Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1306-7850 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2005 | Yayıncı Mersin Universitesi |

Mersin Üniversitesi (MEÜ) Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005 yılında yayın hayatına başlamıştır. 2012 yılından itibaren Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayınlanmaktadır. Makaleler Türkçe ve İngilizce dillerinde yayımlanabilir. Derginin tüm sayılarına online Arşiv alanından ulaşılabilir.

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, DOAJ (Directory of Open Access Journals), ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), EBSCO, Sosyal Bilimler Atıf Dizini ve Türk Eğitim İndeksi tarafından indekslenmektedir.



Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1306-7850 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2005 | Yayıncı Mersin Universitesi |
Kapak Resmi

171.498

355.808

Mersin Üniversitesi (MEÜ) Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005 yılında yayın hayatına başlamıştır. 2012 yılından itibaren Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayınlanmaktadır. Makaleler Türkçe ve İngilizce dillerinde yayımlanabilir. Derginin tüm sayılarına online Arşiv alanından ulaşılabilir.

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, DOAJ (Directory of Open Access Journals), ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), EBSCO, Sosyal Bilimler Atıf Dizini ve Türk Eğitim İndeksi tarafından indekslenmektedir.



Cilt:14, Sayı: 2 Son Sayı
Cilt 14 - Sayı 2 - Ağu 2018
  1. Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışlarının Öğretmenlerin İş Doyumuna Etkisi
    Sayfalar 481 - 499
    Erkan TABANCALI, Fatma CENGİZ
  2. Ortaokul Yöneticilerinin Okullarında Yaşanan Kriz Durumlarını Yönetme Becerilerinin İncelenmesi
    Sayfalar 500 - 518
    Adnan KARAKUŞ, Yusuf İNANDI
  3. Öğretmen Adaylarının Sınıfta Disiplin Modellerine İlişkin Tercihleri
    Sayfalar 519 - 531
    Haluk ÜNSAL
  4. Ekonomik Olarak Dezavantajlı Bölgelerde Görev Yapan Ortaokul Müdürlerinin Liderlik Davranışları
    Sayfalar 532 - 547
    Kenan ÖZCAN, Aydın BALYER, Ali YILDIZ
  5. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ile Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki
    Sayfalar 548 - 571
    Yalçın ÖZDEMİR, Halil BUYRUK, Sabri GÜNGÖR
  6. Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
    Sayfalar 572 - 596
    Fahriye HAYIRSEVER, Ali ORHAN
  7. Yazılan Hikâyeyi Değerlendirmeye Yönelik Analitik Rubrik Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 597 - 610
    Mehtap AKTAŞ, Devrim ALICI
  8. Öğretmen Adaylarının Dezavantajlı Öğrencilere Eğitim Verme Deneyimleri: Zorluklar ve Fırsatlar
    Sayfalar 611 - 634
    Muhammet Ruhat YAŞAR, Zeynel AMAÇ
  9. Lise Öğrencilerinde Akran Zorbaliğina Maruz Kalma: Temel Psikolojik İhtiyaçlar ve Anne-Babaya Duygusal Erişilebilirlik
    Sayfalar 635 - 652
    Fatma GÖK, Fulya CENKSEVEN ÖNDER
  10. İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 653 - 668
    Ahmet Bilal ÖZBEK, Cevriye ERGÜL
  11. Teacher Practices and Preschool Physical Environment for Education for Sustainable Development: Eco Vs Ordinary Preschools
    Sayfalar 669 - 683
    Deniz KAHRİMAN-PAMUK, Refika OLGAN
  12. Lise Öğrencilerinin Öz Yönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşlukları ile Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 684 - 699
    Burcu ULUSOY, Fazilet KARAKUŞ
  13. How Signaling Principle Affects Learning: An Eye Tracking Study
    Sayfalar 700 - 713
    Mehmet DÖNMEZ, Sibel DOĞAN, Evrim BARAN
  14. Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi
    Sayfalar 714 - 727
    Mustafa SIRAKAYA
  15. Öğretmenlere Yönelik Örgütsel Sinerji Ölçeği’nin Geliştirilmesi
    Sayfalar 728 - 744
    Tuba AKPOLAT, Ahmet Faruk LEVENT
  16. E-Öğrenme ve E-Sınavlar: Çevrimiçi Ölçme Değerlendirme Süreçlerinde Kimlik Doğrulama Yöntemlerine İlişkin Öğrenen Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 745 - 755
    Aras BOZKURT, Hasan UÇAR
  17. Fen Eğitimine Karşı Tutum, Öz Yeterlilik Algısı ve Bilişsel Harita Bulguları
    Sayfalar 756 - 777
    Gülden UYANIK BALAT, Berrin AKMAN, Gülşah GÜNŞEN
  18. Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi
    Sayfalar 778 - 798
    Tuba AKTAŞ, Özgür Kıvılcan DOĞAN
  19. Türkiye’de 2013 ve 2018 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Temel Öğeler Açısından Karşılaştırılması
    Sayfalar 799 - 825
    İsa DEVECİ
  20. Sosyal Medya Kullanımı ile Serbest Zaman Tatmini Arasındaki İlişki
    Sayfalar 826 - 839
    Aslıhan KOCAMAN-KAROĞLU, Bilal ATASOY
  21. Akran Zorbalığına Uğrayan Kurbana Karşı Empati Ölçeğinin Türk Kültürü’ne Uyarlanması
    Sayfalar 840 - 851
    Aygül NALBANT, Emine BABAOĞLAN, Ejder ÇELİK
  22. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri
    Sayfalar 852 - 862
    Özgür ŞEN