Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 2618-6284 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2018 | Yayıncı Eğitim Yayınevi | https://www.injoss.com

Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi (INJOSS) [ISSN 2618-6284]

 

Uluslararası Hakemli bir dergi olan Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi (INJOSS) 2017 yılı itibariyle makale kabulüne başlamıştır. Ocak ve Temmuz olmak üzere yılda iki sayı elektronik olarak yayımlanmakta olan dergi sosyal ve beşeri bilimlerin; tarih, sosyoloji, felsefe, filoloji, coğrafya, arkeoloji, sanat tarihi, hukuk, siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler, iktisat, işletme, psikoloji ve güzel sanatlar gibi birçok farklı disiplinleriyle ilgili yeni, ulusal ve uluslararası çalışmaları bilim insanlarıyla paylaşmayı amaçlamaktadır. Dergi’nin amacı sosyal bilimlerin tüm alt alanlarında özgün çalışmaları yayımlamak ve bu alanlardaki disiplinler arası çalışmaları özel sayılarla teşvik etmektir. 

Derginin yayın dili Türkçe’dir. Ancak diğer dillerdeki, özgün araştırma, tartışma ve derlemelere, olduğu gibi çeviri, kitap tanıtımı ve eleştirilere de yer vermektedir. Açık erişimli olan derginin içeriği tüm kullanıcılara ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi

ISSN 2618-6284 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2018 | Yayıncı Eğitim Yayınevi | https://www.injoss.com
Kapak Resmi

1.827

2.245

Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi (INJOSS) [ISSN 2618-6284]

 

Uluslararası Hakemli bir dergi olan Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi (INJOSS) 2017 yılı itibariyle makale kabulüne başlamıştır. Ocak ve Temmuz olmak üzere yılda iki sayı elektronik olarak yayımlanmakta olan dergi sosyal ve beşeri bilimlerin; tarih, sosyoloji, felsefe, filoloji, coğrafya, arkeoloji, sanat tarihi, hukuk, siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler, iktisat, işletme, psikoloji ve güzel sanatlar gibi birçok farklı disiplinleriyle ilgili yeni, ulusal ve uluslararası çalışmaları bilim insanlarıyla paylaşmayı amaçlamaktadır. Dergi’nin amacı sosyal bilimlerin tüm alt alanlarında özgün çalışmaları yayımlamak ve bu alanlardaki disiplinler arası çalışmaları özel sayılarla teşvik etmektir. 

