Kabul Edilmiş Makaleler

  • Orta Ergenlik Döneminde Problemli İnternet Kullanımının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Öner ÇELİKKALELİ, Rıdvan ATA, Raşit Avcı 8 May 2018
  • OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİM TUTUMLARINA VE DEMOKRATİK TUTUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
    Aysel ARSLAN, Hilal ÇALMAŞUR 5 Tem 2018
  • A Case Study on Students’ Perceptions Using Literary Sources In Reading Courses
    Yıldırım Özsevgeç, Volkan Mutlu 11 Tem 2018
  • STUDENT CONSULTANCY SERVICE: PREDICTION OF COURSE GRADES IN COURSE SELECTION PHASES USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE TECHNIQUES
    Sümeyye Kaynak, Baran Kaynak, Hayrettin Evirgen 13 Tem 2018
  • Investigating of Pre-Service Mathematics Teachers’ Questioning: The Reflections from Teaching Practice Course
    Fatma CUMHUR, Bülent Güven 27 Tem 2018
  • Öğretmen Adaylarının Ölçüler Konusunda Öğrenci Hatalarını Tespit Etme Becerileri ve Hataların Giderilmesine İlişkin Önerileri
    Neslihan USTA 5 Eyl 2018
  • Teacher roles in the blended classroom – Swedish lower secondary school teachers’ boundary management between physical and virtual learning spaces
    Marcus Persson, Annaliina Gynne 20 Eyl 2018
  • Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin En Büyük Ortak Bölen ve En Küçük Ortak Kat Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi
    Özlem ÇUBUKLUÖZ, Tuba ADIGÜZEL, Burçin GÖKKURT ÖZDEMİR, Recai AKKAYA 16 Eki 2018