Cilt: 8 -
Sayı: 1
1.658 |
2.966
İçindekiler
-
Educational Sciences and Sciences of Field Education
-
Editorial/Editörden
/ Sayfalar: 0-0
Prof. Dr. Erdal TOPRAKCI
-
Attitudes of Elementary-Level and Secondary-Level Teachers toward Students with Disabilities//İlköğretim ve Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Engelli Öğrencilere Karşı Tutumları
/ Sayfalar: 0-0
Bekir Çelik, Marie Kraska
-
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Aidiyet Duygusu ile Okul Temelli Yalnızlık Arasındaki İlişkide Okul İkliminin Aracılık Rolü /The Mediator Role of School Climate on the Relationship between Middle School Students’ Sense of School Membership and Their School L
/ Sayfalar: 0-0
Bilge Bakır Ayğar, Alim Kaya
-
Views of School Managers and Teachers about School Culture/Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Okul Kültürüne İlişkin Görüşleri
/ Sayfalar: 0-0
Ali Sabancı, Ahmet Şahin, Melek Alev Sönmez, Ozan Yılmaz
-
Üniversite Öğrencilerinde Toplumsal Cinsiyet Algısının Toplumsal Cinsiyet Rolü ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi//Examination of Gender Perception of University Students According to Sex and Sex Roles
/ Sayfalar: 0-0
Erol Esen, Diğdem Siyez, Yağmur Soylu, Gülce Demirgürz
-
Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme/İzleme Stratejileri Kullanım Sıklığı Ölçeğinin Geçerlik-Güvenirlik Çalışması/Validity-Reliability Study for The Usage Frequency Scale of Listening/Viewing Strategies in Middle School Students
/ Sayfalar: 0-0
Bahar Doğan, İlhan Erdem
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi/An Evaluation of Preservice Science Teachers’ Views on Predict-Observe-Explain (POE) Method
/ Sayfalar: 0-0
Sema Nur Güngör, Muhlis Özkan