SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ
Kapak Resmi
ISSN 1302-2865 | e-ISSN 2148-2942 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Selçuk Üniversitesi |

Selçuk İletişim hakemli bir dergidir. Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanır. Dergide yayınlanan yazıların sorumluluğu yazarına aittir. Kaynak göstermeden alıntı yapılamaz. Selçuk İletişim Dergisi, TÜBİTAK/ULAKBİM TR Dizin Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı, Sobiad, SciLit, ASOS Index, OpenAire veritabanlarında yer almaktadır.

SELÇUK İLETİŞİM 2018 TEMMUZ SAYISI ÇIKTI

Dergimizin bir sonraki sayısını '20. Yıl Özel Sayısı' olarak Ocak ayında yayımlamayı planlıyoruz.
Ocak 2019 sayısı için makale kabul son tarihi 15 Ekim 2018'dir.





SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ

ISSN 1302-2865 | e-ISSN 2148-2942 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Selçuk Üniversitesi |
Kapak Resmi

157.309

454.639

Selçuk İletişim hakemli bir dergidir. Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanır. Dergide yayınlanan yazıların sorumluluğu yazarına aittir. Kaynak göstermeden alıntı yapılamaz. Selçuk İletişim Dergisi, TÜBİTAK/ULAKBİM TR Dizin Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı, Sobiad, SciLit, ASOS Index, OpenAire veritabanlarında yer almaktadır.

SELÇUK İLETİŞİM 2018 TEMMUZ SAYISI ÇIKTI

Dergimizin bir sonraki sayısını '20. Yıl Özel Sayısı' olarak Ocak ayında yayımlamayı planlıyoruz.
Ocak 2019 sayısı için makale kabul son tarihi 15 Ekim 2018'dir.





Cilt 11 - Sayı 2 - Tem 2018
  1. Kapak
    Sayfalar 1 - 1
    kapak indir
  2. Jenerik Sayfası ve Editör Yazısı
    Sayfalar 1 - 4
    Jenerik ve Editör Yazısı
  3. Popülerleşme Sürecindeki Altkültür Temsilcilerinin Yaşadığı Çatışmalar: Joker Örneği
    Sayfalar 5 - 20
    Sezen Ünlü, Nasıf Ali Ünügür, Bilal Kır
  4. Sosyal Medya Kullanımının İletişim Kaygısı Bağlamında Değerlendirilmesi
    Sayfalar 21 - 34
    Zekiye Tamer Gencer
  5. Sosyal Medya ve Sosyal Kaygı: Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 35 - 53
    Ercan Aktan
  6. Üniversite Öğrencilerinin Kültürlerarası Duyarlılık Düzeyi: Selçuk Üniversitesi Örneği
    Sayfalar 54 - 73
    Nesrin Öğüt, Emre Osman Olkun
  7. Influence Analysis in Social Networks: Examining Safety and Privacy Risk Levels of the High School Students to Personality Measures
    Sayfalar 74 - 95
    Uğur Bakan
  8. Kuzeydoğu Anadolu Bölgesi’ndeki 0-8 Yaş Grubu Çocukların İnternet Kullanımı ve Bu Kapsamda Ebeveyn Arabuluculuğu: Nitel Bir Araştırma
    Sayfalar 96 - 125
    Duygu Özsoy, Sait Sinan Atılgan
  9. Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerileri Algısı İle Kişilerarası İlişki Boyutları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 126 - 138
    Sercan Ayhan Sungur
  10. Halkla 'İlişkiler'; Örgütlerin İlişki Yerleştirme Stratejileri ve İlişki Çıktıları Üzerine Ampirik Bulgular
    Sayfalar 139 - 158
    Aslı İcil Tuncer
  11. Sağlık İletişiminde Algı: Kamu Spotları Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 159 - 178
    Mehmet Fidan, Ayşegül Yetiş
  12. Halkla İlişkiler Lisans Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma
    Sayfalar 179 - 195
    Özlem Duğan, Bayram Oğuz Aydın
  13. Yabancıların Havayolu Ulaşımını Tercih Etme Nedenleri: Türkiye'ye Ait Havayolu İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 196 - 213
    Nilüfer Canöz
  14. Turizmin Etkilerine Karşı Yerel Halkın Algılarının Değerlendirilmesi: Gelibolu Tarihi Alan Bölgesinde Bir Araştırma
    Sayfalar 214 - 231
    Nilay Köleoğlu
  15. Kişiselleştirilmiş Çevrimiçi Haber Akışının Yankı Odası Etkisi, Filtre Balonu ve Siberbalkanizasyon Kavramları Çerçevesinde İncelenmesi
    Sayfalar 232 - 251
    Bilge Narin
  16. Nazi Almanyası Etkisindeki İtalyan Sosyal Cumhuriyeti'nin Propaganda Posterleri Üzerine İnceleme
    Sayfalar 252 - 272
    Caner Çakı
  17. Kamu Spotlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 273 - 291
    Mehmet Bütün, Murat Selçuk, Emre Akadal, Sevinç Gülseçen
  18. Yeşim Ustaoğlu Sinemasında Kadın Karakterlerin Özgürlük Arayışları
    Sayfalar 292 - 320
    Emine Uçar İlbuğa
  19. Çocuk Yıldız Filmleri İle Canım Kardeşim Filminin Anlatı ve Karakter Özellikleri Bakımından Karşılaştırılması
    Sayfalar 321 - 346
    Rifat Becerikli
  20. Reklamcılıkta Görsel İknanın Kuramsallaştırılma Çabaları ve Philips ve McQuarrie'nin Reklamcılıkta Görsel Retorik Sınıflandırması Üzerinden Reklam Analizleri
    Sayfalar 347 - 373
    Ayşe Nil Kireçci
  21. Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği'nin 'Çocuklara Yönelik Reklamlar’' Başlıklı Maddesine Aykırılıktan Ceza Almış Reklamların Tüketicideki Algısı
    Sayfalar 374 - 396
    Levent Ceylan, Özge Baruönü Latif, Müge Örs
  22. Sürdürülebilirlik ve Yeşil Kavramları Bağlamında Y Kuşağının Satın Alma Davranışları
    Sayfalar 397 - 420
    Salih Aydın, Fırat Tufan
  23. Yayın Kuralları
    Sayfalar 421 - 421
    Yayın Kuralları