Erciyes İletişim Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1308-3198 | e-ISSN 1308-3198 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2009 | Yayıncı Erciyes Üniversitesi |

       

                       Dergi Hakkında

         Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Akademia (ISSN 1308-3198), Ocak 2009 tarihinde yayın hayatına başlamıştır. Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanmaktadır. Ocak 2018 itibariyle 19. sayısı yayınlanacak dergimiz Asos, Arastirmax, Ulakbim, Acarindex, SciLit ve Sobiad tarafından indekslenmektedir. İlk dört sayısı basılı olarak yayınlanan Erciyes İletişim Dergisi Akademia 5. sayıdan itibaren sadece elektronik ortamda yayınlanmaya başlamıştır. Derginin yazı dili Türkçe olmakla birlikte, yaygın olarak kullanılan diğer dillerde yazılmış çalışmalara da yer verilmektedir. Dergiye gönderilen çalışmaların, dergi kurallarına göre düzenlenmiş ve yayına hazır hale getirilmiş olması gerekmektedir. Yayın Kurulu, yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahiptir. Dergiye makale göndermek ve gönderilen çalışmanın takibini yapabilmek için  http://dergipark.gov.tr/erciyesiletisim adresinden başvuru yapılması gerekmektedir. Ayrıca derginin geçmiş sayıları ile yayın ve yazım kurallarına da yine bu adresten ulaşılabilir.

Erciyes İletişim Dergisi

ISSN 1308-3198 | e-ISSN 1308-3198 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2009 | Yayıncı Erciyes Üniversitesi |
Kapak Resmi

78.200

86.326

       

                       Dergi Hakkında

         Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Akademia (ISSN 1308-3198), Ocak 2009 tarihinde yayın hayatına başlamıştır. Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanmaktadır. Ocak 2018 itibariyle 19. sayısı yayınlanacak dergimiz Asos, Arastirmax, Ulakbim, Acarindex, SciLit ve Sobiad tarafından indekslenmektedir. İlk dört sayısı basılı olarak yayınlanan Erciyes İletişim Dergisi Akademia 5. sayıdan itibaren sadece elektronik ortamda yayınlanmaya başlamıştır. Derginin yazı dili Türkçe olmakla birlikte, yaygın olarak kullanılan diğer dillerde yazılmış çalışmalara da yer verilmektedir. Dergiye gönderilen çalışmaların, dergi kurallarına göre düzenlenmiş ve yayına hazır hale getirilmiş olması gerekmektedir. Yayın Kurulu, yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahiptir. Dergiye makale göndermek ve gönderilen çalışmanın takibini yapabilmek için  http://dergipark.gov.tr/erciyesiletisim adresinden başvuru yapılması gerekmektedir. Ayrıca derginin geçmiş sayıları ile yayın ve yazım kurallarına da yine bu adresten ulaşılabilir.

