Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences
Kapak Resmi
e-ISSN 2636-8943 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1992 | Yayıncı İstanbul Üniversitesi | http://connectist.istanbul.edu.tr

Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, hakemli, açık erişimli ve yılda iki kere Haziran ve Aralık aylarında, 1992 yılından beri yayınlanan uluslararası, bilimsel bir dergidir. Dergiye yayınlanması için gönderilen bilimsel makaleler Türkçe ya da İngilizce olmalıdır.

Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, iletişim konusunda sistemler, kuramlar, yöntemler ve uygulamalara odaklanır. Akademik araştırmacılar, iletişim profesyonelleri ve iletişim politikası belirleyicilerine yönelik bilimsel bilginin paylaşıldığı global bir platform oluşturmak için iletişim konusunu çeşitli açılardan ele alan orijinal araştırma, derleme,olgu sunumu ve kitap incelemesi yazıları yayınlar. İletişim konusuyla ilgili ve derinlikli yorumlar içeren antropoloji, felsefe, tarih, siyaset bilimi, psikoloji ve diğer alanlardan da katkılara açıktır. Akademisyenler, araştırmacılar, profesyoneller, öğrenciler ve ilgili mesleki, akademik kurum ve kuruluşlar derginin hedef kitlesini oluşturur.

2019 Temalı Sayı Makale Çağrısı


Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences

e-ISSN 2636-8943 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1992 | Yayıncı İstanbul Üniversitesi | http://connectist.istanbul.edu.tr
Kapak Resmi

188.404

394.211

Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, hakemli, açık erişimli ve yılda iki kere Haziran ve Aralık aylarında, 1992 yılından beri yayınlanan uluslararası, bilimsel bir dergidir. Dergiye yayınlanması için gönderilen bilimsel makaleler Türkçe ya da İngilizce olmalıdır.

Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, iletişim konusunda sistemler, kuramlar, yöntemler ve uygulamalara odaklanır. Akademik araştırmacılar, iletişim profesyonelleri ve iletişim politikası belirleyicilerine yönelik bilimsel bilginin paylaşıldığı global bir platform oluşturmak için iletişim konusunu çeşitli açılardan ele alan orijinal araştırma, derleme,olgu sunumu ve kitap incelemesi yazıları yayınlar. İletişim konusuyla ilgili ve derinlikli yorumlar içeren antropoloji, felsefe, tarih, siyaset bilimi, psikoloji ve diğer alanlardan da katkılara açıktır. Akademisyenler, araştırmacılar, profesyoneller, öğrenciler ve ilgili mesleki, akademik kurum ve kuruluşlar derginin hedef kitlesini oluşturur.

2019 Temalı Sayı Makale Çağrısı


Sayı 55 - Ara 2018
  1. Uyuşturucu Madde Kullanımının Nedenleri ve Bağımlılık Oluşum Sürecinde İletişimsel Yaklaşımların Rolü ve Önemi: Polis Kayıtları Üzerinden Olgusal Bir İnceleme
    Sayfalar 1 - 36
    Atalay BAHAR
  2. Key Issues in Turkish Public Relations Practitioners’ Perception of the Profession: Relational Paradigm, Dialogic Public Relations, Symmetrical Public Relations, Corporate Social Responsibility, and Corporate Sustainability
    Sayfalar 37 - 59
    Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN
  3. Medya Etiği Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar: Türkiye’deki Ders İzlenceleri Üzerinden Bir Değerlendirme
    Sayfalar 61 - 76
    Bülent ÇAPLI, Oğuzhan TAŞ
  4. Google Gazeteciliği: Dijital Çağda Bir ‘Gerekli Kötü’ Olarak SEO Haberleri ve Haberin ‘Tık’ Uğruna Deformasyonu
    Sayfalar 77 - 112
    Şadiye DENİZ, Elif KORAP ÖZEL
  5. Pazarlama Amaçlı Sponsorluk Etkinlikleri ile Tüketici Temelli Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Türk Markası Üzerine Tüketici Araştırması
    Sayfalar 113 - 141
    Murat KOÇYİĞİT, Büşra KÜÇÜKCİVİL
  6. Reading Digital News: Hypertextual Usage Habits and Learning Practices Among U.S. Communication Undergraduates
    Sayfalar 143 - 169
    Bilge NARİN
  7. Katılımcılık, Geribildirim ve Cevap Verebilirlik Boyutlarıyla Facebook’un Kurumsal İletişimde Etkileşimli Bir Mecra Olarak Kullanım Yetersizliği: Türkiye Menşeli Hava Yolları Şirketleri Üzerine Bir Değerlendirme
    Sayfalar 171 - 196
    Ezel TÜRK
  8. Reklamın Dramaturjik Çerçevede Çözümlenmesi: Absürt Dramaturji Açısından Bir Televizyon Reklamı
    Sayfalar 197 - 227
    Serdar YILDIZ
Dergi Tarihçesi
Derginin Önceki Adı ISSN eISSN Yıl
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 1992-2018