Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
ISSN 1301-3416 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1986 | Yayıncı Uludağ Üniversitesi |

Yazarların dikkatine!

Kıymetli araştırmacılar,

Dergimizin editör kurulundaki değişikliğin ardından artık e-posta yoluyla aday makale kabulü yapılmayacaktır. Aday makaleler sadece dergipark üzerinden gönderilebilecektir. Bu nedenle dergipark sisteminde bekleyen işleme alınmamış ve eski mail sisteminde süreci devam etmekte olan aday makalelerin yeniden düzenlenmesi ve dergipark üzerindeki bazı eksikliklerin giderilebilmesi adına dergimiz 1 (bir) ay süre ile makale kabulü yapmayacaktır. Sizleri en kısa sürede bilgilendireceğiz.

Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkür eder, çalışmalarınızda kolaylıklar dileriz.

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Editör Kurulu




Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi 1986 yılından itibaren yayınlanan Türkiye'nin en köklü eğitim dergilerinden biridir. 1986-1998 aralığında kağıt baskı, 1999 yılından itibaren ise elektronik formda yayınlanmaktadır. 2004 yılına kadar yılda bir sayı, 2004 yılı itibariyle yılda iki sayı (Aralık ve Haziran) olarak yayın hayatına devam etmektedir.

Dergimizde aday makaleler editör ön kontrolünden sonra alanında uzman iki hakeme gönderilir ve bir ila üç ay gibi kısa bir sürede makale ile ilgili ilk karar yazarlar ile paylaşılır.

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ISSN 1301-3416 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1986 | Yayıncı Uludağ Üniversitesi |
Kapak Resmi

156.262

387.660

Yazarların dikkatine!

Kıymetli araştırmacılar,

Dergimizin editör kurulundaki değişikliğin ardından artık e-posta yoluyla aday makale kabulü yapılmayacaktır. Aday makaleler sadece dergipark üzerinden gönderilebilecektir. Bu nedenle dergipark sisteminde bekleyen işleme alınmamış ve eski mail sisteminde süreci devam etmekte olan aday makalelerin yeniden düzenlenmesi ve dergipark üzerindeki bazı eksikliklerin giderilebilmesi adına dergimiz 1 (bir) ay süre ile makale kabulü yapmayacaktır. Sizleri en kısa sürede bilgilendireceğiz.

Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkür eder, çalışmalarınızda kolaylıklar dileriz.

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Editör Kurulu




Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi 1986 yılından itibaren yayınlanan Türkiye'nin en köklü eğitim dergilerinden biridir. 1986-1998 aralığında kağıt baskı, 1999 yılından itibaren ise elektronik formda yayınlanmaktadır. 2004 yılına kadar yılda bir sayı, 2004 yılı itibariyle yılda iki sayı (Aralık ve Haziran) olarak yayın hayatına devam etmektedir.

Dergimizde aday makaleler editör ön kontrolünden sonra alanında uzman iki hakeme gönderilir ve bir ila üç ay gibi kısa bir sürede makale ile ilgili ilk karar yazarlar ile paylaşılır.

Cilt 31 - Sayı 2 - Ara 2018
  1. STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
    Sayfalar 365 - 480
    Ahmet Kılınç, Mehmet Demirbağ, Şirin Yılmaz
  2. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Alan Tasvirleri
    Sayfalar 481 - 505
    Işık Saliha Karal, Salih Uzun
  3. Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının ve Bilgi Düzeylerinin Araştırılması
    Sayfalar 507 - 531
    Hüseyin Ateş
  4. Gömülü Sistemler ve Robotik Uygulamalar Dersine İlişkin Öğrenen Özellikleri ve Görüşleri: Bir Öğretim Tasarımına Doğru
    Sayfalar 533 - 559
    Adem Uzun, Rüçhan Uz
  5. Eğitim İnternete Göç Ederken Özel Gereksinimli Bireyleri Geride mi Bıraktık? Uludağ Üniversitesi Erişilebilirlik Değerlendirmesi
    Sayfalar 561 - 588
    Esma Aksoy, Erhan Şengel
  6. Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Ev Ziyaretleri Hakkındaki Görüşleri
    Sayfalar 589 - 612
    Eda Bütün Kar, Elif Mercan Uzun, Dila Nur Yazıcı
  7. Okul Öncesi Eğitimde Baba Katılımının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
    Sayfalar 613 - 631
    Arzu Özyürek, Osman Şalcı, Devlet Mamiyev, İpek Çekiç, Cansu Sağlam, Burcu Nazlı
  8. Okul Öncesi Öğretmenlerin Düşünme Stilleri ile Öğrenmeye İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Sayfalar 633 - 650
    Gülçin Güven, Kadriye Azkeskin
  9. Problem Davranışların İşlevlerinin Belirlenmesinde Standart İşlevsel Analiz Test Oturumlarının Düzenlenmesi
    Sayfalar 651 - 678
    Özlem Toper Korkmaz
  10. Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Yaratıcı Dramaya İlişkin Algıları ve Tutumları Üzerine Bir Çalışma
    Sayfalar 679 - 708
    Bilge Kuşdemir Kayıran
  11. Türkçe Etkinliklerinin Anasınıfına Devam Eden Çocukların Gelişimlerine Etkisinin İncelenmesi
    Sayfalar 709 - 730
    Arzu Ergişi Birgül, Aysel Köksal Akyol
  12. The Place of Six-Hands Piano Literature in Piano Education in Turkey According to the Opinions of Piano Educators
    Sayfalar 731 - 751
    Şirin Akbulut Demirci
  13. 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının (2017) Değerlendirilmesi
    Sayfalar 753 - 780
    Yılmaz Demir, Emin Atasoy
  14. Nonlinear Dynamic Motivation-Oriented Learner-Centered L2 Classroom
    Sayfalar 781 - 810
    Akbar Bahari
  15. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi İle İlgili Sınıf İçi Uygulamalarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Durum Çalışması
    Sayfalar 811 - 835
    Kübra Kuzu, Muammer Demirel
  16. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Yöneticilerin Empatik Yaklaşımlarının Kişilerarası İletişim Becerilerine Katkısının İncelenmesi
    Sayfalar 837 - 857
    Saliha Eren, Selma Güleç
  17. İçindekiler
    Sayfalar 858 - 866
    Ahmet Kılınç