Kastamonu Eğitim Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1300-8811 | e-ISSN 2147-9844 | Periyot Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi

ISSN 1300-8811 | e-ISSN 2147-9844 | Periyot Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr
Kapak Resmi

94.093

225.638

Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Cilt: 26 Sayı: 2 Son Sayı
Cilt 26 - Sayı 2 - Mar 2018
  1. Kaynaştırma Eğitimi ile ilgili Düşünce, Tutum ve Endişe Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 271 - 280
    Nurcan Cansız, Mustafa Cansız
  2. Çizgi Romanların Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenen Öğrencilerin Okuma Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 281 - 286
    Fatemeh Hassanirokh, Parisa Yeganehpour
  3. Second Life Ortaminda Görev Temelli Dil Eğitimi Etkinliklerinde Öğrencilerin İngilizce Konuşmaya Yönelik Endişe, Güdülenme ve Özgüvenleri
    Sayfalar 287 - 296
    Tuğba Kamalı Arslantaş, Saniye Tuğba Tokel
  4. Türkiye ve Amerika Birleşik Devletlerindeki Kadın ve Erkek Okul Müdürlerinin Liderlik Algısı
    Sayfalar 297 - 306
    Peter R. Litchka, Emine Babaoğlan
  5. Yetişkin Eğitimi Bağlamında “Her Çocuk Özeldir” Filminin Usta Öğretici Adaylarının Çırak Yetiştirme Anlayışına Etkisi
    Sayfalar 307 - 321
    Ahmet Kesici
  6. Web Tasarımı ve Programlama Dersi Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı Kullanımının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
    Sayfalar 323 - 333
    Asuman Seda Saracaloğlu, Berkay Çelik
  7. Akran Aracılı Uyarlanmış Fiziksel Aktivitelerin Orta Düzeyde Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Sosyalleşme Düzeyleri Üzerine Etkisi
    Sayfalar 335 - 344
    Erkan Yarımkaya
  8. Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimleri: Lojistik Yordayıcılık
    Sayfalar 345 - 354
    Celal Teyyar Uğurlu, H.Gonca Usta, A.Salih Şimşek
  9. Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılıkları
    Sayfalar 355 - 367
    Levent Deniz, Ercan Gürültü
  10. Yansıtıcı Öğrenme Anlayışı Ölçeği: Türkçe ’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
    Sayfalar 369 - 378
    Şenel Elaldı, Çetin Semerci
  11. Türk Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme: Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Yansımaları
    Sayfalar 379 - 389
    Zafer İbrahimoğlu
  12. Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Kılavuz Kitap Seçim Kriterlerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 391 - 402
    Şafak Uluçınar Sağır
  13. Okul Öncesi Eğitimde Görsel Sanat Etkinliklerinin İncelenmesi
    Sayfalar 403 - 412
    Canan Avcı, Gülseren Sağsöz
  14. Çağdaş Türk Eğitim Denetimi Sistemi (Değişimler ve Yasal Dayanakları)
    Sayfalar 413 - 425
    Mehmet Durnalı, İbrahim Limon
  15. Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Elektronik Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
    Sayfalar 427 - 438
    Atınç Olcay, Bülent Döş, Metin Sürme, Mehmet Düzgün
  16. Sınıf Yönetimi Stilleri Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
    Sayfalar 439 - 449
    Sümer Aktan, Fahri Sezer
  17. Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Sınıf Rehber Öğretmenlerinin “Özel Hayatın Gizliliği” Bakımından Değerlendirilmesi
    Sayfalar 451 - 459
    Bilgen Kıral
  18. Kod Değiştirme İnançları Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
    Sayfalar 461 - 473
    Gülşah Coşkun Yaşar, Sevilay Yıldız
  19. Deneye İlişkin Özyeterlik Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 475 - 486
    Miraç Yılmaz
  20. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleki Görevlerine Yönelik Ders Dışı Zaman Kullanımları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 487 - 507
    Cennet Göloğlu Demir, Yücel Gelişli
  21. Yapılandırmacı Yaklaşım ve Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Geliştirilen Laboratuvar Etkinliklerinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
    Sayfalar 499 - 507
    Nazan Şimşir, Ahmet Ünal, Zekeriya Yerlikaya
  22. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
    Sayfalar 509 - 521
    Hülya Kartal
  23. Astronomiyi Öğrenelim - Uzayı Keşfedelim Kampı Öğrencilerin Astronomi Hakkındaki Kavramsal Bilgilerini Değiştirdi Mi?
    Sayfalar 523 - 533
    Hilal Aktamış, Esin Acar, Emrah Hiğde
  24. Öğretmen Adayı Üniversite Öğrencilerinin İnsani Değerleri Üzerinde Bir İnceleme (Bayburt Örneği)
    Sayfalar 535 - 545
    Gökhan Izgar, Bülent Dilmaç, Hüseyin Izgar
  25. Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen ve Yönetici Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 547 - 557
    Nihan Akyol, Kader Birinci Konur
  26. Kastamonu Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Öğrencilerinin Kütüphane Kaygısı
    Sayfalar 559 - 568
    Güler Demir, Ayşenur Güneş, İlker Çakmakkaya
  27. Siber Zorbalik Tehlike Düzeyi Ölçeğinin Ortaokul ve Lise Formlarının Geliştirilmesi
    Sayfalar 569 - 587
    Melike Kavuk Kalender, Şanser Bulu, Hafize Keser
  28. 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerindeki Değişim
    Sayfalar 589 - 597
    Ufuk Sözcü, Duran Aydınözü
  29. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Oyuna İlişkin Algıları: Metafor Analizi Örneği
    Sayfalar 599 - 611
    Emel Tok
  30. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi ‘Geçmişimi Öğreniyorum’ Ünitesindeki Geliştirme Düzeyi Kavramları Üzerine Öğrencilerin Geliştirdikleri Metaforlar
    Sayfalar 613 - 619
    Osman Yılmaz, Gülşen Altıntaş
Makale Gönder
Tam Metin

Makalelerin Tam metin dosylarına ulaşmak için http://kefdergi.kastamonu.edu.tr adresini ziyaret ediniz.

Yayın Politikası
Creative Commons

Kastamonu Eğitim Dergisi'nde yayınlanan tüm makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır. Bu lisans; yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, grafik ve ekleri kaynak göstermek şartıyla veri madenciliği uygulamalarında, arama motorlarında, web sitelerinde, bloglarda ve diğer tüm platformlarda çoğaltma, paylaşma ve yayma hakkı tanır. Açık erişim disiplinler arası iletişimi kolaylaştıran, farklı disiplinlerin birbirleriyle çalışabilmesini teşvik eden bir yaklaşımdır. Kastamonu Eğitim Dergisi bu doğrultuda makalelerine daha çok erişim ve daha şeffaf bir değerlendirme süreci sunarak kendi alanına katma değer sağlamaktadır.