Journal of Tourismology
Kapak Resmi
Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı İstanbul Üniversitesi |
Journal of Tourismology (JoT) Haziran ve Aralık ayları olmak üzere yılda iki defa yayın yapmakta olan JoT  açık erişimli bir dergi olup ücretsiz yayın yapmaktadır. JoT geçmişten günümüze uluslararası seviyede turizm araştırmalarına ve turizm endüstrisine etki eden ana konuları içeren yayınlar yaparak akademisyenlere kapsamlı ve inovatif bir veri tabanı sunmayı amaçlamaktadır.

Derginin temel amaçları: (i) Çeşitli disiplin ve disiplinler arası bakış açılarını ve turizm trendlerini tanıtmak; (ii) Uluslararası turizmdeki gelişmelerin daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunmak; (iii) Turizm araştırmalarındaki yöntem, konu ve gelişmelere katkıda bulunmak kaydıyla bilgi üretmek ve yaymak.

Not: Journal of Tourismology online başvuru linki şöyledir: https://mc04.manuscriptcentral.com/tourismology 

Journal of Tourismology

Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı İstanbul Üniversitesi |
Kapak Resmi

5.531

2.348
Journal of Tourismology (JoT) Haziran ve Aralık ayları olmak üzere yılda iki defa yayın yapmakta olan JoT  açık erişimli bir dergi olup ücretsiz yayın yapmaktadır. JoT geçmişten günümüze uluslararası seviyede turizm araştırmalarına ve turizm endüstrisine etki eden ana konuları içeren yayınlar yaparak akademisyenlere kapsamlı ve inovatif bir veri tabanı sunmayı amaçlamaktadır.

Derginin temel amaçları: (i) Çeşitli disiplin ve disiplinler arası bakış açılarını ve turizm trendlerini tanıtmak; (ii) Uluslararası turizmdeki gelişmelerin daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunmak; (iii) Turizm araştırmalarındaki yöntem, konu ve gelişmelere katkıda bulunmak kaydıyla bilgi üretmek ve yaymak.

Not: Journal of Tourismology online başvuru linki şöyledir: https://mc04.manuscriptcentral.com/tourismology 
Cilt 3 - Sayı 2 - Ara 2017
  1. The Development of Bali Tourism Through Cultural and Local Wishdom of Pakraman Village
    Sayfalar 38 - 43
    Anak Agung Gede Oka Wisnumurti, I Wayan Rideng
  2. Competitiveness of Istanbul as A Tourism Destination for Luxury Market
    Sayfalar 2 - 13
    Ozen Kırant Yozcu
  3. Tourist Psychology and Sociology: A Case Study of Hoi An, Vietnam
    Sayfalar 14 - 22
    Ulaş Başar Gezgin
  4. The Effects of Job Stress and Perceived Organizational Support on Turnover Intentions of Hotel Employees
    Sayfalar 23 - 32
    Özge Adan Gök, Yılmaz Akgündüz, Ceylan Alkan
  5. The Superior Destination Experience
    Sayfalar 33 - 37
    Gürel Çetin, İsmail Kızılırmak, Mehtap Balık