İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1309-8810 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2010 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi | http://iuyd.pau.edu.tr

İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, bilişim ve İnternet uygulamaları ve yönetimi alanındaki araştırmacıların konularını kapsayan hakemli bir akademik dergidir. Dergi, uygulamalı bilimler de (mühendislik, sağlık ve eğitim vb.) dahil olmak üzere, pazarlama ve yönetim alanındaki İnternet uygulamaları ile ilgili araştırma sonuçları, bilgi ve stratejileri için bir platform sağlar.

Yayın hayatına 2010 yılında başlayan ve 2013 yılından sonra sadece online olarak devam eden İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, Pamukkale Üniversitesi'nin desteği ile İngilizce olarak yayınlanmaktadır. Dergi ayrıca, kamuoyunun özgürce erişebilmesinin daha geniş bir küresel bilgi alışverişini desteklemesi ilkesine dayanarak içeriğine ücretsiz erişim sağlar.

 

Dergide aşağıdaki konulara odaklanır:

 - E-iş, e-sağlık, e-spor, e-öğrenme, vb.

 - İnternet’te pazarlama analitiği, veri madenciliği ve yapay sinir ağları

 - İnternette iş zekası

 - Sosyal medya ve sosyal ağlar

 - Dijital pazarlama, mobil pazarlama, internet pazarlama

 - Web analizi, kullanıcı deneyimi ve kullanıcı arayüzü


İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi

e-ISSN 1309-8810 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2010 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi | http://iuyd.pau.edu.tr
Kapak Resmi

3.191

8.961

İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, bilişim ve İnternet uygulamaları ve yönetimi alanındaki araştırmacıların konularını kapsayan hakemli bir akademik dergidir. Dergi, uygulamalı bilimler de (mühendislik, sağlık ve eğitim vb.) dahil olmak üzere, pazarlama ve yönetim alanındaki İnternet uygulamaları ile ilgili araştırma sonuçları, bilgi ve stratejileri için bir platform sağlar.

Yayın hayatına 2010 yılında başlayan ve 2013 yılından sonra sadece online olarak devam eden İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, Pamukkale Üniversitesi'nin desteği ile İngilizce olarak yayınlanmaktadır. Dergi ayrıca, kamuoyunun özgürce erişebilmesinin daha geniş bir küresel bilgi alışverişini desteklemesi ilkesine dayanarak içeriğine ücretsiz erişim sağlar.

 

Dergide aşağıdaki konulara odaklanır:

 - E-iş, e-sağlık, e-spor, e-öğrenme, vb.

 - İnternet’te pazarlama analitiği, veri madenciliği ve yapay sinir ağları

 - İnternette iş zekası

 - Sosyal medya ve sosyal ağlar

 - Dijital pazarlama, mobil pazarlama, internet pazarlama

 - Web analizi, kullanıcı deneyimi ve kullanıcı arayüzü