Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 2148-7758 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Erzincan Üniversitesi |

yeni.gifErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2018 Nisan Sayısı (20-1) yayımlanmıştır. Katkıda bulunan bütün editör, yazar ve hakemlerimize teşekkür ederiz.

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (eefdergi), eğitim ve alan eğitimi  sahalarında özgün bilimsel makaleler yayımlayan uluslararası hakemli bir dergidir. Derginin yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergi 2017 yılından itibaren yılda üç kez Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında çıkmaktadır.

downloadLogo.gif Şablonu buradan indiriniz.

Bu derginin hedef kitlesini öğretmenler, eğitimciler, yöneticiler, öğretmen adayları, öğrenciler ve eğitim çalışanları oluşturmaktadır.

ISSN: 2148-7758 | e-ISSN: 2148-7510


Dergimiz aşağıdaki endekslerce taranmaktadır:

 

 

 


 

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 2148-7758 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Erzincan Üniversitesi |
Kapak Resmi

172.054

228.389

yeni.gifErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2018 Nisan Sayısı (20-1) yayımlanmıştır. Katkıda bulunan bütün editör, yazar ve hakemlerimize teşekkür ederiz.

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (eefdergi), eğitim ve alan eğitimi  sahalarında özgün bilimsel makaleler yayımlayan uluslararası hakemli bir dergidir. Derginin yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergi 2017 yılından itibaren yılda üç kez Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında çıkmaktadır.

downloadLogo.gif Şablonu buradan indiriniz.

Bu derginin hedef kitlesini öğretmenler, eğitimciler, yöneticiler, öğretmen adayları, öğrenciler ve eğitim çalışanları oluşturmaktadır.

ISSN: 2148-7758 | e-ISSN: 2148-7510


Dergimiz aşağıdaki endekslerce taranmaktadır:

 

 

 


 

Cilt 20 - Sayı 1 - Nis 2018
  1. 60-72 Aylık Çocukların Prososyal Davranışları ile Anne-Babalarının Prososyal Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 1 - 17
    Burcu BAĞCI ÇETİN, Ayşe ÖZTÜRK SAMUR
  2. Akran Öğretimi Yöntemiyle Öğrencilerin Kavram Öğrenme ve Problem Çözme Başarısının Değerlendirilmesi
    Sayfalar 18 - 32
    Tolga GÖK
  3. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Açılar Konusundaki Hatalarının İncelenmesi
    Sayfalar 33 - 49
    Rukiye Didem TAYLAN, Utkun AYDIN
  4. Çocuk Gelişimi Program Öğrencilerinin Yaratıcı Drama Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
    Sayfalar 50 - 66
    Ayşe Dilşad ATALAR, Ezgi DÜLGER CEYLAN
  5. Disiplinler Arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması
    Sayfalar 67 - 88
    Özkan ÇELİK, Bekir BULUÇ
  6. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Fen Kavramlarını Anlamaları Üzerine Bilimsel Düşünme Yeteneklerinin ve Örnek Olay Temelli Öğrenme Laboratuvar Uygulamalarının Etkisi
    Sayfalar 89 - 103
    Aylin ÇAM, Gökhan GÜVEN, Yusuf SÜLÜN
  7. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Alan Gezisi Deneyimleri
    Sayfalar 104 - 120
    Yakup DOĞAN, Özge ÇİÇEK, Esra SARAÇ
  8. Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Tasarlanan Etkinliklerin Değerlendirilmesi: Isı Alışverişi ve Sıcaklık Değişimi
    Sayfalar 121 - 139
    Aydın KIZILASLAN, Mustafa SÖZBİLİR
  9. İngilizce Öğretmenlerinin Türkiye’de İngilizce Öğretimi Üzerine Düşünceleri
    Sayfalar 140 - 155
    Mehmet Sercan UZTOSUN
  10. İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
    Sayfalar 156 - 166
    Çiğdem ARSLAN, Şirin İLKÖRÜCÜ
  11. Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Düşünce, Tutum ve Endişeler: Öğretmen Eğitimi Programlarında İlk Yıllar
    Sayfalar 167 - 183
    Mustafa CANSIZ, Nurcan CANSIZ
  12. Okulöncesi Dönem Çocuklarının Matematik Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
    Sayfalar 184 - 201
    Mesut TABUK, Mehmet İNAN, Metin TABUK
  13. Ortaokul Öğrencilerinin Atom Kavramına İlişkin Bilgi Seviyelerinin İncelenmesi
    Sayfalar 202 - 216
    Özlem ERYILMAZ MUŞTU, Sare UCER
  14. Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerileri Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 217 - 236
    Mustafa ARMUT, Mustafa TÜRKYILMAZ
  15. Öğretmen Adaylarının Protein Sentezine Yönelik Algıları: Öğrenme Güçlüğüne Karşı Önerilen Çözümler
    Sayfalar 237 - 250
    Şeyda GÜL, Esra ÖZAY KÖSE
  16. Ölçek Geliştirme Çalışmalarında Kullanılan Kapsam Geçerliği İçin Bir Yol Haritası
    Sayfalar 251 - 264
    Selami YEŞİLYURT, Cüneyt ÇAPRAZ
  17. Sınıf Eğitimi Öğrencilerinin İngilizce Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik İnançları
    Sayfalar 265 - 280
    Dilek İLHAN BEYAZTAŞ
  18. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Menkıbelerin Kullanılma Durumuna İlişkin Öğretmen Görüşleri
    Sayfalar 281 - 305
    Ersin TOPÇU, Selahattin KAYMAKCI
  19. Türkçe Eğitiminde Yapılandırmacı Yaklaşım Bağlamında Anlama Eğitimi
    Sayfalar 306 - 323
    Esra LÜLE MERT
  20. Üniversite Öğrencilerinin Kopya Yaklaşımları: Bir Olgubilim Çalışması
    Sayfalar 324 - 335
    Nazan SEZEN-YÜKSEL