TRT Akademi
Kapak Resmi
ISSN 2149-9446 | e-ISSN 2458-9284 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2016 | Yayıncı Türkiye Radyo Televizyon Kurumu | http://www.trtakademi.net



TRT Akademi

ISSN 2149-9446 | e-ISSN 2458-9284 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2016 | Yayıncı Türkiye Radyo Televizyon Kurumu | http://www.trtakademi.net
Kapak Resmi

22.732

91.964



Ekran Kültürü Son Sayı
Cilt 3 - Sayı 6 - Tem 2018
  1. Ekran Kültürünün Dinamikleri
    Sayfalar 479 - 479
    Erkan Durdu
  2. GÖSTERİDEN YENİDEN ÜRETİME TELEVİZYONDA YAYINLANAN ŞAKA PROGRAMLARI
    Sayfalar 480 - 501
    GÖKHAN EVECEN
  3. Gerçekliğin Paradoksal Yenilgisi: Televizyon Yarışmalarına Eleştirel Bir Bakış
    Sayfalar 502 - 518
    Ekmel Geçer
  4. POLİGAMİK İLİŞKİLERDEKİ KADIN TEMSİLLERİNDE PATRİARKAL KODLARIN ÇÖZÜMLENMESİ: “YENİ GELİN” DİZİSİNİ ALIMLAMA ANALİZİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 520 - 541
    Fatma NİSAN, Nergiz Boral Aslan
  5. Orta Sınıf Olma Komedisi: Little Britain ve Vicky
    Sayfalar 542 - 561
    Volkan Yücel
  6. Toplumsal Cinsiyet Öğretileri Çerçevesinde Reklamlardaki Kadın Görüntüsünün Çocuk Gözünden Anlamlandırılması
    Sayfalar 562 - 578
    Mihrican Tepe, Aşina Gülerarslan Özdengül
  7. Televizyon 4.0
    Sayfalar 580 - 589
    Suat GEZGİN
  8. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Çerçevesinde Y Kuşağının WhatsApp Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 590 - 612
    Semih Göncü
  9. Z KUŞAĞININ AKILLI TELEFONLAR ÜZERİNDEN YAZILI İLETİŞİMDE EMOJİ KULLANMA EĞİLİMLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 614 - 630
    bahar urhan torun
  10. Yeni Medya Teknolojilerinin K-Kuşağının Ebeveynleri İle Olan İletişimine Etkisi
    Sayfalar 632 - 652
    Serap Duygulu
  11. Medya Çağında Weberyen Karizma ve Şöhretin Analojisi
    Sayfalar 654 - 676
    berk çaycı, Celalettin Aktaş
  12. Post Truth Çağında Yayıncılığın Geleceği
    Sayfalar 678 - 708
    kezban karagöz
  13. Dijitalden Tatmak: Yemeğin “Yeni” Gastro Mekanlardaki Seyirlik Gösterisinin Kültürel Yansımaları
    Sayfalar 710 - 727
    Ayşegül Elif Çaycı, Celalettin Aktaş
  14. Gazetecilik Filmlerinde Etik: State Of Play ve Nothing But The Truth Film Analizi
    Sayfalar 728 - 751
    Betül Pazarbaşı
  15. Ekran süresi’ kavramının artık modası geçmiş olduğu sonucuna varabiliriz.
    Sayfalar 752 - 763
    Sonia Livingstone, Alicia Blum-Ross
  16. Mahremiyetin ihlalinden değil, aksine gönüllü bir ifşadan söz edilebilir
    Sayfalar 764 - 773
    Naci İspir
  17. Dinsel söylem yok olmuyor, medyatikleşiyor
    Sayfalar 774 - 790
    Mete Çamdereli
  18. Sosyal medya reklamcılığının büyük kısmı Instagram’da dönüyor
    Sayfalar 792 - 797
    Uras Benlioğlu
  19. Gündelik “C Vitamininzi" aldınız mı? Peki ya, gündelik “ekranınızı?”
    Sayfalar 798 - 803
    Nezih Orhon
  20. Post-Truth’un Gücü Adına: “Güç Bende Artık”
    Sayfalar 804 - 808
    Fikriye Çelik