Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 2148-2624 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2013 | Yayıncı Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. |

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD] yılda dört sayı [Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim] çıkacak biçimde yayın politikasını düzenlemiştir. Yazarlarımıza ve okuyucularımıza göstermiş oldukları ilgi nedeniyle teşekkür ederiz.


Makele başvuruları yalnızca enad.editor@gmail.com mail adresi üzerinden yapılmaktadır.


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

http://dergipark.gov.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf






Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi

e-ISSN 2148-2624 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2013 | Yayıncı Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. |
Kapak Resmi

23.481

51.563

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD] yılda dört sayı [Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim] çıkacak biçimde yayın politikasını düzenlemiştir. Yazarlarımıza ve okuyucularımıza göstermiş oldukları ilgi nedeniyle teşekkür ederiz.


Makele başvuruları yalnızca enad.editor@gmail.com mail adresi üzerinden yapılmaktadır.


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

http://dergipark.gov.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf






Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [tr] Son Sayı
Cilt 7 - Sayı 1 - Oca 2019
  1. Vatandaşlık Eğitiminde Değişiklik ve Süreklilikler: 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Nasıl bir Vatandaşlık Eğitimi Öngörüyor?
    Sayfalar 1 - 28
    Abdulkerim ŞEN
  2. Öğretmen Adaylarının Gözünden Etik Öğretmen ve Öğretmenlik Meslek Etiği Dersi
    Sayfalar 29 - 49
    Süleyman KARATAŞ, Mustafa CANER, Ramazan Burak KAHYAOĞLU, Sertaç KAHYA
  3. Ev ve Okul Yaşantılarında Zorbalığa Etki Eden Faktörler: Bir Karma Yöntem Araştırması
    Sayfalar 50 - 85
    Hülya KARTAL, Yakup BALANTEKİN, Asude BİLGİN, Mehmet SUYUÇOK
  4. Çocukları Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Ailelerin Yaşam Deneyimlerine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Meta-Sentez Çalışması
    Sayfalar 86 - 113
    Uğur YASSIBAŞ, Candan Hasret ŞAHİN, Aysun ÇOLAK, Ömer Faruk TOPRAK
  5. Velilerin Gözüyle BİLSEM
    Sayfalar 114 - 133
    Emel SARITAŞ, Ümran ŞAHİN, Gülsüm ÇATALBAŞ
  6. Ulusal Yenidoğan İşitme Tarama Programı’nın Aile ve Sağlık Çalışanları Görüşlerine Göre İncelenmesi: Durum Araştırması
    Sayfalar 134 - 160
    Nagihan BAŞ, Zerrin TURAN, Yıldız UZUNER
  7. Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
    Sayfalar 161 - 175
    Demet GİRGİN
  8. Sevgi Eğitimi Dersi Alan Öğrencilerin Sevgi ve Sevgi Eğitimi Dersine Dair Görüşleri
    Sayfalar 176 - 197
    Şeyma ŞAHİN, Burcu ÖKMEN, Abdurrahman KILIÇ
  9. Dokunmatik Ekran için Öğretim Materyali Geliştirilmesi: Süreç ve Öneriler
    Sayfalar 198 - 225
    Figen DEMİREL UZUN, Tolga GÜYER, Hasan ÇAKAR
  10. İskelet ve Kas Sistemi Konularının Modellenmesi: Mobil Uygulamalar
    Sayfalar 226 - 241
    Cem GERÇEK
  11. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliğindeki İlk Yılım
    Sayfalar 242 - 259
    Sinan UĞRAŞ, Mehmet GÜLLÜ, Mehmet Akif YÜCEKAYA
  12. Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Platformu Hakkında Öğrencilerin Farkındalığının Artırılmasına Yönelik Bir Durum Çalışması
    Sayfalar 260 - 276
    Ozan COŞKUNSERÇE, Gökçe Becit İŞÇİTÜRK
  13. Temel Eğitimde Yaşanan Sorunları İnceleyen Çalışmaların Değerlendirilmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması
    Sayfalar 277 - 301
    Özge DEVECİ, Necdet AYKAÇ
  14. Teknoloji ve Tasarım Dersi 2018 Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
    Sayfalar 302 - 319
    Mehmet Aydın SAĞLIK, Çiğdem ALDAN KARADEMİR
  15. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgileri Günlük Yaşamları İle İlişkilendirebilme Durumlarının İncelenmesi
    Sayfalar 320 - 343
    Gamze MERCAN, Eda GÜRLEN, Pınar KÖSEOĞLU
  16. Cebir Öncesi: 3, 4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyonel İlişkileri Genelleme Düzeyleri
    Sayfalar 344 - 372
    Handegül TÜRKMEN, Dilek TANIŞLI
  17. Voices Of EFL Teachers as Assessors: Their Opinions and Needs Regarding Language Assessment
    Sayfalar 373 - 390
    Elçin ÖLMEZER-ÖZTÜRK, Belgin AYDIN
  18. 2018 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Sorumluluk Kazanımlarına Yer Vermesi Bakımından İncelenmesi
    Sayfalar 391 - 419
    Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Sevda Nur AÇIKGÖZ
  19. The Career Journey of the First Male Preschool Teacher in Turkey: An Optimistic Perspective to A Female Dominated Occupation
    Sayfalar 420 - 437
    Nihan DEMİRKASIMOĞLU, Pelin TAŞKIN
  20. Kavramsal Sanat Uygulamalarıyla Öğrencilerin Sanatsal İfade Biçimlerinin Geliştirilmesine İlişkin Eylem Araştırması
    Sayfalar 438 - 469
    Çiğdem TANYEL BAŞAR, Metin İNCE
Duyuru

VIth International Eurasian Educational Research Congress/ EJERCongress 2019’u Ankara Üniversitesi’yle birlikte 19 - 22 Haziran 2019 tarihlerinde Ankara’da, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi yerleşkesinde gerçekleştirilecektir.

Dergi Şablonu


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

ya da

http://dergipark.gov.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf


Dergiye Ait Bilgiler

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD]

Uluslararası, Hakemli, Ücretsiz, Açık erişim, Online e-dergi

ISSN : 2148-2624

Açık Erişim Politikası: ENAD'da yayınlanan makalelere erişim ücretsiz ve sınırsızdır.

DOI : http://dx.doi.org/10.14689/issn.2148-2624.1

Web sayfası : http://www.enadonline.com/tr/index.php

Diller : Türkçe,İngilizce

e-posta : enad.editor@gmail.com

Yayına Başlama Tarihi: Kasım 2013

Yayın Sıklığı : Yılda dört sayı [Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim]