Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 2148-7758 | e-ISSN 2148-7510 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Erzincan Üniversitesi |

yeni.gifErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2018 Aralık Sayısı (20-3) yayımlanmıştır. Katkıda bulunan bütün editör, yazar ve hakemlerimize teşekkür ederiz.

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (eefdergi), eğitim ve alan eğitimi  sahalarında özgün bilimsel makaleler yayımlayan uluslararası hakemli bir dergidir. Derginin yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergi 2017 yılından itibaren yılda üç kez Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında çıkmaktadır.

downloadLogo.gif Şablonu buradan indiriniz.

Bu derginin hedef kitlesini öğretmenler, eğitimciler, yöneticiler, öğretmen adayları, öğrenciler ve eğitim çalışanları oluşturmaktadır.

ISSN: 2148-7758 | e-ISSN: 2148-7510


Dergimiz aşağıdaki endekslerce taranmaktadır:

 

 

 


 

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 2148-7758 | e-ISSN 2148-7510 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Erzincan Üniversitesi |
Kapak Resmi

237.125

347.541

yeni.gifErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2018 Aralık Sayısı (20-3) yayımlanmıştır. Katkıda bulunan bütün editör, yazar ve hakemlerimize teşekkür ederiz.

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (eefdergi), eğitim ve alan eğitimi  sahalarında özgün bilimsel makaleler yayımlayan uluslararası hakemli bir dergidir. Derginin yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergi 2017 yılından itibaren yılda üç kez Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında çıkmaktadır.

downloadLogo.gif Şablonu buradan indiriniz.

Bu derginin hedef kitlesini öğretmenler, eğitimciler, yöneticiler, öğretmen adayları, öğrenciler ve eğitim çalışanları oluşturmaktadır.

ISSN: 2148-7758 | e-ISSN: 2148-7510


Dergimiz aşağıdaki endekslerce taranmaktadır:

 

 

 


 

Cilt 20 - Sayı 3 - Ara 2018
  1. Mentor Support to Pre-service Teachers on Theory-Practice Gap in Practicum: An Online Practice
    Sayfalar 590 - 601
    Derya YAYLI
  2. Eğitsel Yönleriyle Nasreddin Hoca Fıkraları: Bir İçerik Analizi
    Sayfalar 602 - 621
    Ali Fuat ARICI
  3. Öğretmenlerin İletişim Becerileri İle Öğrencilerin Derse İlgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
    Sayfalar 622 - 636
    Tevfik UZUN, Güven ÖZDEM, Eray KARA
  4. Eğitici Çizgi Romanların Işığında Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı
    Sayfalar 637 - 661
    Beytullah KARAGÖZ
  5. Okul Yöneticilerinin Psikolojik Danışma Ve Rehberlik Servislerine İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
    Sayfalar 662 - 675
    Sinan YALÇIN, Mustafa YILMAZ, Yavuz KARAKAYA
  6. Öğretmen Adaylarında Özyeterlik Algılarının Yordayıcısı Olarak Beş Faktör Kişilik Özellikleri
    Sayfalar 676 - 686
    Hüseyin Hüsnü BAHAR, Mücahit KAĞAN
  7. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Nanoteknolojiye Yönelik Algıları
    Sayfalar 687 - 706
    Pınar KÖSEOĞLU, Gamze MERCAN
  8. Ortaokul Öğretmenlerinde Yaşam Doyum Düzeyi
    Sayfalar 707 - 724
    Ramazan ÖZKUL, Melike CÖMERT
  9. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Öğrenmeye İlişkin Öz-düzenleme Stratejileri, Motivasyonel İnançları ve Tutumları
    Sayfalar 725 - 748
    Fırat KANAT, İshak KOZİKOĞLU
  10. An Evaluation of Second Grade English Language Teaching Program of Primary School: Tokat Case
    Sayfalar 749 - 766
    Kürşat CESUR, Ebru ÇİFTÇİ CİNKAVUK
  11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Seçme ve Kavrama ile İlgili Problem Kurma Durumlarında Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
    Sayfalar 767 - 781
    Reyhan TEKİN SİTRAVA, Ahmet IŞIK
  12. Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde Uzaklık Problemi’ne İlişkin Çözümleri
    Sayfalar 782 - 809
    Çağlar Naci HIDIROĞLU, Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Semiha KULA ÜNVER, Esra BUKOVA GÜZEL
  13. Öğretmenlerin Çevre Eğitimi Öz-Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 810 - 825
    Mehmet ERKOL, Ömer ERBASAN
  14. Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Öğrencilerinin Okul Uygulamaları Dersinden Beklentileri Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 826 - 841
    Selma TAŞKESEN
  15. A Comparison of Turkish and English L1 Writers’ Citation Practices in Doctoral and Master’s Theses
    Sayfalar 842 - 855
    Fatma Şeyma DOĞAN, Oktay YAĞIZ, Işıl Günseli KAÇAR