Journal of Computer and Education Research
Kapak Resmi
e-ISSN 2148-2896 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2013 | Yayıncı Tamer KUTLUCA |

JCER (ISSN 2148-2896) dergisi uluslararası hakemli bir dergidir. 2013 yılında yayım hayatına başlamıştır. Yılda iki kez olmak üzere Nisan ve Aralık aylarında yayımlamaktadır. Dergi Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlamaktadır. 

Türkçe tam metin çalışmalarda çalışmanın Türkçe ve İngilizce kısa özetleri yazılmalıdır.

Tam metin İngilizce olan çalışmalarda ise Türkçe özete yer verilmeyecektir.

YAYIN POLİTİKAMIZ GEREĞİ DERGİMİZDE BİR SONRAKİ SAYIDAN İTİBAREN AĞIRLIKLI OLARAK İNGİLİZCE MAKALELERE ÖNCELİK VERİLECEKTİR.

Abstracting and Indexing : IndexCopernicus, Directory of Open Access Journals (DOAJ), DRJI, Ulrichs, Cite Factor, OAJI, NewJour, Research Bible, ASOS, Turk Eğitim İndeksi, AkademikDizin, SCIPIO, Academic Keys, Scientific Indexing Service, ERIH Plus, SOBIAD Indexing, Asian Education Index

Journal of Computer and Education Research

e-ISSN 2148-2896 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2013 | Yayıncı Tamer KUTLUCA |
Kapak Resmi

24.133

39.428

JCER (ISSN 2148-2896) dergisi uluslararası hakemli bir dergidir. 2013 yılında yayım hayatına başlamıştır. Yılda iki kez olmak üzere Nisan ve Aralık aylarında yayımlamaktadır. Dergi Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlamaktadır. 

Türkçe tam metin çalışmalarda çalışmanın Türkçe ve İngilizce kısa özetleri yazılmalıdır.

Tam metin İngilizce olan çalışmalarda ise Türkçe özete yer verilmeyecektir.

YAYIN POLİTİKAMIZ GEREĞİ DERGİMİZDE BİR SONRAKİ SAYIDAN İTİBAREN AĞIRLIKLI OLARAK İNGİLİZCE MAKALELERE ÖNCELİK VERİLECEKTİR.

Abstracting and Indexing : IndexCopernicus, Directory of Open Access Journals (DOAJ), DRJI, Ulrichs, Cite Factor, OAJI, NewJour, Research Bible, ASOS, Turk Eğitim İndeksi, AkademikDizin, SCIPIO, Academic Keys, Scientific Indexing Service, ERIH Plus, SOBIAD Indexing, Asian Education Index

Yıl 2018 Cilt 6 Sayı 12 Son Sayı
Cilt 6 - Sayı 12 - Ara 2018
  1. Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 123 - 141
    Öner ÇELİKKALELİ, Rıdvan ATA, Raşit Avcı
  2. Student Consultancy Service: Prediction of Course Grades in Course Selection Phases Using Artificial Intelligence Techniques
    Sayfalar 142 - 162
    Sümeyye Kaynak, Baran Kaynak, Hayrettin Evirgen
  3. Okul Yöneticilerinin Çokkültürlü Eğitim Tutumlarına ve Demokratik Tutumlarına İlişkin Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
    Sayfalar 163 - 194
    Aysel ARSLAN, Hilal ÇALMAŞUR
  4. Matematik Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Soruların İncelenmesi: Öğretmenlik Uygulaması Dersinden Yansımalar
    Sayfalar 195 - 221
    Fatma CUMHUR, Bülent GÜVEN
  5. Teacher Roles in the Blended Classroom – Swedish Lower Secondary School Teachers’ Boundary Management between Physical and Virtual Learning Spaces
    Sayfalar 222 - 246
    Annaliina Gynne, Marcus Persson
  6. Öğretmen Adaylarının Ölçüler Konusunda Öğrenci Hatalarını Tespit Etme Becerileri ve Hataların Giderilmesine İlişkin Önerileri
    Sayfalar 247 - 284
    Neslihan USTA
  7. Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin En Büyük Ortak Bölen ve En Küçük Ortak Kat Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçlerinin RBC+C Modeli ile İncelenmesi
    Sayfalar 285 - 319
    Özlem ÇUBUKLUÖZ, Tuba ADIGÜZEL, Burçin GÖKKURT ÖZDEMİR, Recai AKKAYA
  8. Öğretmenlerinin Performans Görevlerine Bakışları: Hizmet İçi Eğitim Almış Zümre Başkanları Örneği
    Sayfalar 320 - 341
    Meral CANSIZ-AKTAŞ
  9. Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Serbest Zaman Sıkılma Algısı, Yaşam Doyumu ve Sosyal Bağlılık Düzeylerinin İncelenmesi
    Sayfalar 342 - 357
    Feyza Meryem Kara, Bülent Gürbüz, Sonnur Küçük Kılıç, Erman Öncü
  10. Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarının, Merak, Motivasyon ve Tutum Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 358 - 376
    Mehtap SARAÇOĞLU, Mustafa KAHYAOĞLU