Öneri Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1300-0845 | e-ISSN 2147-5377 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1994 | Yayıncı Marmara Üniversitesi |

Hakemli “ÖNERİ” Dergisi; Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Akademik yayınıdır. Altı ayda bir yayınlanır. Dergiye Türkçe ve İngilizce çalışmalar kabul edilir. EBSCO, ULRICHSWEB ve DOAJ Uluslararası İndeksleri ve ULAKBİM Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı (SBVT) tarafından taranmaktadır.

Öneri Dergisi

ISSN 1300-0845 | e-ISSN 2147-5377 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1994 | Yayıncı Marmara Üniversitesi |
Kapak Resmi

93.151

272.938

Hakemli “ÖNERİ” Dergisi; Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Akademik yayınıdır. Altı ayda bir yayınlanır. Dergiye Türkçe ve İngilizce çalışmalar kabul edilir. EBSCO, ULRICHSWEB ve DOAJ Uluslararası İndeksleri ve ULAKBİM Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı (SBVT) tarafından taranmaktadır.

ÖNERİ Son Sayı
Cilt 14 - Sayı 51 - Şub 2019
  1. THE RISE OF ROBOTS! EFFECTS ON EMPLOYMENT AND INCOME
    Sayfalar 1 - 17
    Rasim ÖZCAN
  2. NÜKLEER ENERJİ TÜKETİMİNİN MAKRO EKONOMİK BELİRLEYİCİLERİ: SEÇİLMİŞ OECD ÜLKELERİ ÜZERİNE PANEL VERİ ANALİZİ
    Sayfalar 18 - 37
    Hüseyin ÖNDER, İbrahim GÜNDÜZ
  3. YEM ÜZERİNDEKİ KDV ORAN İNDİRİMLERİNİN ET VE SÜT FİYATLARINA ETKİSİ
    Sayfalar 38 - 60
    Serdar YALÇINKAYA, M. Ali AKTAŞ
  4. TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN SİYASAL PROPAGANDA YAPMAK: 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 61 - 89
    Hikmet TOSYALI, Cem Sefa SÜTCÜ
  5. VERİ MADENCİLİĞİNDE SINIFLANDIRMA ALGORİTMALARININ PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ VE R DİLİ İLE BİR UYGULAMA
    Sayfalar 90 - 111
    Ayşe ÇINAR
  6. ANALYZING THE LINK BETWEEN SALES TECHNOLOGY USE AND SALES PERFORMANCE
    Sayfalar 112 - 127
    Aslı KUŞÇU
  7. ÇALIŞANLARIN YÖNETİCİLERİNE İLİŞKİN ALGILADIKLARI PSİKOPATİ ÖZELLİKLERİNİN SERGİLEDİKLERİ SİNİK DAVRANIŞLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
    Sayfalar 128 - 146
    Gülay MURAT, Deniz Elber BÖRÜ
  8. EN ÇOK SATAN OTOMOBİL MARKALARININ TWITTER İLETİŞİMLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 147 - 163
    Mehmet Yalçın PARMAKSIZ, İbrahim KIRÇOVA
  9. MARKA PERFORMANSININ REKABET GÜCÜNE ETKİSİ:ULUSAL VE ULUSLARARASI BİRLEŞME VE SATIN ALMALAR AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
    Sayfalar 164 - 189
    Tayyip Sabri ERDİL, Sibel AYDOĞAN, Bahadır AYAR, Özge GÜVENDIK
  10. UFRS 17 SİGORTA SÖZLEŞMELERİ KAPSAMINDA ÖNGÖRÜLEN ÖLÇÜM YAKLAŞIMLARINDAN GENEL MODEL YAKLAŞIMI VE BİR UYGULAMA
    Sayfalar 190 - 215
    Mustafa OĞUZ