Temmuz 2018 Son Sayı
Cilt 5 - Sayı 4 - Tem 2018
  1. 1991 Genel Seçimlerinde ANAP’ın Seçim Kampanyasının Siyasal Kültür Ekseninde Değerlendirilmesi ve Mesut Yılmaz’ın Rolü
    Sayfalar 1 - 20
    Oğuz GÖKSU
  2. Aksaray Üniversitesindeki Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Gözünden Aksaray İlinin İmajı Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 21 - 35
    Zühal FİDAN, Fatih BARİTCİ
  3. Aksaray Vilayet Gazetesi’nde Cumhuriyet’in İlk Yılları ve İnkılâplar (1929-1930)
    Sayfalar 37 - 57
    Selahattin ÇAVUŞ
  4. Almanya İçin Alternatif Partisi’nin Göçmen Karşıtı Propaganda Faaliyetlerini 2017 Alman Federal Seçimleri Üzerinden Okumak
    Sayfalar 59 - 74
    Caner ÇAKI, Hasan TOPBAŞ
  5. Dijital Emek ve Kullanıcı İçeriğinin Metalaşması: Katılımcı Sözlük Yazarları Üzerine İnceleme
    Sayfalar 75 - 99
    Kenan DUMAN, Güven ÖZDOYRAN
  6. Doğru Haber Alma Hakkı ve Sosyal Medya Dezenformasyonunu Doğruluk Payı ve Yalansavar ile Tartışmak
    Sayfalar 101 - 121
    Ceren YEGEN
  7. Düşsel Bir Eşikten Geçeceksin: “A Magical Holiday” Reklam Filminde Fantazya
    Sayfalar 123 - 142
    Neslihan GÖKER, Göksel GÖKER
  8. E-Satın Alma Niyeti İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı Tarafından Pekiştiriliyor Mu? Üniversite Öğrencileri Üzerine Nicel Bir Araştırma
    Sayfalar 143 - 162
    Nahit Erdem KÖKER, Özgür KÖSEOĞLU, Mehmet YAKIN
  9. Evrensel Tasarım İlkelerinin Mayınlı Alanı: Dijital Haritalar ve Gazetecilik
    Sayfalar 163 - 177
    Bilge NARİN
  10. Girişimci Üniversite Anlayışı Çerçevesinde Kariyer Geliştirme Merkezi Modeli
    Sayfalar 179 - 187
    Metin IŞIK, Ayhan ERDEM
  11. Halit Refiğ’in “Kızın Var Mı Derdin Var” Filmindeki Geleneksel ve Modern Türk Ailesi Temsillerinin Dizisel Çözümlemesi
    Sayfalar 189 - 221
    Levent YAYLAGÜL, Şebnem Soygüder BATURLAR
  12. İkinci Dünya Savaşı’nda Türkiye’de Modernleşme Olgusu: Kelebeğin Rüyası Film Örneği
    Sayfalar 223 - 242
    Rifat BECERİKLİ, Mehmet Sena KÖSEDAĞ
  13. İlginlik Kuramına Göre Düşük/Yüksek Ürün İlginliğinin Tüketiciler Tarafından Değerlendirilmesi
    Sayfalar 243 - 252
    Engin COŞKUN
  14. İnternet Üzerindeki Oyun Sitelerinin Çocuklara Yönelik Riskler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 253 - 262
    Mehmet SAĞLAM, Halil KAYADUMAN
  15. Kültür Endüstrisinin Eğlencelik Yüzleri: Fotoroman’dan Caps’e Bir Bakış
    Sayfalar 263 - 283
    Aslıhan Doğan TOPÇU, Onur ÖNÜRMEN
  16. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Dijital Paydaşları; Sosyal Medya Fenomenleri
    Sayfalar 285 - 299
    Filiz Balta PELTEKOĞLU, Emel TOZLU
  17. Medyatik Bir Çalışma Alanı Olarak Eleştirel Söylem Çözümlemesi (Televizyon Dizileri Örneğinde)
    Sayfalar 301 - 323
    Levent DOYURAN
  18. Moda Sektöründe Transmedya Hikâye Anlatımı: Barbie Bebek Transmedya Uygulamaları Örneği
    Sayfalar 325 - 350
    Süheyla BAYRAKTAR
  19. Sosyal Medya Kullanımı ile Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Ege Üniversitesi Örneği
    Sayfalar 351 - 369
    Hidaye Aydan Silkü BİLGİLİER
  20. Sosyal Medya Üzerinden Okurun Değişimi ve Bilgi Güvenirliği
