Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 2148-7758 | e-ISSN 2148-7510 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Erzincan Üniversitesi |

yeni.gifErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2018 Ağustos Sayısı (20-2) yayımlanmıştır. Katkıda bulunan bütün editör, yazar ve hakemlerimize teşekkür ederiz.

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (eefdergi), eğitim ve alan eğitimi  sahalarında özgün bilimsel makaleler yayımlayan uluslararası hakemli bir dergidir. Derginin yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergi 2017 yılından itibaren yılda üç kez Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında çıkmaktadır.

downloadLogo.gif Şablonu buradan indiriniz.

Bu derginin hedef kitlesini öğretmenler, eğitimciler, yöneticiler, öğretmen adayları, öğrenciler ve eğitim çalışanları oluşturmaktadır.

ISSN: 2148-7758 | e-ISSN: 2148-7510


Dergimiz aşağıdaki endekslerce taranmaktadır:

 

 

 


 

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 2148-7758 | e-ISSN 2148-7510 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Erzincan Üniversitesi |
Kapak Resmi

231.518

328.566

yeni.gifErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2018 Ağustos Sayısı (20-2) yayımlanmıştır. Katkıda bulunan bütün editör, yazar ve hakemlerimize teşekkür ederiz.

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (eefdergi), eğitim ve alan eğitimi  sahalarında özgün bilimsel makaleler yayımlayan uluslararası hakemli bir dergidir. Derginin yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergi 2017 yılından itibaren yılda üç kez Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında çıkmaktadır.

downloadLogo.gif Şablonu buradan indiriniz.

Bu derginin hedef kitlesini öğretmenler, eğitimciler, yöneticiler, öğretmen adayları, öğrenciler ve eğitim çalışanları oluşturmaktadır.

ISSN: 2148-7758 | e-ISSN: 2148-7510


Dergimiz aşağıdaki endekslerce taranmaktadır:

 

 

 


 

Cilt 20 - Sayı 2 - Ağu 2018
  1. Farklılaştırılmış Öğretim Tasarımının Öğrencilerin Bilişüstü Becerilerine ve Matematik Akademik Başarılarına Etkisi
    Sayfalar 336 - 351
    Fatih TAŞ, Nur SIRMACI
  2. Öğretmen Adayları İçin Bir Kariyer Uyumluluk Modeli
    Sayfalar 352 - 365
    Ali ERYILMAZ, Ahmet KARA
  3. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Sözel Problemleri Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 366 - 386
    Burçin GÖKKURT ÖZDEMİR, Neslihan USTA, Özge DEMİR, Melis MİNİSKER
  4. Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Bölümü Öğrencilerinin ''Türk Halk Müziği'' Kavramına İlişkin Algıları
    Sayfalar 387 - 406
    Sami Emrah GEREKTEN, Nurtuğ BARIŞERİ AHMETHAN
  5. Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Portalına Katılımın İncelenmesi
    Sayfalar 407 - 422
    Doğan DEMİR, Fatih ÖZDİNÇ, Erhan ÜNAL
  6. Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlamada Karşılaştıkları Güçlükler ve Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 423 - 443
    Deniz Ayşegül SÖĞÜT, Sabahattin DENİZ
  7. Öğretmen Adaylarında Psikolojik İyi Oluşun Yordayıcısı Olarak Algılanan Sosyal Yetkinlik ve Güvengenlik
    Sayfalar 444 - 460
    Bünyamin ATEŞ, Oğuzhan ÇELİK
  8. Okul Öncesi Çocuklarının Akıllı Cihaz Kullanma Durumları Üzerine Ebeveyn Algılarının İncelenmesi
    Sayfalar 461 - 480
    Vakkas YALÇIN, Şule ERDEN
  9. İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Kavramı İle İlgili Algıları
    Sayfalar 481 - 498
    Pınar URAL KELEŞ, Mustafa İskender KELEŞ
  10. “Prensi Olmayan Masal Kitabı” Adlı Metnin Eyleyenler Modeli Çerçevesinde Değerlendirilmesi
    Sayfalar 499 - 516
    Zeynep ÇETİNKAYA EDİZER, Ali Cemal GÜNDÜZ
  11. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Programı Uygulamasına İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 517 - 535
    Arzu ÖNEL, Arzu DERYA DAŞCI
  12. Güzel Sanatlar Lisesinde Görsel Kültür Çalışmalarının Entegrasyonuna İlişkin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Gereksinim Belirleme Çalışması
    Sayfalar 536 - 557
    Ebru GÜLER, Suzan Duygu BEDİR ERİŞTİ
  13. Kömür Kalem Yapımı Etkinliği ile İşlenen Desen Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri
    Sayfalar 558 - 570
    Ferhunde KÜÇÜKŞEN ÖNER, Süreyya GENÇ
  14. Mobil Öğrenmenin Kabulü: Sistematik Literatür İncelemesi
    Sayfalar 571 - 589
    Nurcan ALKIŞ, Duygu FINDIK COŞKUNÇAY