Derginin yayın dili Türkçe’dir. Ancak diğer dillerdeki, özgün araştırma, tartışma ve derlemelere, olduğu gibi çeviri, kitap tanıtımı ve eleştirilere de yer vermektedir. Açık erişimli olan derginin içeriği tüm kullanıcılara ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi Cilt 1 Sayı 2 Son Sayı
Cilt 1 - Sayı 2 - Ağu 2018
  1. “PLAN B” FİLMİ ÇERÇEVESİNDE KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM FAALİYETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
    Sayfalar 13 - 20
    armağan güneş
  2. AKADEMİSYENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI İLE İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 21 - 35
    H. Serdar Öge
  3. Bilgisayar Oyunlarında İslamafobi
    Sayfalar 36 - 42
    Batuhan Kalaycı, Dilek Ulusal
  4. BİR SOSYAL MEDYA PAZARLAMA TRENDİ, HATIRLI PAZARLAMA VE ETKİLEYİCİLER: INSTAGRAM FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 43 - 57
    Buse Özkan
  5. DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN İŞ DOYUMUNA ETKİSİ: KIRŞEHİR İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 58 - 61
    Hakan Vahit Erkutlu, Halil Özcan Özdemir, Bedirhan Elden
  6. Göstergebilimsel Açıdan Coca Cola Ramazan Reklamının Çözümlemesi
    Sayfalar 62 - 67
    Dilek Ulusal, Batuhan KALAYCI
  7. Günümüz Yeni Marka Elçileri Olarak Vlogger’ların Tüketici Kanaatleri Üzerindeki Rolü: Tüketici/Takipçi Yorumları Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 68 - 77
    Damla KARŞU CESUR, Ayda Sabuncuoğlu İnanç
  8. HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
    Sayfalar 78 - 86
    Çağatay ENGÜR
  9. Hasta-Hekim İlişkisi ve İletişimi: Sakarya Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Örneği
    Sayfalar 87 - 95
    Çiğdem Çalapkulu, Esengül Çelenk
  10. İNTERNET REKLAMLARININ 8-11 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARI ÜZERİNDEKİ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
    Sayfalar 96 - 104
    esin demir
  11. İŞ GÜVENLİĞİNİ KONU ALAN KAMU SPOTU REKLAMLARINDA KORKU ÇEKİCİLİĞİ KAVRAMININ KULLANILMASI
    Sayfalar 105 - 115
    Murat Arpa
  12. KAMUOYU ARAŞTIRMALARINDA VERİ DERLEME VE YENİ YÖNTEMLER
    Sayfalar 116 - 130
    Arş. Gör. Hayrullah YANIK, Prof. Dr. Nurettin GÜZ
  13. KORKU ÇEKİCİLİĞİ KAVRAMININ TRAFİK KAZALARINI KONU ALAN KAMU SPOTU REKLAMLARINDA KULLANIMI
    Sayfalar 131 - 143
    Mehmet Ozan GÜLADA
  14. KURUMSAL DEĞİŞİM VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ: COMPSTAT ÖRNEK OLAYI
    Sayfalar 144 - 165
    Yusuf Yüksel
  15. MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR: INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 166 - 180
    Ayda Sabuncuoğlu İnanç, Mehpare Yağlıcı
  16. NİETZSCHE VE HEGEL’DE TARİH BİLMECESİ
    Sayfalar 181 - 186
    GÖZDE KAYAN
  17. NÖROPAZARLAMA LİTERATÜRÜNE ETKİ EDEN NÖROBİLİM ALANLARININ VE KAVRAMLARININ NÖROPAZARLAMA BAKIŞ AÇISI İLE İNCELENMESİ
    Sayfalar 187 - 201
    SEVGİ SADEDİL
  18. Otantik Liderlik ve Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişkide Demografik Faktörlerin Düzenleyici Etkisi
    Sayfalar 202 - 210
    Halil Özcan Özdemir, Hakan Vahit Erkutlu, Bedirhan Elden
  19. REKLAMLARDA CİNSEL ÇEKİCİLİK KULLANIMININ TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİSCOLATA REKLAMLARININ YOUTUBE KANALI ÜZERİNDEN NETNOGRAFİK BİR İNCELEMESİ
    Sayfalar 211 - 222
    Lala Salmanova, Tuba Çevik Ergin, Nuray Yılmaz Sert
  20. SANATLA TERAPİ PROGRAMININ BİREYLERİN KAYGI, SOSYAL KAYGI VE SAĞLIK KAYGISI DÜZEYLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
    Sayfalar 223 - 234
    Volkan Demir
  21. SOSYAL MEDYA İLETİŞİMİNİN YENİ ARACI OLARAK BEDENLER VE BENLİKLERİN DRAMATURJİK BİR ANALİZİ
    Sayfalar 235 - 254
    Gözde Şahin, Hanife Güz
  22. SOSYAL MEDYANIN İNŞAA ETTİĞİ NARSİST KİŞİLİKLER: INSTAGRAM HESAPLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ (PİLOT ÇALIŞMA)
    Sayfalar 255 - 268
    Betül Nacakcı
  23. Sosyal Medyanın Reklam Aracı Olarak Kullanılmasında Youtube: Sakarya Üniversitesi İletişim Fakültesinde Bir Araştırma
    Sayfalar 269 - 278
    Çiğdem Çalapkulu, Ramazan ŞİMŞEK
  24. Türk Sinemasında Göç, Kentleşme, Gecekondulaşma ve İstanbul
    Sayfalar 279 - 285
    Irmak Naz Karakışlak
  25. ÖRGÜTSEL ADALET ALGISI VE PERSONEL GÜÇLENDİRMENİN İŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: ÖRGÜTSEL SİNİZMİN ROLÜ
    Sayfalar 286 - 308
    sema polatcı, HÜSEYİN YILMAZ
  26. TÜRKİYE’DE ÖZÇEKİM KÜLTÜRÜ VE SANAL KİMLİK PERFORMANSI: KADIN VE ERKEK ÖZÇEKİM FOTOĞRAFLARININ BÖLGESEL FARKLILIKLARA GÖRE İNCELENMESİ
    Sayfalar 309 - 327
    özge ergin
  27. TÜRKİYE’DE REKLAMCILIK : "100 NUMARALI ADAM" FİLM ÖRNEĞİ
    Sayfalar 327 - 335
    armağan güneş
  28. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN HALKLA İLİŞKİLER DİSİPLİNİNE YAKLAŞIMI
    Sayfalar 336 - 346
    Çağatay ENGÜR, Merve ENGÜR
  29. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN REKLAM TAKİBİNDE MEDYA ARAÇLARININ ÖLÇÜMLEMESİ
    Sayfalar 347 - 359
    Çağatay ENGÜR
  30. YER MARKASI SARMALINDAN İSTANBUL MARKASI OLUŞTURMADA ÇAĞRIŞIMSAL SERMAYE ALANLARINA İLİŞKİN RETORİKSEL BİR ANALİZ
    Sayfalar 360 - 379
    Gözde Şahin, Hanife Güz
  31. YEREL YÖNETİMLERDE BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER: MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 380 - 389
    Şahin Tuğrul
  32. SOSYAL BÜTÜNLEŞMEDE AHİLİĞİN ROLÜ
    Sayfalar 390 - 399
    A. Bahadır Darı