Kastamonu Eğitim Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 2147-9844 | Periyot Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi

e-ISSN 2147-9844 | Periyot Yılda 6 Sayı | Başlangıç: 1995 | Yayıncı Kastamonu Üniversitesi | http://kefdergi.kastamonu.edu.tr
Kapak Resmi

146.508

384.130

Kastamonu Eğitim Dergisi makale kabulü ve makalelerin ayrı ayrı tam metinlerine http://kefdergi.kastamonu.edu.tr

adresinden ulaşılabilmektedir. Dergi parktan sadece makale özetlerine ve sayının tam metnine erişilebilmektedir.

Kastamonu Eğitim Dergisi uluslararası hakemli bir bilimsel dergidir. Dergimiz yılda 6 kez (Ocak- Mart-Mayıs-Temmuz-Eylül-Kasım) olmak üzere tam metin orijinal araştırma ve derleme makaleleri yayınlamaktadır. İngilizce veya Türkçe Makaleler yayınlanmak için kabul edilmektedir.

Cilt: 26 Sayı: 6 Son Sayı
Cilt 26 - Sayı 6 - Kas 2018
  1. Üniversite Öğrencilerinin Yalnızlık ve Mükemmeliyetçilik Düzeyleri Arasındaki İlişkide Duygusal Zekânın Aracılık Rolü
    Sayfalar 1793 - 1802
    Feridun Kaya, Zehra Nesrin Birol
  2. Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması
    Sayfalar 1803 - 1811
    Çetin Toraman, Özge Ceren Çelik, Melek Çakmak
  3. Ebeveynlerin Psikolojik Hizmetlere Yönelik Tutumları Envanteri: Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 1813 - 1821
    Erdal Başdaş, Ayşe Sibel Türküm
  4. 5-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Geometri ve Uzaysal Algı Testinin Geliştirilmesi
    Sayfalar 1823 - 1833
    Asiye İvrendi, Ahmet Erol, Abdullah Atan
  5. Bir Sorun Olarak Anlamın Anatomisi
    Sayfalar 1835 - 1842
    Melik Bülbül
  6. Bütünleştirmenin Özel Gereksinimli Çocuklar Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Ölçek Uyarlama Çalışması
    Sayfalar 1843 - 1850
    Ümit Şahbaz, Hakan Atılgan, Dilek Aydemir
  7. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler İçin Teknoloji Temelli Müdahale Yöntemleri
    Sayfalar 1851 - 1861
    Serhat Odluyurt, Melih Çattık
  8. Akademisyenlerin Bakış Açısıyla Eğitim Fakültelerindeki Değişim: Öğrenci Profili, Taban Puan Uygulaması ve Öğrenci Seçimi
    Sayfalar 1863 - 1873
    İshak Kozikoğlu, Mehmet Fatih Kayan
  9. Öğretmen Adaylarının Sunum Programlarına Yönelik Görüşleri
    Sayfalar 1875 - 1885
    Pınar Mıhcı Türker, Ferhat Kadir Pala
  10. Türkiye’de Eğitim Yönetimi Üzerine Yapılmış Araştırmalarının İncelenmesi: Milli Eğitim Eğitim Ve Sosyal Bilimler Dergisi Örneği
    Sayfalar 1887 - 1896
    Ahmet Yıldırım
  11. Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 1897 - 1907
    İlkay Aşkın Tekkol, Hafife Bozdemir
  12. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Hazırladıkları Testlerin Öğretim Programı Kazanımları Açısından Bir Analizi
    Sayfalar 1909 - 1917
    Bülent Nuri Özcan, Ahmet Delil
  13. Çocuk İstismarı ve İhmali İçin Risk Altındaki Çocukları Belirlemeye ve Müdahale Etmeye Yönelik Model/Veri Tabanı Önerisi
    Sayfalar 1919 - 1927
    Nilüfer Koçtürk, Defne Yılmaz
  14. Öğretmen Adaylarının Grafik Çiziminde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
    Sayfalar 1929 - 1938
    Orhan Ercan, Fatma Coştu, Bayram Coştu
  15. Eğitim Kurumlarına Yön Veren Temel Değerler “Türkiye İl Milli Eğitim Müdürlükleri Örneği”
    Sayfalar 1939 - 1950
    Osman Aktan
  16. İlköğretim Kurumu Yöneticilerinin Liderlik Tarzları İle Öğretmenlerin Yaşadıkları Yıldırma (Mobbing) ve Örgütsel Sessizlik Davranışları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 1951 - 1960
    Elif Daçcı Sönmez, Necati Cemaloğlu
  17. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Matematik Başarısına Etkisi Ve Öğrencilerin Yönteme İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 1961 - 1970
    Ayşegül Gülsar, Menekşe Seden TAPAN-BROUTIN, Şirin İLKÖRÜCÜ
  18. An Investigation of Vocational Interests of Turkish Language and Literature Teacher Candidates
    Sayfalar 1971 - 1979
    Bilge Nur Doğan Güldenoğlu, Kaan Zülfikar Deniz
  19. English Course and Its Grammar: Discovering Attitudinal Relationships and Differences in Terms of Some Variables
    Sayfalar 1981 - 1990
