Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1302-8944 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2010 | Yayıncı Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi |

DERGİMİZİN YOĞUNLUĞU NEDENİYLE KASIM AYINA KADAR YENİ MAKALE KABUL EDİLMEYECEKTİR.


ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ. 


YAYIN KURULU

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1302-8944 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2010 | Yayıncı Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi |
Kapak Resmi

120.479

279.965

DERGİMİZİN YOĞUNLUĞU NEDENİYLE KASIM AYINA KADAR YENİ MAKALE KABUL EDİLMEYECEKTİR.


ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ. 


YAYIN KURULU

Sayı 48 - Eki 2018
  1. 48. SAYI HAKEM LİSTESİ
    Sayfalar 1 - 1
    Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
  2. 48. SAYI İÇ KAPAK
    Sayfalar 1 - 1
    Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
  3. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNDE MOTİVASYON VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞIN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
    Sayfalar 1 - 30
    Öznur TULUNAY ATEŞ, Bekir BULUÇ
  4. Sosyo-Ekonomik Yapının Okulun Kültürel Boyutlarıyla İlişkisinde Öğretmen Niteliklerinin Rolü
    Sayfalar 31 - 53
    Kamil YILDIRIM
  5. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE ÜST BİLİŞSEL ÖZ-DÜZENLEME ÖĞRETİMİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI: MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE TASARLADIĞI ETKİNLİKLER
    Sayfalar 54 - 84
    Mesut ÖZTÜRK, Mustafa ÖZGÖL, Yaşar AKKAN
  6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ:BİR DURUM ÇALIŞMASI
    Sayfalar 85 - 110
    Aslı GÖNCÜ, İbrahim ÇETİN, Ercan TOP
  7. OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI HAKKINDA FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
    Sayfalar 111 - 135
    Ulaş KUBAT
  8. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM DENEYİMLERİNDEN SONRA BİLİMSEL SORGULAMA HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
    Sayfalar 136 - 159
    Ayberk BOSTAN SARIOĞLAN
  9. ZORUNLU İNGİLİZCE HAZIRLIK PROGRAMININ İNGİLİZCE ÖZ-YETERLİK ALGISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
    Sayfalar 160 - 200
    Özgül BALCI
  10. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİNDE NOT ALARAK DİNLEME ETKİNLİĞİNİN YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ
    Sayfalar 201 - 218
    Namık Kemal ŞAHBAZ, Büşra ÇEVİK
  11. DEVELOPMENT OF CHALLENGES SCALE FACED BY NOVICE TEACHERS: A STUDY ON VALIDITY AND RELIABILITY
    Sayfalar 219 - 237
    İshak KOZİKOĞLU, Nuray SENEMOĞLU
  12. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI 9. SINIF TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI DERS KİTABININ 2017 PROGRAMINDAKİ YETERLİLİKLER VE BECERİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
    Sayfalar 238 - 254
    Taşkın SOYSAL, Mehmet KURUDAYIOĞLU
  13. ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
    Sayfalar 255 - 277
    Esra KARABAĞ KÖSE, Ali TAŞ, Mehmet KÜÇÜKÇENE, Erdem KARATAŞ
  14. ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞİM EĞİLİMLERİNİN YORDANMASINDA ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN ROLÜ
    Sayfalar 278 - 300
    Öner USLU, Esra ÇAKAR ÖZKAN
  15. HALK EĞİTİM MERKEZLERİNE DEVAM EDEN KURSİYERLERİN YAŞAM DOYUM DÜZEYLERİ VE YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ
    Sayfalar 301 - 324
    Bertan AKYOL, Ramazan BAŞARAN, Yasemin YEŞİLBAŞ
  16. ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SÜTUN GRAFİĞİNE UYGUN PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
    Sayfalar 325 - 354
    Emre EV ÇİMEN, Şafak YILDIZ
  17. FEN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU ÇALIŞMALARININ BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
    Sayfalar 355 - 383
    Bahadir NAMDAR, Arzu KÜÇÜK
  18. AN ANALYSIS OF 8TH GRADE STUDENTS’ ACHIEVEMENT IN TRANSITION FROM PRIMARYEDUCATION TO SECONDARY EDUCATION (TEOG) EXAM
    Sayfalar 384 - 397
    İkramettin DAŞDEMİR
  19. ÖRGÜTSEL MUHALEFET ÖLÇEĞİ TÜRKÇE UYARLAMASI
    Sayfalar 398 - 414
    Hüsnü ERGÜN, Kazım ÇELİK
  20. BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRİ WALLON VE JEAN PİAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
    Sayfalar 415 - 436
    Yusuf BUDAK, Dilek GENÇTANIRIM KURT, Sultan Selen KULA
  21. SINIF İÇİ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ ALGI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
    Sayfalar 437 - 462
    Bahadır GÜLBAHAR, Gülşah AKSUNGUR
  22. HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARINDA TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
    Sayfalar 463 - 477
    Emel SARITAŞ, Ümran ŞAHİN
  23. EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN BULUNDUKLARI KENTLERDEKİ EĞİTİM KURUMLARINA KATKISI (ARTVİN ÖRNEĞİ)
    Sayfalar 478 - 494
    Arslan BAYRAM, Kıvanç BOZKUŞ
  24. ORTAOKULDA ÖĞRENİM GÖREN ZİHİN ENGELLİ KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN AKRANLARI TARAFINDAN SOSYAL KABULLERİNİN İNCELENMESİ
    Sayfalar 495 - 513
    Zeynep KARATAŞ, Erdinç ARSLAN
  25. ERGENLERİN ANNE BABA TUTUMLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE BENLİK SAYGISININ ARACI ROLÜ
    Sayfalar 514 - 536
    İlknur KAYAALP, Bülent GÜNDÜZ
  26. SOSYAL VE MATEMATİKSEL SIRADIŞI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
    Sayfalar 537 - 554
    Yıldıray AYDIN, Yeliz YAZGAN
  27. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ETKİLİ OLARAK KABUL ETTİKLERİ ÖDEVLER
    Sayfalar 555 - 574
    Ali ÜNAL, Atila YILDIRIM, Abdullah SÜRÜCÜ
  28. OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
    Sayfalar 575 - 601
    Duygu ÖLEZ, Derya KILIÇOĞLU
  29. Self-efficacy Belief Profiles of Pre-service and In-service EFL Teachers
    Sayfalar 602 - 623
    Habibe DOLGUN, Mustafa CANER
  30. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ VE KENT STATE ÜNİVERSİTELERİNDEKİ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
    Sayfalar 624 - 649
    Necdet AYKAÇ
  31. THE PREDICTIVE POWER OF UNIVERSITY STUDENTS’ ALIENATION TO THE LEARNED RESOURCEFULNESS
    Sayfalar 650 - 667
    Ejder ÇELİK