Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1301-3416 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1986 | Yayıncı Uludağ Üniversitesi |
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi 1986 yılından itibaren yayınlanan Türkiye'nin en köklü eğitim dergilerinden biridir. 2004 yılına kadar yılda bir sayı, 2004 yılı itibariyle yılda iki sayı olarak yayınlanmaktadır. Aday makaleler editör ön kontrolünden sonra alanında uzman iki hakeme gönderilir ve bir ila üç ay gibi kısa bir sürede makale ile ilgili ilk karar yazarlar ile paylaşılır.

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1301-3416 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1986 | Yayıncı Uludağ Üniversitesi |
Kapak Resmi

131.894

276.635
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi 1986 yılından itibaren yayınlanan Türkiye'nin en köklü eğitim dergilerinden biridir. 2004 yılına kadar yılda bir sayı, 2004 yılı itibariyle yılda iki sayı olarak yayınlanmaktadır. Aday makaleler editör ön kontrolünden sonra alanında uzman iki hakeme gönderilir ve bir ila üç ay gibi kısa bir sürede makale ile ilgili ilk karar yazarlar ile paylaşılır.
Cilt 31 - Sayı 1 - Haz 2018
  1. The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept
    Sayfalar 1 - 28
    Serdal BALTACI, Adnan BAKİ
  2. From Civilization Cradle with Rural Character to Value Based Urbanization Spectrums: Bursa-İznik Urban Design Studio Course
    Sayfalar 29 - 61
    Ersan KOÇ
  3. A Comparison of Cloud-Based versus Traditional Collaborative Group Works In Terms Of Academic Success and Learner Satisfaction
    Sayfalar 63 - 90
    Serkan YILDIRIM, Mehmet Cem BÖLEN
  4. Is Teaching a Lifelong Career? Reflections of English Teachers
    Sayfalar 91 - 117
    Çağla ATMACA
  5. Social Studies Teacher Candidates' Approach to Culture and Different Cultures
    Sayfalar 119 - 152
    Zafer İBRAHİMOĞLU
  6. An Analysis on 2009 and 2017 Life Science Curriculum in terms of Creating Awareness towards Disabilities
    Sayfalar 153 - 176
    Ömür SADİOĞLU, Büşra KAYA
  7. Reflection of Preservice Teachers’ Thoughts about Connecting Mathematics and Real Life Situations on Their Mathematics Learning Activities
    Sayfalar 177 - 206
    Melike YİĞİT KOYUNKAYA, Işıkhan UĞUREL, Berna TATAROĞLU TAŞDAN
  8. An Analysis of Pre-Service Science Teachers’ Attitude towards Renewable Energy Sources and Their Awareness towards Environmental Problems
    Sayfalar 207 - 222
    Nilgün YENİCE, Gizem ALPAK TUNÇ
  9. The Effect Of Inquiry Based Learning Approach For Students’ Academic Success In Science Teaching
    Sayfalar 223 - 256
    Uğur BİLİR, Muhlis ÖZKAN
  10. Examination of the Relationship between School Alienation and School Burnout among Secondary School Students
    Sayfalar 257 - 277
    Şule POLAT
  11. A Critical Approach to Turkish Language and Literature Course Syllabus Dated 2017
    Sayfalar 279 - 298
    Mustafa CEMİLOĞLU
  12. The Road to Wigan Pier and the Jungle: The Conditions and the Troubles of the Working Class and the Writers’ Suggestion of Socialism
    Sayfalar 299 - 308
    Figun DİNÇER
  13. The Relationship of Preservice Science Teachers’ Decision Making Strategies and Content Knowledge in Socio-Scientific Issues
    Sayfalar 309 - 340
    Ümit DEMİRAL, Hande TÜRKMENOĞLU
  14. The Examination of Future Chemistry Teachers’ Knowledge of Hybridization
    Sayfalar 341 - 361
    Sevgül ÇALIŞ
  15. Erratum to: Internet Self-Efficacy of Secondary School Students: Effects of Computer Use, Email Use and Student Characteristics
    Sayfalar 363 - 364
    Semiral ÖNCÜ, Erhan ŞENGEL, Şehnaz BALTACI GÖKTALAY
  16. Table of Contents
    Sayfalar 1 - 2
    Ahmet KILINÇ