İNİF E- DERGİ
Kapak Resmi
ISSN 2528-9519 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2016 | Yayıncı İnönü Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/inifedergi



İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ, bilimdeki nesnellik kriterini evrensellik ölçütünü temel alarak uygulamaktadır. Mayıs ve Kasım aylarında yılda iki kez çıkmayı amaçlayan İNİF E- Dergi, bilim dünyasına katkı sağlamayı  kendine ilke edinmiştir.  

İNİF E- DERGİ

ISSN 2528-9519 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2016 | Yayıncı İnönü Üniversitesi | http://dergipark.gov.tr/inifedergi
Kapak Resmi

6.971

8.780



İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ, bilimdeki nesnellik kriterini evrensellik ölçütünü temel alarak uygulamaktadır. Mayıs ve Kasım aylarında yılda iki kez çıkmayı amaçlayan İNİF E- Dergi, bilim dünyasına katkı sağlamayı  kendine ilke edinmiştir.  

Kasım 2018 Son Sayı
Cilt 3 - Sayı 2 - Kas 2018
  1. SÖZLÜ KÜLTÜRÜN SÖZLÜ İLETİŞİMLE HARMONİSİ: ŞAHMERAN
    Sayfalar 9 - 24
    Gülsüm Çalışır, Gonca Uncu
  2. BİR MUHALİF MİZAH DERGİSİ OLARAK “TAŞ”
    Sayfalar 25 - 48
    Deniz Elif Yavalar
  3. TEKNOLOJİK İLERLEMENİN DİSTOPİK İMGESİ: BLACK MIRROR TELEVİZYON SERİSİ
    Sayfalar 49 - 62
    Hakan Aşkan, Meltem Cemiloğlu Altunay
  4. DALLAS W. SMYTHE’NİN İLETİŞİMİN EKONOMİ POLİTİĞİ ALANINA KATKISI
    Sayfalar 63 - 74
    Levent Yaylagül
  5. İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA AĞ SİTELERİNİ KULLANIM MOTİVASYONLARI
    Sayfalar 75 - 88
    Deniz Kılıç, Kenan Ateşgöz
  6. DÜNDEN BUGÜNE SANATIN, METANIN ESTETİKLEŞMESİNDEKİ ROLÜ
    Sayfalar 89 - 106
    Elif Merve Çakır
  7. CİNER GRUBUNUN EKONOMİ POLİTİK YAPISI
    Sayfalar 107 - 129
    Tülay Şeker, Bünyamin Uzun
  8. İÇSEL MARKALAŞMA VE DUYGUSAL BAĞLILIK İLİŞKİSİ: ÇALIŞAN PERSPEKTİFİNDEN BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 130 - 150
    Şaduman Şeyda Gökdemir, N. Serdar Sever
  9. TÜRK-İSRAİL KRİZLERİNİN TÜRK MEDYASINDA TEMSİL ÖRNEKLERİNİN FAIRCLOUGH’IN SÖYLEM ANALİZİ İLE OKUNMASI
    Sayfalar 151 - 174
    Uğur Gündüz, İdris Arıkan
  10. İNTERNET REKLAMCILIĞINDA DAVRANIŞSAL HEDEFLEMENİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
    Sayfalar 175 - 190
    Hacer Taşdelen, Zülfiye Acar Şentürk
  11. METİN ERKSAN SİNEMASINDA TOPLUMSAL GERÇEKÇİLİK VE BUNUN FİLMLERİNE YANSIMASI
    Sayfalar 191 - 212
    Evren Günevi Uslu
  12. YEŞİL PAYLAŞIMLAR:YEŞİL MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI
    Sayfalar 213 - 233
    Feyyaz Kaya