Birincil Dil | tr |
---|---|
Konular | Sosyal |
Yayımlanma Tarihi | Kış |
Dergi Bölümü | Makaleler |
Yazarlar |
|
Bibtex | @araştırma makalesi { esosder450201,
journal = {Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi},
issn = {1304-0278},
address = {Özel Akademi},
year = {2019},
volume = {18},
pages = {385 - 397},
doi = {10.17755/esosder.450201},
title = {ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ},
key = {cite},
author = {KAHYAOGLU, Mustafa and YETİŞİR, Mehmet İkbal and BİREL, Fırat Kıyas}
} |
APA | KAHYAOGLU, M , YETİŞİR, M , BİREL, F . (2019). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (69), 385-397. DOI: 10.17755/esosder.450201 |
MLA | KAHYAOGLU, M , YETİŞİR, M , BİREL, F . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ". Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2019): 385-397 <http://dergipark.gov.tr/esosder/issue/40918/450201> |
Chicago | KAHYAOGLU, M , YETİŞİR, M , BİREL, F . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ". Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2019): 385-397 |
RIS | TY - JOUR T1 - ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ AU - Mustafa KAHYAOGLU , Mehmet İkbal YETİŞİR , Fırat Kıyas BİREL Y1 - 2019 PY - 2019 N1 - doi: 10.17755/esosder.450201 DO - 10.17755/esosder.450201 T2 - Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 385 EP - 397 VL - 18 IS - 69 SN - 1304-0278- M3 - doi: 10.17755/esosder.450201 UR - http://dx.doi.org/10.17755/esosder.450201 Y2 - 2019 ER - |
EndNote | %0 Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ %A Mustafa KAHYAOGLU , Mehmet İkbal YETİŞİR , Fırat Kıyas BİREL %T ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ %D 2019 %J Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi %P 1304-0278- %V 18 %N 69 %R doi: 10.17755/esosder.450201 %U 10.17755/esosder.450201 |
ISNAD | KAHYAOGLU, Mustafa , YETİŞİR, Mehmet İkbal , BİREL, Fırat Kıyas . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ". Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 / 69 (Ocak 2019): 385-397. http://dx.doi.org/10.17755/esosder.450201 |