Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 2146-3301 | e-ISSN 2146-3301 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Gümüşhane Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/e-gifder

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi Mart ve Eylül aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanmaktadır. Dergide önceden yayınlanmış, yayınlanmak üzere kabul edilmiş ve yayınlanmak için değerlendirilmekte olan yazılar kabul edilmemektedir. Yayınlanan yazıların sorumluluğu yazarına aittir. Kaynak göstermeden alıntı yapılamaz. Yazardan düzeltme istenmesi durumunda düzeltmenin en geç 1 ay içinde yapılması gerekmektedir. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi’nde aşağıda belirtilen özellikleri taşıyan yazılar yayınlanmaktadır. Takip eden sayı için son makale kabul tarihleri 15 Ocak ve 15 Temmuz'dur. Dergimizin yayın kurulu, yoğun başvuru olması halinde son makale kabul tarihlerini beklemeden yayın kabulü sürecini sonlandırabilir. 

  1. Derleme: Belli bir konuda yakın zamana kadar yapılmış bilimsel çalışmaların kapsamlı derlemesi.
  2. Araştırma Makalesi: Özgün araştırmaları ve sonuçlarını sunan bilimsel formatta yazılmış makale.
  3. Teorik ve Kuramsal Makaleler: İlgili bilim dalına katkı yapacak teorik düzlemde hazırlanmış makale. 

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-Gifder) ULAKBİM, EBSCO,, ASOS Sosyal Bilimler İndeksi, ARASTIRMAX Bilimsel Yayın İndeksi, SOBİAD ve Acarindex tarafından indekslenmektedir.

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

ISSN 2146-3301 | e-ISSN 2146-3301 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Gümüşhane Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/e-gifder
Kapak Resmi

132.147

242.826

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi Mart ve Eylül aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanmaktadır. Dergide önceden yayınlanmış, yayınlanmak üzere kabul edilmiş ve yayınlanmak için değerlendirilmekte olan yazılar kabul edilmemektedir. Yayınlanan yazıların sorumluluğu yazarına aittir. Kaynak göstermeden alıntı yapılamaz. Yazardan düzeltme istenmesi durumunda düzeltmenin en geç 1 ay içinde yapılması gerekmektedir. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi’nde aşağıda belirtilen özellikleri taşıyan yazılar yayınlanmaktadır. Takip eden sayı için son makale kabul tarihleri 15 Ocak ve 15 Temmuz'dur. Dergimizin yayın kurulu, yoğun başvuru olması halinde son makale kabul tarihlerini beklemeden yayın kabulü sürecini sonlandırabilir. 

  1. Derleme: Belli bir konuda yakın zamana kadar yapılmış bilimsel çalışmaların kapsamlı derlemesi.
  2. Araştırma Makalesi: Özgün araştırmaları ve sonuçlarını sunan bilimsel formatta yazılmış makale.
  3. Teorik ve Kuramsal Makaleler: İlgili bilim dalına katkı yapacak teorik düzlemde hazırlanmış makale. 

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-Gifder) ULAKBİM, EBSCO,, ASOS Sosyal Bilimler İndeksi, ARASTIRMAX Bilimsel Yayın İndeksi, SOBİAD ve Acarindex tarafından indekslenmektedir.

