Yıl 2018, Cilt 20, Sayı 3, Sayfalar 57 - 58 2018-12-11

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi
Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

Sarfinaz ATAOĞLU [1]

331 106

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi

Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

  • Adams NE. Bloom’s taxonomy of cognitive learning objectives. J Med Libr Assoc. 2015;103(3):152-3. Masters K. Edgar Dale's Pyramid of Learning in medical education: a literature review. Med Teach. 2013;35(11):e1584-93.
Birincil Dil tr
Konular
Dergi Bölümü Editöryal
Yazarlar

Orcid: 0000-0002-0374-0712
Yazar: Sarfinaz ATAOĞLU (Sorumlu Yazar)

Bibtex @editoryal { dtfd494942, journal = {Düzce Tıp Fakültesi Dergisi}, issn = {1307-671X}, eissn = {1307-671X}, address = {Düzce Üniversitesi Tıp Fakültesi}, year = {2018}, volume = {20}, pages = {57 - 58}, doi = {10.18678/dtfd.494942}, title = {Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi}, key = {cite}, author = {ATAOĞLU, Sarfinaz} }
APA ATAOĞLU, S . (2018). Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Düzce Tıp Fakültesi Dergisi, 20 (3), 57-58. DOI: 10.18678/dtfd.494942
MLA ATAOĞLU, S . "Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi". Düzce Tıp Fakültesi Dergisi 20 (2018): 57-58 <http://dergipark.gov.tr/dtfd/issue/40748/494942>
Chicago ATAOĞLU, S . "Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi". Düzce Tıp Fakültesi Dergisi 20 (2018): 57-58
RIS TY - JOUR T1 - Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi AU - Sarfinaz ATAOĞLU Y1 - 2018 PY - 2018 N1 - doi: 10.18678/dtfd.494942 DO - 10.18678/dtfd.494942 T2 - Düzce Tıp Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 57 EP - 58 VL - 20 IS - 3 SN - 1307-671X-1307-671X M3 - doi: 10.18678/dtfd.494942 UR - http://dx.doi.org/10.18678/dtfd.494942 Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Düzce Tıp Fakültesi Dergisi Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi %A Sarfinaz ATAOĞLU %T Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi %D 2018 %J Düzce Tıp Fakültesi Dergisi %P 1307-671X-1307-671X %V 20 %N 3 %R doi: 10.18678/dtfd.494942 %U 10.18678/dtfd.494942
ISNAD ATAOĞLU, Sarfinaz . "Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi". Düzce Tıp Fakültesi Dergisi 20 / 3 (Aralık 2018): 57-58. http://dx.doi.org/10.18678/dtfd.494942