Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 2149-7702 | e-ISSN 2587-0718 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Sabri Sidekli |

DUYURU


Dergimize gönderilecek olan çalışmaların hakemlik süreci derginin web sayfası olan http://www.ekuad.com adresi üzerinden yürütüleceği için yazarların çalışmalarını http://www.ekuad.com web sayfasına yüklemeleri gerekmektedir. Belirtilen adrese yapılan yüklemeler yeterli olacağından ayrıca dergipark üzerinden çalışmaların yüklenmesine GEREK YOKTUR.


_________________________________________________________________

EKUAD HAKKINDA


EKUAD dergisi 2015 tarihinde yayına geçmiş, kar amacı gütmeyen ve akademik çalışmaların yer aldığı uluslararası hakemli bir basılı ve çevrimiçi yayın aracıdır. EKUAD dört ayda bir olmak üzere yılda 3 kez yayınlanmaktadır. 


Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi

ISSN 2149-7702 | e-ISSN 2587-0718 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Sabri Sidekli |
Kapak Resmi

15.183

51.091

DUYURU


Dergimize gönderilecek olan çalışmaların hakemlik süreci derginin web sayfası olan http://www.ekuad.com adresi üzerinden yürütüleceği için yazarların çalışmalarını http://www.ekuad.com web sayfasına yüklemeleri gerekmektedir. Belirtilen adrese yapılan yüklemeler yeterli olacağından ayrıca dergipark üzerinden çalışmaların yüklenmesine GEREK YOKTUR.


_________________________________________________________________

EKUAD HAKKINDA


EKUAD dergisi 2015 tarihinde yayına geçmiş, kar amacı gütmeyen ve akademik çalışmaların yer aldığı uluslararası hakemli bir basılı ve çevrimiçi yayın aracıdır. EKUAD dört ayda bir olmak üzere yılda 3 kez yayınlanmaktadır. 


Cilt 4 Sayı 3 Son Sayı
Cilt 4 - Sayı 3 - Ara 2018
  1. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Kesirler Konusundaki Alan ve Pedagojik Alan Bilgileri
    Sayfalar 1 - 19
    Nesrin YANGIN, Selami YANGIN, Nimet PIRASA
  2. Öğretmenlerinin Derste Karşılaştıkları İstenmeyen Öğrenci Davranışları ve Bu Davranışlara Yönelik Çözüm Stratejileriyle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 20 - 32
    Orhan MEDİKOĞLU, Osman DALAMAN
  3. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz-bildirimleri İle Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz-yeterlik Algıları
    Sayfalar 33 - 49
    Özge DEVECİ, Çiğdem ALDAN KARADEMİR
  4. Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarı Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
    Sayfalar 50 - 64
    Evrim URAL, Ayşe Rabia BAŞARAN UĞUR
  5. Ortaokul Öğrencilerinin Beden İmajı ve Sosyal Kaygı Düzeyleri
    Sayfalar 65 - 77
    Hayrunnisa ASLAN, Zihni KOÇ
  6. Tarih Öğretmen Adaylarının Tarihselcilik Eğilimleri
    Sayfalar 78 - 87
    Sümeyra ÇALIŞKAN
  7. 9- 10 ve 11. Sınıf Öğrencilerinin Umutsuzluk Düzeyleri İle Stresle Başa Çıkma Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Cizre Örneği
    Sayfalar 88 - 99
    Cevahir AKBAŞ ABAY
  8. Yenilenen 9. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkında Öğretmen Görüşleri
    Sayfalar 100 - 110
    Yüksel YALÇINKAYA
  9. Üniversite Öğrencilerinin Beden İmgelerinin Yaşam Niteliklerine Etkisi
    Sayfalar 111 - 121
    Merve AYDIN, Gül Zeynep VURAL
  10. Akademisyenlerin Öğretim Performansları ile Motivasyonları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 122 - 135
    Oxana MANOLOVA YALÇIN, Hicran KILIÇ
  11. Türkiye’de Matematik Kaygısı ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
    Sayfalar 136 - 146
    Veli TOPTAŞ, Emine GÖZEL