Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1996 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi |

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1301-0085 | e-ISSN 1309-0275 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1996 | Yayıncı Pamukkale Üniversitesi |
Kapak Resmi

100.514

264.255
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Son Sayı
Cilt 45 - Sayı 45 - Oca 2019
  1. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Havacılık ve Uzay Mühendisi
    Sayfalar 1 - 21
    Muhammed Doğukan Balçın, Ayşegül Ergün
  2. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Akıllı Tahta ve Cep Telefonu Hakkında Görüşleri: Metafor Analizi Çalışması
    Sayfalar 22 - 37
    Hakan Saraç
  3. Bütünleşik STEM Eğitimi Modelleri
    Sayfalar 38 - 55
    Ayşe Savran Gencer, Hilmi Doğan, Kadir Bilen, Bilge Can
  4. İşitme Yetersizliğine Sahip Öğrencilerin Dinleme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Sinif Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 56 - 77
    Gülcihan Hasanoğlu Yazçayır, Mehmet Cem Girgin
  5. Mizaç ve öz-düzenlemenin çocukların oyun davranışını yordamadaki rolü
    Sayfalar 78 - 98
    Atiye Adak Özdemir, Kadriye Selin Budak
  6. Beden Eğitiminde Psikolojik İyi Oluşun Bağlamsal Temelleri
    Sayfalar 99 - 115
    Aykan Kurucan, Gökçe Erturan İlker
  7. Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgilerinin Yapılandırılmasına İlişkin Tahmini Öğrenme Yol Haritası: Bir Öğretim Tasarımı
    Sayfalar 116 - 143
    Deniz Eroğlu, Faik Camci, Dilek Tanışlı
  8. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi
    Sayfalar 144 - 158
    İbrahim Kepceoğlu, Lütfi İncikabı, Uğur Küçükoğlu
  9. Öğretmen Adaylarının Bilişim Suçları İle İlgili Tutum ve Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
    Sayfalar 159 - 174
    Arzu Deveci Topal, Aynur Kolburan Geçer, Osman Akkaya, Yusuf Emre Güzel, Mustafa Of
  10. The Predictive Power of Teachers' Proactive Personality Traits on Their Problem Solving Skills
    Sayfalar 175 - 189
    Gönül Şener
  11. Örgütleyici Yapı İskelesi Tekniğinin Öğretmen Adaylarının Not Alma Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
    Sayfalar 190 - 210
    Buket Aslandağ, Gökhan Çetinkaya
  12. Şiddetsiz Karşı Koyma Programının Ebeveynlerin Aile İlişkileri ve Ebeveynlik Algıları Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 211 - 233
    Suat Kılıçarslan, Serdal Ördem, Aslı Taltekin, Recai Ardıç
  13. The Second Language Writing Anxiety: The Perceived Sources and Consequences
    Sayfalar 235 - 251
    Elif Genç, Demet Yaylı
  14. Toplumsal Cinsiyete Dayalı Meslek Seçimi Ölçeğinin Geliştirilmesi - Kız Öğrenci Formu
    Sayfalar 252 - 266
    Özlem Haskan Avcı, M. Zahid Tozar, Yılmaz Hasret, Seydihan Yiğit, Ezgi Özdemir
  15. Türkiye’de Üstün Zekâlılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik İncelenmesine Yönelik Bir Çalışma
    Sayfalar 267 - 292
    Hakan Şevki Ayvacı, Gürhan Bebek
  16. School Engagement as a Predictor of Burnout in University Students
    Sayfalar 293 - 309
    Sait Akbaşlı, Gökhan Arastaman, Feyza Gün, Tuğba Turabik
  17. Üstün Zekâlı ve Yetenekli Olan ve Üstün Zekâlı ve Yetenekli Olmayan Öğrencilerin Biyolojiye İlişkin Algılarının Karşılaştırılması: Metaforik Çalışma
    Sayfalar 310 - 334
    Murat Özarslan
  18. Examination of Undergraduates’ Cognitive Structures on Reaction Rates and Chemical Equilibrium
    Sayfalar 335 - 352
    Şenol Şen, Lütfiye Varoğlu, Ayhan Yılmaz
  19. Eğitim Fakültesi Formasyon Öğrencilerinin Özyeterlik İnançları İle Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişki
    Sayfalar 353 - 375
    Ümit Kahraman, Kazım Çelik
  20. Öğrenci Katılımına Zemin Hazırlayan Etkileşimsel Bir Kaynak: Eksik Tasarlanmış Sözceler
    Sayfalar 376 - 396
    Nergiz Kardaş İşler, Ali Ekber Şahin, Ufuk Balaman