Yıl 2017, Cilt 15, Sayı 2, Sayfalar 200 - 223 2017-12-18

Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Semra GÜVEN [1] , Zeynep KILIÇ [2]

102 441

Hayat Bilgisi Dersi, Öğretim Yöntemi
  • Referans1 Kaya, B. (2016). Hayat bilgisi öğretiminde kullanılan strateji, yöntem ve teknikler. (Ed. Semra Güven, Selahattin Kaymakcı), Hayat Bilgisi Öğretimi içinde (s, 213-245). 1. Baskı, Ankara: Pegem Akademi.
  • Referans2 Palavan, Ö. (2012). Hayat bilgisi dersinde beyin temelli öğrenmenin öğrencilerin başarılarına tutumlarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi. Doktora Tezi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Samsun.
  • Referans3 Gündüz, M. (2014). İlköğretim 3.sınıf hayat bilgisi dersinde “sorumluluk” değerinin proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ile öğretiminin akademik başarı ve tutuma etkisi. Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
Konular Eğitim Bilimleri
Dergi Bölümü Makaleler
Yazarlar

Yazar: Semra GÜVEN
E-posta: zeyneperce75@gmail.com
Kurum: Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
Ülke: Turkey


Yazar: Zeynep KILIÇ
E-posta: zeyneperce75@gmail.com
Kurum: T.C. Büyükelçiliği- Lefkoşa Eğitim Müşavirliği
Ülke: Turkey


Bibtex @konferans bildirisi { tebd335554, journal = {Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, issn = {}, address = {Gazi Üniversitesi}, year = {2017}, volume = {15}, pages = {200 - 223}, doi = {}, title = {Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi}, key = {cite}, author = {KILIÇ, Zeynep and GÜVEN, Semra} }
APA GÜVEN, S , KILIÇ, Z . (2017). Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 15 (2), 200-223. Retrieved from http://dergipark.gov.tr/tebd/issue/32959/335554
MLA GÜVEN, S , KILIÇ, Z . "Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi". Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (2017): 200-223 <http://dergipark.gov.tr/tebd/issue/32959/335554>
Chicago GÜVEN, S , KILIÇ, Z . "Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi". Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (2017): 200-223
RIS TY - JOUR T1 - Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi AU - Semra GÜVEN , Zeynep KILIÇ Y1 - 2017 PY - 2017 N1 - DO - T2 - Türk Eğitim Bilimleri Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 200 EP - 223 VL - 15 IS - 2 SN - -2459-1912 M3 - UR - Y2 - 2017 ER -
EndNote %0 Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi %A Semra GÜVEN , Zeynep KILIÇ %T Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerinin Etkililiği Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi %D 2017 %J Türk Eğitim Bilimleri Dergisi %P -2459-1912 %V 15 %N 2 %R %U