Cilt: 4 -
Sayı: 1
8.007 |
12.705
İçindekiler
-
Makaleler / Articles
-
Eğitim ve Zihinsel Değişim
/ Sayfalar: 1-20
Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ
-
Toplumsal Cinsiyete Dayalı Meslek Seçimlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
/ Sayfalar: 21-33
Yrd. Doç. Dr. Hicran ÇETİN GÜNDÜZ, Yrd.Doç.Dr. Sinem TARHAN, Psk.Danışman Zeynep KILIÇ
-
Problemli İnternet Kullanımı İle Üniversite Yaşamına Uyum İlişkisi
/ Sayfalar: 34-50
Ebru İKİZ, Doç. Dr. Fatma İKİZ, Arş. Gör. Esra ASICI, Arş. Gör. Mustafa SAVCI, Arş. Gör.Canan YÖRÜK
-
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
/ Sayfalar: 51-63
Arş. Gör. Zakir ELÇİÇEK, Arş. Gör. İsmail KİNAY, Prof. Dr. Behçet ORAL
-
Dil Öğretiminde Teknolojinin Materyal Olarak Kullanımına Bir Örnek: “Flipped Classroom”
/ Sayfalar: 64-72
Doç. Dr. Fahri TEMİZYÜREK, Okt. Nihan ÜNLÜ
-
Bazı Değişkenlere Göre Öğretmenlerin Empatik Eğilim Düzeyleri
/ Sayfalar: 73-82
Doç. Dr. Gizem SAYGILI, Öğr. Gör. Halit KIRIKTAŞ, Arş. Gör. Hüseyin GÜLSOY
-
7. Sınıf Matematik Ders Kitapları Cebir Kazanımlarının Ön Örgütleyiciler Açısından İncelenmesi
/ Sayfalar: 83-100
Doç. Dr. Hülya GÜR, Arş. Gör. Mevhibe KOBAK DEMİR
-
Sınıf Öğretmeni ve Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Stilleri ve Stillere İlişkin Değer Algıları
/ Sayfalar: 101-114
Yrd. Doç. Dr. Şakir SERBES, Yrd. Doç. Dr. Cevdet CENGİZ
-
Bireysel Çalgı Dersi Tükenmişlik Ölçeği Geliştirme Çalışması: Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
/ Sayfalar: 115-126
Yrd. Doç. Dr. Demet GİRGİN
-
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersleriyle İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
/ Sayfalar: 127-136
Doç. Dr. Muamber YILMAZ, Dr. Hüseyin ÖZÇAKMAK
-
Ortaokul ve Liselerde Görev Yapan Branş Öğretmenlerinin Kişilik Özelliklerinin Değerlendirilmesi
/ Sayfalar: 137-150
Yrd. Doç. Dr. Erdal DEMİR
-
Akademisyenlerin Sınıflarında Örgütsel Değer Yönetimi Düzeyleri ve Öğretim Sürecinde İnovatif Uygulamaları
/ Sayfalar: 151-162
Arş. Gör. Mustafa FİDAN
-
Görsel Sanatlar Eğitiminde Portfolyo Değerlendirme
/ Sayfalar: 163-177
Yrd. Doç. Dr. Nuray MAMUR, Prof. Dr. Vedat ÖZSOY
-
4MAT Öğretim Yöntemi ve Sunuş Yoluyla Öğretim Yöntemine Göre Öğrencilerin Öğrenme Stilleri İle Başarıları Arasındaki İlişkinin Araştırılması
/ Sayfalar: 178-203
Dr. Serap ERGİN, Prof. Dr. Musa SARI
-
Sosyal Yeterlik ve Sosyal Sonuç Beklentileri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
/ Sayfalar: 204-213
Doç. Dr. Ahmet AKIN, Oğuz AKKAYA
-
Üniversite Spor Bölümü Öğrencilerinin Atılganlık ve Karar Verme Stillerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
/ Sayfalar: 214-223
Yrd. Doç. Dr. Meriç ERASLAN
-
Attitude Towards Seeking Professional Psychological Help in a Sample of Preservice Teachers (Bir Öğretmen Adayı Örnekleminde Profesyonel Psikolojik Yardım Almaya İlişkin Tutum).....Doi: 10.14686/BUEFAD.2015111027
/ Sayfalar: 224-234
Çınar KAYA
-
Sosyalizasyonun Bir Bileşeni Olarak Sanat ve Sanat Eğitiminin Rasyonellik Görünümü
/ Sayfalar: 235-248
Yrd. Doç. Dr. Hasbi ASLAN
-
Toksik Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
/ Sayfalar: 249-268
Doç. Dr. Nurhayat ÇELEBİ, Arş. Gör. Halim GÜNER, Veysel YILDIZ
-
Assessment of Pre-Service Teachers’ Misconceptions in Geometrical Optics via a Three-Tier Misconception Test (Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konusundaki ...) Doi: 10.14686/BUEFAD.2015111057
/ Sayfalar: 269-289
Yrd. Doç. Dr. Erdal TAŞLIDERE, Doç. Dr. Ali ERYILMAZ