Yıl 2017, Cilt 2, Sayı 2, Sayfalar 296 - 307 2017-12-01

MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ

Güven PADO [1]

170 131

Son yıllardaki globalleşme deki hızlı süreçler pazar ve müşteri yapılarını da değiştirdi. Bu değişimler işletmelerin müşterileri ile arasına yeni boyutlar getirdi. İşletmeler müşterilerini artık değer zinciri içerisinde kullanmaya başladı. Şirketler ayrıca, müşteri kaynaklarını ne zaman, nasıl değer zinciri sürecine dahil edeceğine karar vermelidirler. Özellikle artan teknolojik gelişmeler, müşteri entegrasyonu ile ilgili yeni fırsatlar yaratıyor. Bu entegrasyonlar işletmeler  ihtiyaçları için olan yeni çözümler ve fikirler getiriyor. İşletmeler  müşterilerini yenilik süreçlerine katkıdan bulunabilmelerini doğru tanımlamaya ihtiyacı vardır. Eğer yanlış bir müşteri entegrasyonu olursa, bu işletmeler için yıkıcı bir felaket olabilir. Çünkü pazarın ihtiyaç ve beklentileri hakkında net bir kavrayışa sahip olabilirler. Bu çalışmanın temel amacı, müşteri entegrasyonunun  özellikleri ve  işletmelerin performansları üzerine olan etkileri ve müşteri entegrasyonun üzerine teorik  bir bakış ortaya sunmaktır.

Müşteri Entegrasyonu, Müşteri Entegrasyon Tipleri, Müşteri Entegrasyonu Yöntemi
  • Brockhoff, K. (1998). Der Kunde im Innovationsprozess, Berichte aus den Sitzungen der Joachim-Jungius-Gesellschaft der Wissenschaften e.V., Hamburg, Jg. 16, Heft 3, Göttingen.
Konular Sosyal ve Beşeri Bilimler
Dergi Bölümü Makaleler
Yazarlar

Yazar: Güven PADO

Bibtex @araştırma makalesi { ibad331786, journal = {Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)}, issn = {}, eissn = {2536-4642}, address = {Hayrullah KAHYA}, year = {2017}, volume = {2}, pages = {296 - 307}, doi = {10.21733/ibad.2102}, title = {MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ}, key = {cite}, author = {PADO, Güven} }
APA PADO, G . (2017). MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD), 2 (2), 296-307. DOI: 10.21733/ibad.2102
MLA PADO, G . "MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ". Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2 (2017): 296-307 <http://dergipark.gov.tr/ibad/issue/29497/331786>
Chicago PADO, G . "MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ". Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2 (2017): 296-307
RIS TY - JOUR T1 - MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ AU - Güven PADO Y1 - 2017 PY - 2017 N1 - doi: 10.21733/ibad.2102 DO - 10.21733/ibad.2102 T2 - Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) JF - Journal JO - JOR SP - 296 EP - 307 VL - 2 IS - 2 SN - -2536-4642 M3 - doi: 10.21733/ibad.2102 UR - http://dx.doi.org/10.21733/ibad.2102 Y2 - 2017 ER -
EndNote %0 Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ %A Güven PADO %T MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ %D 2017 %J Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) %P -2536-4642 %V 2 %N 2 %R doi: 10.21733/ibad.2102 %U 10.21733/ibad.2102
ISNAD PADO, Güven . "MÜŞTERİ ENTEGRASYONUN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ". Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 2 / 2 (Aralık 2017): 296-307. http://dx.doi.org/10.21733/ibad.2102