    Sayfalar 371 - 385
    Hülya Semiz TÜRKOĞLU, Betül Önay DOĞAN
  21. Türk Basın Kanunlarının Genel Görünümü ve 5651 Sayılı Kanunun İnternet Gazeteciliğine Etkileri Üzerine Bir Tartışma
    Sayfalar 387 - 404
    Sinan BARAN
  22. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
    Sayfalar 405 - 421
    Ercan AKTAN
  23. Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri
    Sayfalar 423 - 446
    Alper YILMAZ
  24. Yerli Dizilerde Kadın Kimliğinin Temsili Üzerine Bir Örnek; “Yaprak Dökümü” Dizisi
    Sayfalar 447 - 463
    Pelin Erdal AYTEKİN
  25. Assessment of Student – Lecturer Relationship in Public Relations Postgraduate Education in Turkey
    Sayfalar 465 - 477
    Simge Ünlü KURT
  26. Media, Politics and Democracy: A Critical Perspective
    Sayfalar 479 - 492
    Ekmel GEÇER
  27. 21. YY Okuryazarlığı: Öğretmen Adaylarının Medya Algılarına Genel Bir Bakış
    Sayfalar 493 - 511
    Fisun BOZKURT, Deniz ÇOŞKUN
  28. Eşcinsellik Temelli Nefret Söylemi İçeren İletilerin Twitter’da İncelenmesi
    Sayfalar 513 - 534
    Zeynep Benan DONDURUCU
  29. İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi
    Sayfalar 535 - 555
    Ali ARICI, Özgür KILINÇ
  30. Ölümcül “Mavi Balina” Oyununun Basında Temsiline Dair Eleştirel Bir Değerlendirme
    Sayfalar 557 - 570
    Filiz YILDIZ
  31. Televizyonda Gündüz Kuşağı Programlarındaki Dönüşüm: “Esra Erol’da” Örneği
    Sayfalar 571 - 598
    Vahit İLHAN, Derya USTA
  32. Yeşilçam’da Polisiyenin Eleştirel Dönüşümü: Toplumsal Gerçekçi Sinema Hareketinin Amblemi Olarak Gecelerin Ötesi
    Sayfalar 599 - 630
    Tunç YILDIRIM
  33. Bilimsel Reklamcılığın Yaratıcı Dehası: Claude Hopkins
    Sayfalar 631 - 662
    Merba TAT
  34. Algı Yönetimi Aracı Olarak Twitter Kullanımına İlişkin Siyasal Bir Analiz
    Sayfalar 663 - 689
    Emine CENG
  35. Derviş Zaim Sinemasında Anlatının Platformu Olarak Mekân: Anlatı, Sinemasal Gerilim ve Mekân İlişkisi
    Sayfalar 691 - 712
    Aydın ÇAM
  36. Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan Dil: T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Örneği
    Sayfalar 713 - 732
    Ayşe Gül SONCU, Mustafa Cankut KURT
  37. Havalimanında Sunulan Hizmetlerin Engelli Yolcular Tarafından Değerlendirilmesi: Ankara Esenboğa Havalimanı Örneği
    Sayfalar 733 - 748
    Neşe ACAR, Rukiye NUR
  38. Kurumsal İletişim Projelerinin, Kurumların Marka Algısı İle İlişkisi: Belediyelere Yönelik Bir Analiz
    Sayfalar 749 - 769
    Mikail BATU, Şehriban KAYACAN
  39. Sözsüz İletişim Becerilerinden Öğretmenlerin Öğrencilerle Göz Teması Kurma Davranışlarının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
    Sayfalar 771 - 795
    Serkan DÜZGÜN, Ziya SELÇUK
  40. Türk Dış Politikasında Paradigma Değişimi ve Ulusal Basına Yansımaları: Örnek Olay İncelemesi
    Sayfalar 797 - 818
    Samet KAVOĞLU
  41. Türk Televizyon Yayıncılığında Rekabet İhlali Şikayetlerine Yönelik Nicel Bir Araştırma
    Sayfalar 819 - 832
    Sefer KALAMAN, Hüdai ATEŞ
  42. Yeni Medyada Gerçeğin Yeni İnşacıları: Okurlar
    Sayfalar 833 - 848
    Fırat ATA