Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1300-302X | e-ISSN 2548-0278 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1986 | Yayıncı Ondokuz Mayıs Üniversitesi |
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Alanlarında özgün araştırma makalelerini kabul eden ve yılda iki kez (Haziran ve Aralık) yayınlanan hakemli akademik bir dergidir.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1300-302X | e-ISSN 2548-0278 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1986 | Yayıncı Ondokuz Mayıs Üniversitesi |
Kapak Resmi

82.403

311.224
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Alanlarında özgün araştırma makalelerini kabul eden ve yılda iki kez (Haziran ve Aralık) yayınlanan hakemli akademik bir dergidir.
Cilt 37 - Sayı 1 - Haz 2018
  1. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Farkındalıkları, Tecrübeleri ve Mevcut Çabaları: Girişimcilik Kavramı Örneği
    Sayfalar 1 - 20
    İsa DEVECİ
  2. Elektrik Yükleri ve Elektriklenme Konusu ile İlgili Uçan Naylon Deneyi Hakkında Öğretmen Görüşleri
    Sayfalar 21 - 37
    Orhan KARAMUSTAFAOĞLU, Gökhan SONTAY, Hidayet TERECİ
  3. Sosyobilimsel Durum Temelli Öğretim Yaklaşımının Argümantasyon Becerilerinin Gelişimine Katkısı: Bir Karma Yöntem Araştırması
    Sayfalar 39 - 61
    Ayşegül EVREN YAPICIOĞLU, Fitnat KAPTAN
  4. Öğretmenlerin Eğitim Sürecinde Yaşanan Değişimlerdeki Rolleri ve Bu Değişimlere Uyumları
    Sayfalar 63 - 80
    Aydın BALYER, Serkan KURAL
  5. An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan
    Sayfalar 81 - 96
    Elçin EMRE-AKDOĞAN, Gönül YAZGAN-SAĞ
  6. Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanında Ters Örnek Üretme Becerileri
    Sayfalar 97 - 115
    Muhammet DORUK, Abdullah KAPLAN
  7. PDR Lisans Programı Öğrencilerinin Mesleki ve Kişisel Gelişimlerine Yönelik Bir Öğretim Tasarımı Uygulaması
    Sayfalar 117 - 128
    Osman Nejat AKFIRAT, Yıldız ÖZTAN ULUSOY, Fatih KEZER
  8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
    Sayfalar 129 - 143
    Eser ÜLTAY, Şule Merve ULUDUZ
  9. Bazı Değişkenler Açısından Milli Eğitim Müdürlüğü ile Temel Eğitim ve Orta Öğretim Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ve İş Doyumu Düzeyleri (Amasya İli Örneği)
    Sayfalar 145 - 170
    Zekeriyya ULUDAĞ, Nagihan TEPE
  10. Zihin Engelli, Serebral Palsili ve Otizmli Çocuk Ebeveynlerinin Psikolojik Dayanıklılıkları ile Ebeveynlik Algılarının Karşılaştırılması
    Sayfalar 171 - 188
    Aydan AYDIN, Cennet Tuba ARSLANTÜRK EGİN
  11. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi Ders İşleme Sürecindeki Soru Sorma Tekniklerinin İncelenmesi
    Sayfalar 189 - 207
    Güneş KILINÇ, Hüseyin ÇALIŞKAN
  12. Psikolojik Danışman Adaylarının Özel Eğitim Öz Yeterlik Algılarına Kurum Deneyiminin Etkisi
    Sayfalar 209 - 222
    Meryem VURAL BATIK, Aynur FIRINCI KODAZ
  13. Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 223 - 247
    Ramazan UYSAL, Lütfi İNCİKABI
  14. Fen Bilimleri Dersi Duyu Organları Konusu İle İlgili 7. Sınıf Öğrencilerinin Geliştirdikleri Argümanların Analizi
    Sayfalar 249 - 263
    Nuray ÇORBACI, Mehmet YAKIŞAN