Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1302-8944 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2010 | Yayıncı Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi |


Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1302-8944 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2010 | Yayıncı Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi |
Kapak Resmi

99.783

195.538


Sayı 46 Son Sayı
Sayı 46 - Nis 2018
  1. Kapak 46. Sayı
    Sayfalar 0 - 0
    Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
  2. 46. sayı hakemler
    Sayfalar 0 - 0
    Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
  3. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ekrandan Okumaya Yönelik Metaforik Algıları
    Sayfalar 1 - 21
    Nahide İrem AZİZOĞLU, Alpaslan Okur
  4. Algılanan Romantik İlişki Kalitesi Ölçeği’nin (ARİKÖ) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 22 - 40
    Ali Serdar SAĞKAL, Yalçın ÖZDEMİR
  5. Fen Bilimleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öz Yeterliliklerinin İncelenmesi
    Sayfalar 41 - 73
    Fatma MUTLU, Nurhan YILDIZ FİDAN
  6. İngilizce Öğrenen Türk Öğrencilerin Öbeksi Eylemlerin Kullanımından Kaçınma Davranışları
    Sayfalar 74 - 94
    Fatma DEMİRAY AKBULUT
  7. Teachers' Opinions and Recommendations on Educational Psychology Course: A Qualitative Study
    Sayfalar 95 - 120
    Fatih CAMADAN, Gökhan Kahveci, Zeliha Olgun Kılıç
  8. PISA 2012 Matematik Okuryazarlığı Testinde Farklı Ölçek Dönüştürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
    Sayfalar 121 - 148
    Şeyma UYAR, Burcu AKSEKİOĞLU, Neşe ÖZTÜRK GÜBEŞ
  9. Dijital Ebeveynlik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 149 - 173
    Gamze İNAN KAYA, Duygu MUTLU BAYRAKTAR, Özgür YILMAZ
  10. Lise Öğrencilerinin Psikolojik Dayanıklılık ve Çatışma Çözme davranışlarının Öznel İyi Oluşlarını Yordaması
    Sayfalar 174 - 197
    Bulut AKDOĞAN, Süleyman Barbaros YALÇIN
  11. Üniversite Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Derslerine Yönelik Geliştirdikleri Metaforlar
    Sayfalar 198 - 222
    Fatma Köybaşı, Celal Teyyar Uğurlu
  12. Ortaokul Öğrencileri İçin Bilişim Teknolojileri Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 223 - 238
    Gürkan GÖÇER, Adil TÜRKOĞLU
  13. Psikolojik Danışman Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Rollerinde Bağlanma Tarzları, Duygu Düzenleme ve Empatinin Rolü
    Sayfalar 239 - 260
    Gülşen BÜYÜKŞAHİN ÇEVİK, Seval KIZILDAĞ
  14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Bilgisine ve Öğretimine İlişkin Öz-yeterlik İnançları
    Sayfalar 261 - 293
    Makbule KUBİLAY TATAR, Hatice ÖZENOĞLU
  15. Müzeler ve Tarihi Mekânlarda Uygulanan Etkinlikler Aracılığıyla Öğrencilerin Sosyal Bilgilere Özgü Becerilerinin Geliştirilmesi
    Sayfalar 294 - 324
    Servet Üztemur, Erkan Dinç, İsmail Acun
  16. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenmeye İlişkin Düşünceleri
    Sayfalar 325 - 343
    Mustafa ŞEVİK, Ahmet YALÇIN, Fatma BOSTANCIOĞLU
  17. Üniversite Öğrencilerine Yönelik Cinsel Sağlık Eğitimi Programları: Sistematik Gözden Geçirme
    Sayfalar 344 - 362
    Diğdem SİYEZ, Barışcan ÖZTÜRK, Erol ESEN, Yelda KAĞNICI
  18. Öğretmen Adaylarının Sınav Türüne Göre Kullandıkları Öğrenme Yaklaşımlarını Benimseme Nedenlerine İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 363 - 385
    Burhanettin Özdemir, Dilek İlhan Beyaztaş
  19. Öğretmen Adaylarının Hayat Bilgisi Derslerinde Empatiye Yönelik Görüşleri ve Etkinlik Önerileri
    Sayfalar 386 - 408
    Nur Ütkür
  20. İlkokul Öğrencilerinin Kelime Uzunluğuna Göre Okuma Hızlarının Değerlendirilmesi
    Sayfalar 409 - 427
    Özgür BABAYİĞİT
  21. Öğretmenlik Mesleği İş Özellikleri Ölçeğinin (ÖMİÖÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 428 - 446
    ŞULE POLAT, Murat Özdemir