Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 2148-2624 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2013 | Yayıncı Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. |

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD] yılda dört sayı [Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim] çıkacak biçimde yayın politikasını düzenlemiştir. Yazarlarımıza ve okuyucularımıza göstermiş oldukları ilgi nedeniyle teşekkür ederiz.


Makele başvuruları yalnızca enad.editor@gmail.com mail adresi üzerinden yapılmaktadır.


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

http://dergipark.gov.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf






Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi

e-ISSN 2148-2624 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2013 | Yayıncı Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. |
Kapak Resmi

20.822

41.803

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD] yılda dört sayı [Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim] çıkacak biçimde yayın politikasını düzenlemiştir. Yazarlarımıza ve okuyucularımıza göstermiş oldukları ilgi nedeniyle teşekkür ederiz.


Makele başvuruları yalnızca enad.editor@gmail.com mail adresi üzerinden yapılmaktadır.


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

http://dergipark.gov.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf






Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [tr] Son Sayı
Cilt 6 - Sayı 3 - Kas 2018
  1. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Yaşam Becerilerinin İlkokul Öğrencilerine Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 10 - 33
    Elif Özata Yücel, Büşra Melis Kanyılmaz
  2. Çevre Mühendisliği Öğrencilerinin Küresel Isınma Konusundaki Görüşlerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Duygusal Zeka Düzeyleri Açısından Değerlendirilmesi
    Sayfalar 34 - 61
    Bahanur Malak Akgün, Necla Balık, Mustafa Akgün
  3. Eğitim Örgütlerinde İnformal İletişim Araçları Olarak Söylenti ve Dedikodunun Yönetimi
    Sayfalar 62 - 85
    Beyza Himmetoğlu, Damla Ayduğ, Coşkun Bayrak
  4. The Case of Time Axis Fallacy: 11th Grade Students’ Intuitively-based Misconception in Probability and Teachers’ Corresponding Practices
    Sayfalar 86 - 105
    Mehmet Fatih ÖÇAL
  5. Cerrahi Kliniklerdeki Hemşirelik Öğrencilerinin Yansıtma Raporlarından Elde Edilen Öğrenme Deneyimleri
    Sayfalar 106 - 120
    Yaprak Sarıgöl Ordin, Özlem Bilik, Hale Turhan Damar, Buket Çelik
  6. 2017 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
    Sayfalar 121 - 142
    Pınar Ural Keleş
  7. Dönüştürülmüş Sınıf 2.0: Bilginin Üretimi ve Sentezlenmesi
    Sayfalar 143 - 157
    Hasan Uçar, Aras Bozkurt
  8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Eğitimine Yönelik Gereksinimlerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 158 - 184
    Funda Çıray Özkara, Meral Güven
  9. Türkiye'deki Bir Waldorf Anaokulunun Misyon, Vizyon ve Diğer Anaokullarından Farklı Yönlerine İlişkin Görüşlerin İncelenmesi
    Sayfalar 185 - 206
    Ceren Koca, Fatma Ünal
  10. Türkçe Eğitimi Yazma Sürecinde: Dijital Öyküleme
    Sayfalar 207 - 228
    Gökhan Dayan, Pınar Girmen
  11. Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı: Öğretmenler Ne Düşünüyor, Ne Yapıyor?
    Sayfalar 229 - 245
    Mehmet Toran, Zeliha Özgen
  12. Öğretmen, Öğrenci ve Okul Yöneticilerine Göre Sınıfta Teknolojinin Rolleri: Teknolojiyi Sınıfta Kim, Neden İstiyor?
    Sayfalar 246 - 266
    Özden Şahin İzmirli, Erhat Köse
  13. Fizik ve Kimya Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesine Disiplinlerarası Bir Bakış
    Sayfalar 267 - 283
    Sevim Bezen, Ceren Başal, Işıl Aykutlu, Nilgün Seçken, Celal Bayrak
  14. Çocuk ve Çocukluk: Okulöncesi Öğretmen Adayları Anlatıyor
    Sayfalar 284 - 312
    Zeynep Berna Erdiller-Yatmaz, Ersoy Erdemir, Fetiye Erbil
  15. Exploring the Lesson Study Experience of EFL Instructors at Higher Education: A Pilot Study
    Sayfalar 313 - 340
    İlknur Bayram, Fatma Bıkmaz
  16. Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlükler: Nitel Bir Çözümleme
    Sayfalar 341 - 371
    İshak Kozikoğlu, Nuray Senemoğlu
  17. Kuralavarım Yaklaşımıyla Türkçe Dil Bilgisi Öğretimi
    Sayfalar 372 - 393
    Selim Tiryakiol, Himmet Sarıtaş, Ahmet Benzer
  18. Beliren Yetişkinlerin Gözünden Olumlu Beden İmajı Oluşturmanın Öğeleri
    Sayfalar 394 - 409
    Ahmet Kara, Ali Eryılmaz
  19. Maarif Müfettişlerinin Füzyon ve Fisyon Sürecinde Yaşadıklarına İlişkin Nitel Bir Araştırma
    Sayfalar 410 - 426
    Hüsnü Ergün, Kazım Çelik
  20. Ortaokul Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi
    Sayfalar 427 - 453
    Neslihan Usta, Burçin Gökkurt Özdemir
Dergi Şablonu


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

ya da

http://dergipark.gov.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf


Dergiye Ait Bilgiler

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD]

Uluslararası, Hakemli, Ücretsiz, Açık erişim, Online e-dergi

ISSN : 2148-2624

Açık Erişim Politikası: ENAD'da yayınlanan makalelere erişim ücretsiz ve sınırsızdır.

DOI : http://dx.doi.org/10.14689/issn.2148-2624.1

Web sayfası : http://www.enadonline.com/tr/index.php

Diller : Türkçe,İngilizce

e-posta : enad.editor@gmail.com

Yayına Başlama Tarihi: Kasım 2013

Yayın Sıklığı : Yılda üç sayı (Mart, Temmuz ve Kasım)