Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
e-ISSN 1306-7850 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2005 | Yayıncı Mersin Universitesi |

***Dergimiz yoğunluktan dolayı belli bir süre yeni çalışma kabul etmemektedir ***

Mersin Üniversitesi (MEÜ) Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005 yılında yayın hayatına başlamıştır. 2012 yılından itibaren Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayınlanmaktadır. Makaleler Türkçe ve İngilizce dillerinde yayımlanabilir. Derginin tüm sayılarına online Arşiv alanından ulaşılabilir.

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, DOAJ (Directory of Open Access Journals), ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), EBSCO, Sosyal Bilimler Atıf Dizini ve Türk Eğitim İndeksi tarafından indekslenmektedir.



Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 1306-7850 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2005 | Yayıncı Mersin Universitesi |
Kapak Resmi

204.144

496.940

***Dergimiz yoğunluktan dolayı belli bir süre yeni çalışma kabul etmemektedir ***

Mersin Üniversitesi (MEÜ) Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005 yılında yayın hayatına başlamıştır. 2012 yılından itibaren Nisan, Ağustos ve Aralık aylarında olmak üzere yılda üç sayı yayınlanmaktadır. Makaleler Türkçe ve İngilizce dillerinde yayımlanabilir. Derginin tüm sayılarına online Arşiv alanından ulaşılabilir.

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, DOAJ (Directory of Open Access Journals), ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), EBSCO, Sosyal Bilimler Atıf Dizini ve Türk Eğitim İndeksi tarafından indekslenmektedir.



Cilt:14, Sayı: 3 Son Sayı
Cilt 14 - Sayı 3 - Ara 2018
  1. Okulların Fiziksel Donanım Yeterliliğinin Müzik, Beden ve Doğa Zekâ Alanları Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 863 - 879
    Davut HOTAMAN
  2. Lise Öğretmenlerinde Mesleki Motivasyon Unsurları: Karma Yöntemli Bir Çalışma
    Sayfalar 880 - 895
    Hacı İsmail ARSLANTAŞ, Rasim TÖSTEN, Dilan BEKTAŞ MARAKÇI
  3. Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Matematik Temel Becerileri’ne İlişkin Görüşleri Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 896 - 911
    Baki ŞAHİN, Murtaza AYKAÇ
  4. Üniversite Öğrencilerinin Bir Sosyalleşme Alanı Olarak Sosyal Medya Hakkındaki Görüşleri
    Sayfalar 912 - 936
    Mehmet Tahir KARABOĞA
  5. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Bağlılıkları ile Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 937 - 955
    Pınar AKSANAKLU, Yusuf İNANDI
  6. Türkçe Ders Kitaplarında Hegemonik Erkeklik
    Sayfalar 956 - 987
    Nurcan YÜREK, F. Ayşe BALCI KARABOĞA
  7. Makale Giriş Bölümlerinin Sözbilimsel Yapılarının İncelenmesi
    Sayfalar 988 - 1003
    Halil Erdem ÇOCUK, Bülent ARI
  8. Bilinçli Farkındalık ve Algılanan Stres İlişkisinde Ruminasyon ve Olumsuz Duygu Düzenlemenin Aracı Rolü
    Sayfalar 1004 - 1019
    Fulya CENKSEVEN ÖNDER, Çağrı UTKAN
  9. Bounded-Influence Regression Estimation for Mixture Experiments
    Sayfalar 1020 - 1037
    Orkun COŞKUNTUNCEL
  10. Okul Yöneticisinin Kullandığı Motivasyonel Dilin Öğretmen Tükenmişliğindeki Rolü
    Sayfalar 1038 - 1050
    Selçuk DEMİR
  11. Okul Yöneticilerinin İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Modül Temelli Uygulamalar
    Sayfalar 1051 - 1069
    Gönül ŞENER, Mukadder BOYDAK ÖZAN
  12. Ortaokul Öğrencilerinin Aile İlişkileri Ve Mutluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 1070 - 1081
    Abdullah MERT, Meliha KAHRAMAN
  13. Akademik Başarıya İlişkin Bilişsel Çarpıtmalar Ölçeğinin (ABİBÇÖ) Geliştirilmesi
    Sayfalar 1082 - 1098
    İdris KAYA
  14. Değişim ve Devamlılık: Türkiye’de Vatandaşlık ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Asker-Sivil İlişkileri ve Darbeler (1950-2012)
    Sayfalar 1099 - 1119
    Abdulkerim ŞEN
  15. Sınıf Öğretmenlerinin Disiplin Suçlarına ve Disiplin Cezalarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 1120 - 1137
    Halil TAŞ, Kasım KIROĞLU
  16. BT Öğretmenlerinin Derslerinde Gerçekleştirdiği Etkinlikler, Bu Etkinliklerin Öğretim Programına Uygunluğu ve Gerekçeleri
    Sayfalar 1138 - 1155
    Özgen KORKMAZ, Kemal BİLİR, Recep ÇAKIR
  17. Felsefe Grubu Öğrencilerinin Akademik Motivasyonları İle Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 1156 - 1175
    Gamze TUNCER, Tuğba YANPAR YELKEN, Işıl TANRISEVEN
  18. Fen Bilimleri Öğretimi Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 1176 - 1199
    Ali İbrahim Can GÖZÜM, Tohit GÜNEŞ
  19. Analysis of Readiness for Change and Self-Efficacy Perceptions of IT Stakeholders
    Sayfalar 1200 - 1221
    Ufuk TUĞTEKİN, Esra BARUT TUĞTEKİN, Özcan Özgür DURSUN
  20. Çocukların Devam Ettikleri Okul Türüne Göre Annelerin Çocuk Kitapları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 1222 - 1234
    Vedat BAYRAKTAR, Özlem ERSOY
  21. Özel Eğitim İçin Etkileşimli Kavranabilir Nesne Tabanlı Eğitsel Mobil Uygulama Kullanımı Konusunda Öğretmen Görüşlerinin Analizi
    Sayfalar 1235 - 1249
    Elif POLAT, Kürşat ÇAĞILTAY
  22. Okul Öncesi Eğitimi Alan Çocukların Okul Olgunluğu Düzeylerinin ve Okul Olgunluğuna İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 1250 - 1267
    Melike ÖZYURT, Nezahat GÜZEL