e-gifder 6.Cilt 2.Sayı Eylül 2018 Son Sayı
Cilt 6 - Sayı 2 - Eyl 2018
  1. HALKLA İLİŞKİLER MÜFREDATINDA KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: AMERİKA VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
    Sayfalar 836 - 865
    EMİNE ŞARDAGI, Mesude Canan ÖZTÜRK
  2. ALGILANAN KITLIĞIN PSİKOLOJİK ETKİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
    Sayfalar 866 - 898
    Polat CAN, Gözde ŞEN
  3. REPRESENTATION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN TURKISH NEWSPAPERS
    Sayfalar 899 - 928
    Huriye TOKER, Merba TAT
  4. Y KUŞAĞININ İÇERİK TÜKETİCİSİ OLARAK YOUTUBE KULLANIMI: KULLANIM AMAÇLARI, KULLANIM DÜZEYLERİ VE TAKİP EDİLEN İÇERİKLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 929 - 965
    Ümit ARKLAN, Nurullah Zafer KARTAL
  5. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN REKREATİF ETKİNLİKLERLE SOSYALLEŞME DÜZEYLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ VE DUYGUSAL ZEKÂLARI ÜZERİNE ETKİSİ
    Sayfalar 966 - 988
    Murat KOÇYİĞİT, Murat ERDOĞDU, Mustafa UYAR, Muhsin ÇINAR
  6. ÜNİVERSİTE GENÇLİĞİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 989 - 1013
    Sibel ONURSOY
  7. SİYASAL BİLGİ VE SİYASAL DAVRANIŞ BAĞLAMINDA 2014 ELAZIĞ YEREL SEÇİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 1014 - 1045
    Adem DOĞAN, Göksel GÖKER
  8. HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ KAYGILARININ ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
    Sayfalar 1046 - 1072
    Şakir GÜLER
  9. KAMULARIN DURUMSAL KURAMI BAĞLAMINDA STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE KAMU SEGMENTLERİ: TÜRKİYE’DEKİ AKTİF, UYANMIŞ VE GİZLİ KAMULARIN PROFİLİ
    Sayfalar 1073 - 1105
    Zuhal Gök DEMİR, Çiğdem Karakaya ŞATIR
  10. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISININ TÜKETİCİ DAVRANIŞIYLA ETKİLEŞİMİ
    Sayfalar 1106 - 1127
    Mehmet Erhan SUMMAK
  11. BİR FİNANSAL HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK YILLIK FAALİYET RAPORLARI: BORSA İSTANBUL’DA İŞLEM GÖREN ULAŞTIRMA SEKTÖR ŞİRKETLERİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
    Sayfalar 1128 - 1154
    Funda YALIM
  12. KURUMSAL DEĞİŞİM YÖNETİMİ SÜRECİNDE KURUM İÇİ İLETİŞİMİN ROLÜ
    Sayfalar 1155 - 1184
    Kerem Orhun BARTAN, Hatun Boztepe TAŞKIRAN
  13. MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ
    Sayfalar 1185 - 1202
    Neva DOĞAN, Ayşe SARITAŞ
  14. İTALYAN PROPAGANDASINDA KÜLT LİDER OLGUSU: "IL DUCE" BENITO MUSSOLINI
    Sayfalar 1203 - 1220
    Mustafa KARACA
  15. ESKİ BEYİN VE REKLAMDA YARATICILIK: KRİSTAL ELMA YARIŞMASI’NDA ÖDÜL ALAN REKLAMLARIN ANALİZİ
    Sayfalar 1221 - 1247
    Ayla TOPUZ SAVAŞ, Gülcan ŞENER
  16. KAMUOYU OLUŞUMU VE SEÇİMLER: 24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ VE 27. DÖNEM MİLLETVEKİLİ GENEL SEÇİMİ ÜZERİNE BİR AĞ ANALİZİ
    Sayfalar 1248 - 1276
    Ceren YEGEN, Bayram Oğuz AYDIN
  17. TÜRKİYE’DEKİ HAVA YOLU ŞİRKETLERİNİN FACEBOOK’U KURUMSAL AMAÇLI OLARAK KULLANIMI
    Sayfalar 1277 - 1298
    Ezel TÜRK
  18. DİJİTAL PAZARLAMA EKSENİNDE INFLUENCER MARKETING UYGULAMALARI
    Sayfalar 1299 - 1328
    Yener Lütfü MERT
  19. DOĞU KARADENİZ ÜNİVERSİTELERİNİN KURUMSAL İLETİŞİMDE SOSYAL MEDYA KULLANIM ALIŞKANLIĞI
    Sayfalar 1329 - 1350
    Cavit YAVUZ, Yasin DUVAN
  20. SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ
    Sayfalar 1351 - 1375
    Adnan DUYGUN
  21. YENİ MEDYADA CİNSEL KİMLİK TEMELLİ NEFRET SÖYLEMİ: İNCİ SÖZLÜK ÖRNEĞİ
    Sayfalar 1376 - 1405
    Zeynep Benan DONDURUCU
  22. TÜRKİYE’DE MEDYA VE KADIN ALANINDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLER VE BU TEZLERDE İNCELENEN TEMALARIN ANALİZİ: 2007‐2017 DÖNEMİ
    Sayfalar 1406 - 1423
    Seyran Efilti ATAY
  23. KULLANIMLAR VE TATMİNLER KURAMI BAĞLAMINDA SPOR BASINI OKURU, OKUMA MOTİVASYONLARI VE TATMİNLERİ
    Sayfalar 1424 - 1446
    Yavuz DEMİR
  24. ÇOCUKLUK, OYUN VE KENT: 80’Lİ YILLARIN GÜMÜŞHANE’SİNDE ÇOCUK OLMAK
    Sayfalar 1447 - 1474
    Gonca UNCU, Gülsüm ÇALIŞIR
  25. ANNELİK ROLÜ ÜZERİNE: KADININ “ANNELİK” KİMLİĞİ ÜZERİNDEN TAHAKKÜM ALTINA ALINMASI
    Sayfalar 1475 - 1496
    Esra DUDU KARAMAN, Neva DOĞAN
  26. Z KUŞAĞI KONUSUNDA YAPILMIŞ TEZLERİN İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
    Sayfalar 1497 - 1518
    Ali Murat KIRIK, Sevda KÖYÜSTÜ
  27. TÜRKİYE’DEKİ YAZILI BASINDA ZEYTİN DALI HAREKÂTI: SÖZCÜ, STAR VE HABER TÜRK GAZETELERİ ÜZERİNDEN BİR ANALİZ
    Sayfalar 1519 - 1535
    MEHMET Sena KÖSEDAĞ, Kazım Özkan ERTÜRK
  28. ÖĞRENCİLERİN SİBER MAĞDURİYET DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
    Sayfalar 1536 - 1567
    Hasan ÇİFTÇİ
  29. NAZİ ALMANYASI DÖNEMİNDE BASILAN POSTA PULLARININ PROPAGANDA AMAÇLI KULLANIMI
    Sayfalar 1568 - 1595
    Caner ÇAKI
  30. TÜRKİYE’DE FİLM FESTİVALLERİNİN DÖNÜŞEN YAPISI
    Sayfalar 1596 - 1625
    Beyler YETKİNER
  31. “MAD MAX” SİNEMA FİLMİ VE “FALLOUT” OYUN SERİLERİNİN GÖSTERGELERARASI BAĞLAMDA İNCELENMESİ
    Sayfalar 1626 - 1647
    Remzi SAN, Çiğdem Taş ALİCENAP
  32. FRANSA’DA SİNEMA DERGİCİLİĞİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ VE POSITIF DERGİSİ
    Sayfalar 1648 - 1675
    Serhat YETİMOVA
  33. ERKEK EGEMEN BİR DÜNYADA KADININ MEDYADA TEMSİLİYETİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZ DİZİSİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 1676 - 1703
    Nursel BOLAT