İlköğretim Online
Kapak Resmi
ISSN 1305-3515 | e-ISSN 1305-3515 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2002 | Yayıncı Sinan OLKUN | http://ilkogretim-online.org.tr/

İlköğretim Online hakemli, erişimi ücretsiz bir dergidir.

Elementary Education Online, EEO is An Open Access Journal.

 

İOO İlköğretim -Online Dergisi SCOPUS, IndexCopernicus ve ULAKBİM tarafından dizinlenmektedir. Ayrıca DOAJ, AERA dergiler listesi ve EBSCO veri tabanında erişilebilir olarak bulunmaktadır.

EEO, Elementary Education Online is indexed with SCOPUS, IndexCopernicus, and Ulakbim . It is also available through DOAJ, AERA journal list, and EBSCO database

 

İlköğretim Online

ISSN 1305-3515 | e-ISSN 1305-3515 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2002 | Yayıncı Sinan OLKUN | http://ilkogretim-online.org.tr/
Kapak Resmi

351.788

455.224

İlköğretim Online hakemli, erişimi ücretsiz bir dergidir.

Elementary Education Online, EEO is An Open Access Journal.

 

İOO İlköğretim -Online Dergisi SCOPUS, IndexCopernicus ve ULAKBİM tarafından dizinlenmektedir. Ayrıca DOAJ, AERA dergiler listesi ve EBSCO veri tabanında erişilebilir olarak bulunmaktadır.

EEO, Elementary Education Online is indexed with SCOPUS, IndexCopernicus, and Ulakbim . It is also available through DOAJ, AERA journal list, and EBSCO database

 

