Yıl 2018, Cilt 25, Sayı 2, Sayfalar 232 - 234 2018-06-01

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi

giray kolcu [1]

72 206

Son yüzyılda modern tıp eğitimi dünyasına yetkinlik/yeterliğe dayalı eğitim, öğrenme çıktılarına dayalı eğitim, küçük gruplarda öğrenen merkezli eğitim, entegrasyon, dikey koridorlar, mesleksel beceri eğitimleri, simüle hasta uygulamaları, transfer edilebilen profesyonel aktiviteler, kilometre taşları ve benzeri birçok yeni yaklaşım/uygulama/kavram girmiştir. Bu kavramlar ışığında eğitim programlarında yenilikler oluşturulmaya başlanmıştır. Mezunlardan beklenen temel rollerin belirlenmesi ve eğitim programlarının bu amaçla revize edilmesi bu yeniliklerdendir. Her eğitim programı geliştirici ve uygulayıcısının temel hedefleri arasında mezunlarının bu rollerin benimsemesi vardır.

yetkinlik, tıp eğitimi
  • 1- Medical students' participation in and perception of unprofessional behaviors: comparison of preclinical and clinical phases Esin Kulac, Mekin Sezik, Halil Asci, and Duygu K. Doguc Advances in Physiology Education 2013 37:4, 298-302
Birincil Dil tr
Konular Tıp
Dergi Bölümü Editöre Mektup
Yazarlar

Yazar: giray kolcu (Sorumlu Yazar)
Kurum: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, TIP FAKÜLTESİ
Ülke: Turkey


Bibtex @editöre mektup { sdutfd427454, journal = {SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi}, issn = {1300-7416}, eissn = {2602-2109}, address = {Süleyman Demirel Üniversitesi}, year = {2018}, volume = {25}, pages = {232 - 234}, doi = {10.17343/sdutfd.427454}, title = {Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi}, key = {cite}, author = {kolcu, giray} }
APA kolcu, g . (2018). Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi. SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi, 25 (2), 232-234. DOI: 10.17343/sdutfd.427454
MLA kolcu, g . "Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi". SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi 25 (2018): 232-234 <http://dergipark.gov.tr/sdutfd/issue/37318/427454>
Chicago kolcu, g . "Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi". SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi 25 (2018): 232-234
RIS TY - JOUR T1 - Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi AU - giray kolcu Y1 - 2018 PY - 2018 N1 - doi: 10.17343/sdutfd.427454 DO - 10.17343/sdutfd.427454 T2 - SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 232 EP - 234 VL - 25 IS - 2 SN - 1300-7416-2602-2109 M3 - doi: 10.17343/sdutfd.427454 UR - http://dx.doi.org/10.17343/sdutfd.427454 Y2 - 2018 ER -
EndNote %0 SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi %A giray kolcu %T Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi %D 2018 %J SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi %P 1300-7416-2602-2109 %V 25 %N 2 %R doi: 10.17343/sdutfd.427454 %U 10.17343/sdutfd.427454
ISNAD kolcu, giray . "Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi". SDÜ Tıp Fakültesi Dergisi 25 / 2 (Haziran 2018): 232-234. http://dx.doi.org/10.17343/sdutfd.427454