Kastamonu Eğitim Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 2147-9844 | Periyot Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi

e-ISSN 2147-9844 | Periyot Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr
Kapak Resmi

130.789

343.424

Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Cilt: 26 Sayı: 5 Son Sayı
Cilt 26 - Sayı 5 - Eyl 2018
  1. Ortaokul Öğrencilerindeki Eğitim Stresi, Okul Tükenmişliği ve Okula Yabancılaşma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
    Sayfalar 1395 - 1406
    Şule Polat, Murat Özdemir
  2. Etkin Dinleme Eğitiminin Dinlediğini ve Okuduğunu Anlama Üzerine Etkisi
    Sayfalar 1407 - 1417
    Nuri Karasakaloğlu, Berker Bulut
  3. Sosyal Hizmet Öğrencilerinin Sosyal Adalet Savunuculuğu Yetkinlikleri İle LGBTİ Bireylere Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 1419 - 1425
    Erdinç Kalaycı
  4. Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 1427 - 1436
    Gürbüz Ocak, Gülçin Karakuş
  5. Ebeveynlerin Çocukları ile İlişkilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 1437 - 1446
    Emine Ela Kök, Fatma Ünal
  6. Özel Öğretim Kurumlarının -Dershanelerin- Kentteki Yer Seçimi: Trabzon Kenti Örneği
    Sayfalar 1447 - 1460
    Dilek Beyazlı, Duygu Sağlam
  7. Models By Science Teacher Candidates for The Teaching the Reutilization of Wastes
    Sayfalar 1461 - 1467
    Zeynep Aksan, Dilek Çeliker
  8. Üniversite Öğrencilerinin Tekrarlı Düşünce ve Mantık Dışı Düşünce Düzeylerinin Anksiyete Düzeylerini Yordama Gücü
    Sayfalar 1469 - 1478
    Betül Gökçen Doğan Laçin, Ergül Demir
  9. Eğitimde Oyunlaştırma Araştırmalarında Güncel Eğilimler
    Sayfalar 1479 - 1488
    Hasan Özgür, Cem Çuhadar, Fatma Akgün
  10. Özel Eğitimin Üstün Yetenekli Çocuklar Üzerinde Benlik Algısına Etkisi
    Sayfalar 1489 - 1498
    Ahmet Bildiren
  11. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersine Ait Motivasyon Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme
    Sayfalar 1497 - 1507
    Erdoğan Özdemir, Mehmet Kural, M. Sabri Kocakülah
  12. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 1509 - 1518
    Melike Özyurt, Gözde Baştopçu, Fazilet Barcın, Gülben Deviren, Hatice Atile
  13. The Examination of Leadership Orientations of Teacher Candidates in Terms of Several Variables
    Sayfalar 1551 - 1560
    Oktay Yağız
  14. Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere “Sert-Yumuşak” Maddelerin Öğretimi İçin Öğretim Materyallerinin Seçim Süreci
    Sayfalar 1527 - 1538
    Pelin Mete, Ali Yıldırım
  15. İlkokul Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı ve Dik Temel Harflerin Kullanımına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 1539 - 1550
    Ogün Çakır, Gülsen Aslantaş Arslan, Midrabi Cihangir Doğan
  16. Öğretmen Adaylarının Liderlik Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 1551 - 1560
    Gönül Onur Sezer, Pınar Bağçeli Kahraman
  17. The Inquiry-Based Learning” From Pre-Service Science Teachers’ Perspective
    Sayfalar 1561 - 1569
    Bekir Güler, Mehmet Sahin
  18. Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
    Sayfalar 1571 - 1578
    Murat Başar, Durdağı Akan, Muhammed Çiftçi
  19. Değişen Dünyada Değişen Okul
    Sayfalar 1579 - 1588
    Bilge Aslan Altan
  20. Olumlu Duyguyu Düzenlemede Güçlükler Ölçeği (O-DDGÖ): Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 1589 - 1600
    Esra Asıcı, Fatma Ebru Ekiz, Rengin Karaca
