Kabul Edilmiş Makaleler

  • Mokken Ölçekleme Analizleri Kullanılarak Çoklu Puanlanan Maddelerde Değişmez Madde Sıralamasının İncelenmesi
    Hakan Koğar 10 Tem 2018
  • Eğitim Araştırmalarında Analitik Hiyerarşi Süreci ve Uygulamaları
    Muhittin ŞAHİN, Halil YURDUGÜL 8 Ağu 2018
  • Türkiye’deki Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
    Erkan Atalmış, Akif Köse 11 Eyl 2018
  • Müziksel İşitme Eğitiminde Kullanılan İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Kaygı ve Başarısına Etkisi
    Gökhan Öztürk, Nesrin Kalyoncu 11 Eyl 2018
  • Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi: İlk Hangisi Kullanılmalı?
    Fatih Orcan 28 Eyl 2018
  • Özdüzenleyici Öğrenme Becerileri: Ölçek Uyarlama
    Şenol ŞEN, Ayhan Yılmaz, Ömer Geban 13 Eki 2018
  • An Investigation of the Factors Affecting the Vertical Scaling of Multidimensional Mixed Format Tests
    Akif Avcu, Hülya Kelecioğlu 13 Eki 2018
  • TEOG Sınavı Kapsamı Dışında Kalan Derslerin Öğretmenlerinin TEOG’a İlişkin Görüşleri
    Seher Ulutaş, Nükhet Demirtaşlı 24 Eki 2018