin, Eylem Topbaş
  10. An Evaluation of the Communication Problems Between Nurse Candidates And Patients In Terms of Adult Coaching
    Sayfalar 974 - 1006
    Hayat Boz, Sevinç Dereli
  11. Development of “A Scale for Participation of Families to Inclusive Education Environments of Gifted and Talented Children”
    Sayfalar 1007 - 1034
    Melek Gülşah Şahin, Esra Ömeroğlu, Aysun Turupçu Doğan, Elif Dağlıoğlu, Safiye Sarıcı Bulut, Osman Sabancı, Volkan Kukul, Ebru Kılıç Çakmak, Serçin Karataş
  12. Reflections of Using Technology: Parental Views on Values That Tend to Be Degenerated with the Use of Technology
    Sayfalar 1035 - 1053
    Aykut DURAK, Hüseyin Kaygın
  13. Evaluation Of Social Studies Teachers’ Usage Situation Of Literary Works In Their Courses: Bartın Sample
    Sayfalar 1054 - 1080
    Harun Er, Selahattin KAYMAKCI
  14. The Job Satisfaction of the Ministry of National Education Personnel (The Case of a General Directorate)
    Sayfalar 1081 - 1132
    Neslihan Kılıç
  15. Evaluation of Managerial Effectiveness of Lifelong Learning Services According to Trainees of Continuing Education Centres
    Sayfalar 1133 - 1157
    Remzi YILDIRIM