Cilt: 16 Sayı: 4 Son Sayı
Cilt 16 - Sayı 4 - Ağu 2017
  1. Sürdürülebilir Gelişme odaklı Eğitim: Kuramsal Çerçeve, Tarihsel Gelişim ve Uygulamaya Dönük Öneriler
    Sayfalar 1 - 11
    Mustafa Öztürk
  2. Denence Testi ve H0 Denencesinin Reddedilememesinin Dayanılmaz Ağırlığı
    Sayfalar 1 - 5
    Adnan Erkuş
  3. Matematik Öğretmen Adaylarının Bazı Geometrik Kavramlara Ait Jestlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 1357 - 1383
    Mustafa Akıncı, Ahmet ARIKAN
  4. Sosyal Hizmet Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemiyle İletişim Becerisi Geliştirme: Ders Uygulaması Örneği
    Sayfalar 1384 - 1394
    Elif Gökçearslan Çifci, Hasan Hüseyin Altınova
  5. Okul Ruh Sağlığı Hizmetlerinde Yaşanan Sorunlar: Psikolojik Danışmanların Görüşleri
    Sayfalar 1395 - 1406
    Gökçe Çokamay, Emine Gül Kapçı, Mustafa Sever
  6. Özdüzenleyici Öğrenmenin Desteklenmesi: Bir Dijital Öyküleme Uygulaması
    Sayfalar 1407 - 1424
    Tulin Haşlaman
  7. Çocuklar İçin Benlik Algısı Profilinin Uyarlanması ve Farklı Değişkenlere Göre Ölçme Değişmezliğinin Test Edilmesi
    Sayfalar 1425 - 1450
    Güçlü Şekercioğlu, Nizamettin Koç
  8. Eğitim Örgütlerinde Örgüt Kültürü Ve Öğretmen Liderliği: Lider-Üye Etkileşiminin Aracılık Rolü
    Sayfalar 1451 - 1468
    Necati Öztürk, Sevilay ŞAHİN
  9. Sınıf Öğretmenlerinin Erken Cebire Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 1469 - 1490
    Sedat Turgut, Özlem Doğan Temur
  10. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Yaşam Kalitesi Algısının İşle Bütünleşmeleri Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 1491 - 1504
    Yener Akman, Gülşah İmamoğlu Akman
  11. Sosyal Oluşturmacı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretmeye Yönelik İnançlarının ve Pratiklerinin Üzerine Etkisi: Bir Durum Çalışması
    Sayfalar 1505 - 1531
    Yılmaz Soysal, Somayyeh Radmard
  12. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Görevlerine Yönelik Ders Dışı Zaman Kullanımları
    Sayfalar 1532 - 1557
    Cennet Göloğlu Demir, Yücel Gelişli
  13. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Görüşleri
    Sayfalar 1558 - 1574
    Emine Karasu Avcı, Ahmet Ali Avcı, Bilgin Ünal İbret
  14. Farklı Bakış Açılarına Göre Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi
    Sayfalar 1575 - 1588
    Sevda Gülşah Yıldırım, Sabri Becerikli, Muammer Demirel
  15. The Impact of Qualified Children’s Books on Students’ Ability to Use Cognitive Functions
    Sayfalar 1589 - 1599
    Zeynel Hayran, H.Ömer Beydoğan
  16. Eko-Okul Olan ve Olmayan Anaokullarının Bahçe Özellikleri ile Öğretmenlerin Bahçe Özellikleri ve Kullanımına İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 1600 - 1620
    Çiğdem Huz, Nilgün Kalburan
  17. Preservice Elementary School Teachers’ Opinions Related to Oral History as a Teaching Method in Social Studies
    Sayfalar 1621 - 1643
    Şahin Dündar
  18. Okuma Performası Düşük Olan ve Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Okuma Akıcılıkları
    Sayfalar 1652 - 1671
    Şaziye Seçkin Yılmaz, Berrin Baydık
  19. Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerini Öğrenmede Zihinsel Risk Alma Davranışları Açısından Akranlarıyla Karşılaştırılması
    Sayfalar 1644 - 1651
    Emine Münevver Akdağ, Mustafa Serdar Köksal
  20. Farklı Öğretmen Eğitimi Programları ve Paradigmalarının Karşılaştırmalı Analizi
    Sayfalar 1672 - 1688
    Erdem Aksoy, F. Dilek Gözütok
  21. İşitme Yetersizliği Olan Ve Olmayan Bireylerin Okuma Motivasyonunun İncelenmesi
    Sayfalar 1689 - 1701
    Ayşegül İşlekeller Bozca
  22. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modellemede Oluşturdukları Gerçek Yaşam Problem Durumu Modelleri
    Sayfalar 1702 - 1731
    Çağlar Naci Hıdıroğlu, Yeliz Özkan Hıdıroğlu
  23. Erken Çocukluk Eğitiminde Alan Tasarımı ve Kullanımı: Kültürler arası Karşılaştırma
    Sayfalar 1732 - 1752
    Mine Göl-Güven
  24. Suriyeli Mülteci Çocukların Kültürel Uyum Sürecinde Okul Psikolojik Danışmanlarına Düşen Rol ve Sorumluluklar
    Sayfalar 1768 - 1776
    Dilek Yelda Kağnıcı
  25. Sayı ve İşlemlerle İlgili Eğitim Materyallerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Matematik Becerisine Etkisi
    Sayfalar 1777 - 1791
    Serap Erdoğan, Nurbanu Parpucu, Menekşe Boz
  26. Üstün yetenekli öğrencilerin bilimsel yaratıcılık düzeyleri, cinsiyet ve bilimsel tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
    Sayfalar 1792 - 1802
    Esra Kanlı
  27. Bilinçli-Farkındalık Temelli Öz-yeterlik Ölçeği-Yenilenmiş: Türkiye Uyarlama Çalışması (BFÖÖ-Y)
    Sayfalar 1803 - 1815
    Zümra Atalay, Utkun Aydın, Gökçe Bulgan, Rukiye Didem Taylan
  28. İlköğretim Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnançları
    Sayfalar 1753 - 1767
    Tuğçe Kaçar, Kadir Beycioğlu
  29. Supporting the Professional Development of Early Childhood Teachers in Head Start: A Case of Acquiring Technology Proficiency
    Sayfalar 1829 - 1849
    Arzu Arıkan, David E. Fernie, Rebecca Kantor
  30. Farklı Geçmiş Yaşantılardan Gelen Çocukların Mutluluk ve Gelecek ile İlgili Görüşleri
    Sayfalar 1816 - 1828
    Şakire Ocak Karabay, Damla Güzeldere Aydın
  31. Simulation of the Process of Training the Future Primary School Teachers for Organizing Extracurricular Activities
    Sayfalar 1860 - 1872
    Natalia V. Gorbunova, Aydar M. Kalimullin
  32. Prevention of Teenager's Internet Addiction: Pilot Program
    Sayfalar 1873 - 1881
    Guzel I. Gaysina, Venera G. Zakirova
  33. Dijital Öykülemenin Okul Öncesi Çocukların Sosyal-Duygusal Davranışlarına Etkisi
    Sayfalar 1882 - 1896
    Göksu Gözen, İlker Cırık
  34. Öğrencilerin Duyuşsal Özelliklerine Göre Oluşan Gizil Sınıfların Cinsiyete Göre Farklılaşan Madde Fonksiyonu’na Etkisi
    Sayfalar 1917 - 1931
    Seher Yalçın
  35. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarına Yönelik Çok Kültürlü Sınıflarda Öğretim ve Kendi Öğretme Uygulamaları Üzerinde Düşünme Fırsatları Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 1947 - 1965
    Serhat AYDIN, Derya ÇELİK
  36. Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Kişilerarası Problem Çözme Becerileri
    Sayfalar 1932 - 1946
    Sibel Ersel KAYMAKAMOĞLU
  37. İlköğretim Düzeyi 1. ve 2. Sınıf Çocuklarına Yönelik Başlangıç Düzeyinde Yeni Bir Piyano Öğretim Tekniğinin Geliştirilmesi
    Sayfalar 1908 - 1916
    Bülent HALVAŞİ
  38. Ortaokul Öğrencilerinin Mobil Cihazlardaki Eğitsel Müzik Uygulamalarını Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma
    Sayfalar 1897 - 1907
    İsmet ARICI