Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü
Sertraline Associated Petechial Rash

Mesut Yıldız [1]

272 416

..
..
Subjects
Journal Section Letter to the Editor
Authors

Author: Mesut Yıldız

Bibtex @ { gopctd287713, journal = {Çağdaş Tıp Dergisi}, issn = {}, eissn = {2146-6009}, address = {Selcuk University}, year = {2016}, volume = {6}, pages = {169 - 169}, doi = {10.16899/ctd.42771}, title = {Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü}, key = {cite}, author = {Yıldız, Mesut} }
APA Yıldız, M . (2016). Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü. Çağdaş Tıp Dergisi, 6 (1-Ek (Olgu Sunumları)), 169-169. DOI: 10.16899/ctd.42771
MLA Yıldız, M . "Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü". Çağdaş Tıp Dergisi 6 (2016): 169-169 <http://dergipark.gov.tr/gopctd/issue/27331/287713>
Chicago Yıldız, M . "Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü". Çağdaş Tıp Dergisi 6 (2016): 169-169
RIS TY - JOUR T1 - Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü AU - Mesut Yıldız Y1 - 2016 PY - 2016 N1 - doi: 10.16899/ctd.42771 DO - 10.16899/ctd.42771 T2 - Çağdaş Tıp Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 169 EP - 169 VL - 6 IS - 1-Ek (Olgu Sunumları) SN - -2146-6009 M3 - doi: 10.16899/ctd.42771 UR - https://doi.org/10.16899/ctd.42771 Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Çağdaş Tıp Dergisi Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü %A Mesut Yıldız %T Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü %D 2016 %J Çağdaş Tıp Dergisi %P -2146-6009 %V 6 %N 1-Ek (Olgu Sunumları) %R doi: 10.16899/ctd.42771 %U 10.16899/ctd.42771
ISNAD Yıldız, Mesut . "Sertalin ile ilişkili peteşiyal döküntü". Çağdaş Tıp Dergisi 6 / 1-Ek (Olgu Sunumları) (December 2016): 169-169. https://doi.org/10.16899/ctd.42771