    Yusuf Demir
  20. Sosyal Bilgiler Atatürkçülük Konuları Bağlamında Yurttaşlık Bilincine Yönelik Sözlü Tarih Çalışması: Bulgaristan Göçmenleri
    Sayfalar 1991 - 2000
    Enver Türksoy, Nihat Karaer
  21. Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Anne-Babaların Geçmişte Kullandıkları Oyuncaklar ve Oyuncak Seçiminde Dikkat Ettikleri Unsurlar
    Sayfalar 2001 - 2009
    Gözde Demirkaya, Ferda Öztürk Kömleksiz, Sarem Özdemir
  22. Açık Alan Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
    Sayfalar 2011 - 2020
    Perihan Civelek, Güzin Özyılmaz Akamca
  23. Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
    Sayfalar 2021 - 2032
    Gülseda Eyceyurt Türk, Mustafa Tüysüz, Ümmüye Nur Tüzün
  24. Pre-service English Teachers’ Career Development Aspirations: Professional Development and Leadership
    Sayfalar 2033 - 2044
    Zeynep Ölçü Dinçer, Gölge Seferoğlu
  25. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 2045 - 2055
    Ali Yiğit Kutluca, Aylin Yılmaz, Ezgi İbiş
  26. Kaynaştırma Sınıflarında Çalışan Öğretmenlerin Kişilerarası Öz-Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 2057 - 2067
    Mehmet Yavuz
  27. Altıncı Sınıf Öğrencilerine Verilen Matematik Okuryazarlığı Eğitiminin Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Başarısına Etkisi
    Sayfalar 2069 - 2079
    Esra Taşkın, Rıdvan Ezentaş, Murat Altun
  28. Lise Müdürlerinin Ders Denetim Görevlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
    Sayfalar 2081 - 2090
    Ayhan Duykuluoğlu
  29. Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Durumları ve Öğretim Sürecinde Bu Duruma Yol Açan Nedenler: Karma Araştırma Yaklaşımı
    Sayfalar 2091 - 2103
    Aynur Yılmaz, Oğuz Kaan Esentürk, Ekrem Levent İlhan
  30. Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Özel Yetenek Sınavına Katılan Adayların Öğrenme Biçemleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 2105 - 2116
    Tolga Eski, İlyas Görgüt
  31. Beden Eğitimi ve Sporda Değerler ve Değer Sistemi: Altyapı Sporlarında Değerler Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması İçin Genç Türk Sporcu Öğrencilerle Bir Araştırma
    Sayfalar 2117 - 2126
    Bahri Gürpınar, Serkan Toprak, Merve Ayvalı, Jean Whitehead
  32. Müzik Öğretmeni Adaylarının ‘Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi’ne Dönük Görüşleri
    Sayfalar 2127 - 2138
    Cahit Aksu
  33. Suriyeli Öğrencilerin Okula Uyumları Hakkında Öğretmen Görüşleri
    Sayfalar 2139 - 2149
    Rahime Filiz Kiremit, Ümmühan Akpınar, Aysel Tüfekci Akcan
  34. Türkiye’de Okuma-Yazma Bilmeyen Kadınlar ve Okuma-Yazma Kurslarına Katılmama Nedenleri: “Ne Edeyim Okumayı, Hayatım mı Değişecek?”
    Sayfalar 2151 - 2161
    Nagihan Gökçe, Ahmet Yıldız
  35. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmen Adaylarının Programlamaya İlişkin Algılanan Öz Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 2163 - 2176
    Arif Akçay, Ahmet Naci Çoklar
  36. Exploring the Use of Oral Corrective Feedback in Turkish EFL Classrooms: A Case Study at a State University
    Sayfalar 2177 - 2187
    Özlem Fakazlı
  37. Uzamsal Yetenek Belirlemek İçin Hangi Tür Sorular Kullanılmalıdır?
    Sayfalar 2189 - 2201
    İbrahim Kepceoğlu, Niyazi Öner Ercan
Makale Gönder
Tam Metin

Makalelerin Tam metin dosylarına ulaşmak için http://kefdergi.kastamonu.edu.tr adresini ziyaret ediniz.

Yayın Politikası
Creative Commons

Kastamonu Eğitim Dergisi'nde yayınlanan tüm makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır. Bu lisans; yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, grafik ve ekleri kaynak göstermek şartıyla veri madenciliği uygulamalarında, arama motorlarında, web sitelerinde, bloglarda ve diğer tüm platformlarda çoğaltma, paylaşma ve yayma hakkı tanır. Açık erişim disiplinler arası iletişimi kolaylaştıran, farklı disiplinlerin birbirleriyle çalışabilmesini teşvik eden bir yaklaşımdır. Kastamonu Eğitim Dergisi bu doğrultuda makalelerine daha çok erişim ve daha şeffaf bir değerlendirme süreci sunarak kendi alanına katma değer sağlamaktadır.