İNİF E- DERGİ
Kapak Resmi
ISSN 2528-9519 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2016 | Yayıncı İnönü Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/inifedergi



İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ, bilimdeki nesnellik kriterini evrensellik ölçütünü temel alarak uygulamaktadır. Mayıs ve Kasım aylarında yılda iki kez çıkmayı amaçlayan İNİF E- Dergi, bilim dünyasına katkı sağlamayı  kendine ilke edinmiştir.  

 

İNİF E- DERGİ

ISSN 2528-9519 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2016 | Yayıncı İnönü Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/inifedergi
Kapak Resmi

5.625

5.744



İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ, bilimdeki nesnellik kriterini evrensellik ölçütünü temel alarak uygulamaktadır. Mayıs ve Kasım aylarında yılda iki kez çıkmayı amaçlayan İNİF E- Dergi, bilim dünyasına katkı sağlamayı  kendine ilke edinmiştir.  

 

Cilt 3 - Sayı 1 - May 2018
  1. ÇATIŞMACI LİDERLİK: 1 KASIM 2015 SEÇİMLERİNDE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SÖYLEMLERİ
    Sayfalar 5 - 22
    Yusuf DEVRAN
  2. INSTAGRAM ÖRNEĞİNDE SOSYAL MEDYADAN YANSIYANLAR
    Sayfalar 23 - 36
    Derya ÖCAL
  3. KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM BAĞLAMINDA YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENENLERİN TÜRKÇEYE VE TÜRK KÜLTÜRÜNE BAKIŞI
    Sayfalar 37 - 52
    Eylem ŞENTÜRK KARA, M.A. Ayşe TUNÇBİLEK
  4. HALKLA İLİŞKİLER LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİNİN "BASIN BÜLTENİ" ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
    Sayfalar 53 - 64
    Özlem DUĞAN
  5. KURUMSAL İLETİŞİM İŞ İLANLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
    Sayfalar 65 - 82
    Özgür KILINÇ, Mevlüt Akyol
  6. RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMLERİNDE VERİLEN SİNEMA DERSLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
    Sayfalar 83 - 99
    Beyler YETKİNER
  7. MEHMET EMİN RESULZADE ÖNDERLİĞİNDE TÜRKİYE’DE ÇIKARILAN AZERBAYCAN SİYASİ MUHACERET DERGİLERİ
    Sayfalar 100 - 126
    Vefalı ENSEROV
  8. MARKA İMAJI VE İTİBARI OLUŞTURMADA HALKLA İLİŞKİLERİN ROLÜ
    Sayfalar 127 - 141
    Derya ÇAKMAK KARAPINAR
  9. 21. YÜZYILDA ORYANTALİST İMGELERİN TELEVİZYON ARACILIĞIYLA YENİDEN ÜRETİMİ: MICHAEL PALIN’S NEW EUROPE ÖRNEĞİ
    Sayfalar 142 - 158
    Batu ANADOLU
  10. 16 NİSAN 2017 ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİ REFERANDUM SÜRECİNİN ULUSAL BASINDAKİ HABER ÇERÇEVELENMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
    Sayfalar 159 - 176
    Yeşim UZUN, Fatma NİSAN
  11. KOZA-İPEK VE FEZA GRUPLARININ EKONOMİ POLİTİK DÖNÜŞÜMÜ: 12 HAZİRAN 2011 VE 7 HAZİRAN 2015 GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 178 - 193
    Enes BALOĞLU, Mustafa ŞEKER
  12. KURUMSAL YEŞİL İMAJIN KURUMSAL WEB SİTELERİNDE AKTARIMI: ARÇELİK VE BOSCH ÖRNEĞİ
    Sayfalar 194 - 212
    Ayça ÇEKİÇ AKYOL, Tuğba ALTUĞ
  13. SİNEMADA DÖNÜŞEN AİLE KAVRAMI ÜZERİNDEN KOLEKİF BELLEĞİN KURUCUSU OLARAK KADIN ve ERKEK: “ÇINAR AĞACI” FİLMİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 213 - 233
    Selin SÜAR ORAL, Zeynep ÇETİN ERUS
  14. TOPLUMSAL YAPININ AYNASI OLARAK SİNEMA: SÖYLEM VE ELEŞTİREL SÖYLEM ANALİZ YÖNTEMLERİNE GÖRE AYLA FİLMİNİN ÇÖZÜMLEMESİ
    Sayfalar 234 - 243
    Erhan YILDIRIM
  15. TÜRK BASININDA OKUR TEMSİLCİSİ KÖŞELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 244 - 267
    Hakan AŞKAN