  21. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Tutumları ile Yazma Başarıları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 1601 - 1611
    Hacer Ulu
  22. Türkçe 6, 7, 8. Sınıf Öğretim Programının Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programında (PISA) Yoklanan Okuma Becerileri Açısından Analizi (Zonguldak Örneği)
    Sayfalar 1613 - 1621
    Murat İnce, F. Dilek Gözütok
  23. Yabancılara Türkçe Deyimlerin Öğretiminde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılması
    Sayfalar 1623 - 1641
    İsa Yılmaz
  24. Lise Öğrencilerinin İngilizce Dersine Katılım Durumlarının İngilizce Dersine Yönelik Tutum ve İngilizce Konuşma Kaygısına Göre Yordanması
    Sayfalar 1643 - 1652
    İshak Kozikoğlu, Fırat Kanat
  25. Selçuklu Bilişsel Eğitim Programının Çocukların Farklı Beceri Alanlarına Etkisine İlişkin Uygulayıcı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
    Sayfalar 1653 - 1666
    Bengü Türkoğlu
  26. Sosyobilimsel Konulara Dayalı Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yürütülen Etkinliklerin Öğrencilerin Karar Verme Becerilerine Etkisi
    Sayfalar 1667 - 1678
    Melike Yavuz Topal, Fatma Balkan Kıyıcı
  27. Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması
    Sayfalar 1679 - 1690
    Canan Laçin-Şimşek, Aysun Öztuna-Kaplan, Alper Çorapçıgil, Muhammet Emin Mısır
  28. Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmamış Oyuna İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 1691 - 1700
    Merve Özgünlü, Mefharet Veziroğlu Çelik
  29. Synthesizing Mind Skills Scale: Synthesizing Mind and Academic Achievement In 7th Grade Math & Science
    Sayfalar 1701 - 1710
    Mustafa Altındağ, Nuray Sinemoğlu
  30. Türk Müziği Viyolonsel Eğitiminde Entonasyon Problemleri ve Sebepleri
    Sayfalar 1711 - 1722
    Burcu Avcı Akbel
  31. Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 1723 - 1736
    Sevda Koç Akran, Zehra İş Üner
  32. “Kendinizi Bizim Yerimize Koyup Düşünmenizi İstiyorum”: Kadın Haklarının Öğretimi Üzerine Bir Tarihsel Empati Çalışması
    Sayfalar 1737 - 1750
    Hülya Karaçalı Taze, Gülçin Dilek
  33. Anadolu Liselerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Meslek Etiğine İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 1751 - 1764
    Semra Kıranlı Güngör, Berin Atalay
  34. Çocuk Haftası Dergisi ve Çocuk Eğitimi Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 1765 - 1784
    Ramazan Alabaş
  35. An investigation on Turkish EFL Majoring Students’ Unethical Behaviors
    Sayfalar 1785 - 1792
    Muzaffer Barın, Turgay Han, Nilüfer Aybirdi
Makale Gönder
Tam Metin

Makalelerin Tam metin dosylarına ulaşmak için http://kefdergi.kastamonu.edu.tr adresini ziyaret ediniz.

Yayın Politikası
Creative Commons

Kastamonu Eğitim Dergisi'nde yayınlanan tüm makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır. Bu lisans; yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, grafik ve ekleri kaynak göstermek şartıyla veri madenciliği uygulamalarında, arama motorlarında, web sitelerinde, bloglarda ve diğer tüm platformlarda çoğaltma, paylaşma ve yayma hakkı tanır. Açık erişim disiplinler arası iletişimi kolaylaştıran, farklı disiplinlerin birbirleriyle çalışabilmesini teşvik eden bir yaklaşımdır. Kastamonu Eğitim Dergisi bu doğrultuda makalelerine daha çok erişim ve daha şeffaf bir değerlendirme süreci sunarak kendi alanına katma değer sağlamaktadır.