Sakarya University Journal of Education
Kapak Resmi
ISSN 2146-7455 | e-ISSN 2146-7455 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Sakarya Üniversitesi |

Önemli Duyuru

Değerli bilim insanları,

SUJE dergisinde güncelleme ve revizyon çalışmaları yapılmaktadır. SUJE dergisi makale kabul, değerlendirme ve yayın süreçleri devam etmektedir.


Sakarya University Journal of Education

ISSN 2146-7455 | e-ISSN 2146-7455 | Periyot Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Sakarya Üniversitesi |
Kapak Resmi

102.528

250.275

Önemli Duyuru

Değerli bilim insanları,

SUJE dergisinde güncelleme ve revizyon çalışmaları yapılmaktadır. SUJE dergisi makale kabul, değerlendirme ve yayın süreçleri devam etmektedir.


Cilt: 8 Sayı: 4 (Ek Sayı) Son Sayı
Cilt 8 - Sayı 4 - Ara 2018
  1. Dergi Jenerik
    Sayfalar 1 - 6
    SUJE EDITOR
  2. Üniversite Öğrencilerinin Ders Sırasında Öğretim Amacı Dışında Mobil Telefon Kullanımına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
    Sayfalar 7 - 19
    Evren ŞUMUER, Deniz Mertkan GEZGİN, Soner YILDIRIM
  3. Pre-service EFL Teacher Cognition: Learning to Teach English through Authentic Materials
    Sayfalar 20 - 39
    Dilan ÖKCÜ, Hatime ÇİFTÇİ
  4. Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
    Sayfalar 40 - 59
    Filiz GÜLHAN, Fatma ŞAHİN
  5. Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımına İlişkin Uygulama ve Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
    Sayfalar 60 - 74
    İshak KOZİKOĞLU, Ömer BEKLER
  6. Dijital Teknolojilere Erişim Motivasyonu Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 75 - 88
    Şefika Şule ERÇETİN, Sait AKBAŞLI, MEHMET DURNALI
  7. Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Isı Ünitesindeki Kavramsal Anlamalarına Etkisi
    Sayfalar 89 - 108
    Fatma YAMAN
  8. Kabul ve Kararlılık Terapisi Yönelimli Karar Verme Becerisi Psikoeğitim Programının Karar Verme Stilleri Üzerindeki Etkisi
    Sayfalar 109 - 130
    Mustafa ERCENGİZ, Ali Haydar ŞAR
  9. Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
    Sayfalar 131 - 146
    Selda ÖZER, Ercan YILMAZ
  10. Öğretmen Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 151 - 167
    Kayhan BOZGÜN, Serpil PEKDOĞAN
  11. Okullarda Algılanan Hizmetkâr Liderlik Düzeyinin İncelenmesi
    Sayfalar 168 - 184
    Mehmet Emin USTA, Yıldız ÜNSAL
  12. 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Araştırma ve Mühendislik Tasarım Sürecine Göre İncelenmesi
    Sayfalar 185 - 197
    Zeynep KOYUNLU ÜNLÜ, Özgür ŞEN
  13. The Effect of Parenting on Teenagers’ Decision to Drop out of School
    Sayfalar 198 - 213
    Daniel HANDANOS, Z. Deniz AKTAN
  14. Analysis of a Turkish Mathematics Textbook in the Late Ottoman Era with respect to the Principles of Contemporary Elementary Education
    Sayfalar 214 - 231
    Esra YAPRAK, M. Sencer ÇORLU, Emin AYDIN
  15. Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerin Derse Katılımına Etkisi
    Sayfalar 232 - 249
    Deniz KAYA
  16. Behiç Ak’ın Çocuk Kitaplarında Medya ve Sosyal Medya Eleştirisi
    Sayfalar 250 - 264
    Emine KARADENİZ, Mehmet ÖZDEMİR
  17. Kültürel-Tarihsel Kuram’a Göre “ – Mış Gibi Oyunlar”: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğilimlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 265 - 285
    Sadiye KELEŞ, Özlem YURT, Adalet KANDIR
  18. Türkülerin Türkçe Eğitiminde Kullanılabilirliği
    Sayfalar 286 - 299
    Üzeyir SÜĞÜMLÜ, Keziban TEKŞAN
  19. Örgütsel Zeka Algısı ve Ortak Değişkenlerin Etkisi: ANCOVA Analizi ile İncelenmesi
    Sayfalar 300 - 318
    Nilay NEYİŞÇİ, Nihan POTAS, Şefika Şule ERÇETİN
  20. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gazetelerde Yer Alan Sosyo-Bilimsel Konulara Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
    Sayfalar 319 - 336
    Nurhan ÖZTÜRK, Hilal ERABDAN
  21. Matematik Öğretmenlerinin Üstün Zekâlılar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi: Bir Metafor Çalışması
    Sayfalar 337 - 350
    Mehmet KIRMIZI, Kamuran TARIM
  22. İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 351 - 363
    Ebru UZUNKOL, Elif ÖZDEMİR YILMAZ
  23. Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri
    Sayfalar 364 - 373
    Hasan ÖZCAN, Hakkı İlker KOŞTUR
  24. “Saatlerin Tıkırtısı” Hikâyesi Üzerine Metin Dil Bilimsel Bir İnceleme
    Sayfalar 374 - 386
    Aysel HUSEYNZADE